Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, Haim_gds כתב:

לא בטוח אך לטעמי זה לא ממש משנה, ה UPS הבסיסי עוד 5 שנים ישתנה (לדוגמה חיבור BT/WIFI, חיבור רשת וכו') כך שבמחיר כזה אין טעם לתקן...

יש לי את הUPSים שלי כבר 5.5 שנים - אחד של APC ואחד ואחד של Cyberpower.

ההבדל היחיד בין הדגמים שיש לי לנוכחי זה באחד מהם הורידו את הUSBA והשאירו רק USB C ובשני עברו מUSBA לUSB C

לפני 9 שעות, Nemesis כתב:

הסוללה בד"כ קפוט אחרי שנה - שנתיים ודורשת החלפה.

באיזה מכשיר ? בשני אלו שציינתי (APC וCyberpower) שיש לי - אני עכשיו מגיע למצב שהסוללות בהן מתחילות לזייף (עדיין מסוגל להוציא מהחשמל בלי בעיה אבל הזמנים התקצרו משמעותית).

יש לנו הפסקות חשמל פעם ב... אז יוצא לי לראות אותם פועלים כמה פעמים בשנה.

 

העלות סוללות (לפחות בארה״ב) קצת פחות מחצי מהמכשיר כולו/

שניהם מבוססים לזיכרוני על 2 סוללות 12v 7ah מחוברות יחד.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

יאפ סוללות מקוריות בשניהם.

 

בשני המקרים יוצא להם כמה פעמים בשנה לעבוד מעבר לבדיקה ידנית.

(אחד מהם מריץ את העמדת עבודה שלי - מטעין 2 לפטופים שזה קליל אבל גם מריץ מערכת אודיו + מסך 40״ וטלוויזיה 65״ בסטנדביי. השני הוא על הסלון - מריץ בקאפ חשמל לציוד רשת הראשי + NAS של הבית + טלוויזיה ומערכת אודיו קולנוע ביתי + פלייסטיישן + אפל טיוי).

 

אני יודע שהם התחילו לזייף כי:

1. זה בסלון התחיל להתלונן על הסוללות בשוטף

2. זה בעמדת עבודה התחיל לזייף עם הכח של המסך וזמנית העברתי את המסך לאיזור Surge protection במקום בקאפ ישיר.

שניהם עדיין יחזיקו קצת זמן ויאפשרו לציוד להיכבות כראוי כן ? אבל לא הרבה מעבר.

אלה הדגמים לזכרוני:

https://www.amazon.com/dp/B00429N19W?ref_=ppx_hzsearch_conn_dt_b_fed_asin_title_115&th=1

https://www.amazon.com/dp/B0779QFRRT?ref_=ppx_hzsearch_conn_dt_b_fed_asin_title_116&th=1

עריכה אחרונה על ידי Liviur
  • מעניין 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני שעה, גולדן191 כתב:

להבנתי, זה לא תלוי חברה אלא תלוי סדרה. 

 

כמובן שהחברה זה לא הכל ויש סדרות שונות, אבל גם לחברות לפעמים יש טכנולוגיות מסויימות שמבדילות אחת משניה.

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, viper83 כתב:

כמובן שהחברה זה לא הכל ויש סדרות שונות, אבל גם לחברות לפעמים יש טכנולוגיות מסויימות שמבדילות אחת משניה.

הוא מדורג D, אם היה מדורג E או F היה בפח מזמן.. (אני ללא כרטיס מסך ייעודי, משתמש ב- iGPU)

https://cultists.network/140/psu-tier-list/

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 3 שעות, גולדן191 כתב:

מקווה שלא חופר לך, קנית סוללות מ KSP במקרה? כמו אלה?

https://ksp.co.il/web/item/426988

 

תודה

אני לא משוכנע במאה אחוז כי זה היה מזמן, לדעתי קניתי סוללות של רוזטק בדכ ויואסה איזה פעם - פעמיים.

לפני 3 שעות, Liviur כתב:

באיזה מכשיר ? בשני אלו שציינתי (APC וCyberpower) שיש לי - אני עכשיו מגיע למצב שהסוללות בהן מתחילות לזייף (עדיין מסוגל להוציא מהחשמל בלי בעיה אבל הזמנים התקצרו משמעותית).

יש לנו הפסקות חשמל פעם ב... אז יוצא לי לראות אותם פועלים כמה פעמים בשנה.

 

זה היה Advice SL1000.

פורסם
לפני שעתיים, Nemesis כתב:

זה היה Advice SL1000

כל מה שאני מוצא זה חברה ישראלית וupsים סינים שנראים מאו מיושנים באתר שלהם.

בהחלט לא החוויה שלי עם ה2 שציינתי לפחות

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 6 שעות, Liviur כתב:

כל מה שאני מוצא זה חברה ישראלית וupsים סינים שנראים מאו מיושנים באתר שלהם.

בהחלט לא החוויה שלי עם ה2 שציינתי לפחות

חברה ישראלית שהיתה יצרנית UPS. נחשבה באיכות טובה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

הבעיה היא שכשהסוללה נפרקת בזרם גבוה, זה מקצר את החיים שלה באופן משמעותי (אפילו אם ה-UPS עומד בעומס), בעיה שקוראת אם ל-UPS יש סוללה אחת או 2.

 

עדיף להרחיב עם עוד סוללה או 2 (תלוי ב-UPS) במקביל, זה יאריך את חיי הסוללות, כמו גם יתן לך יותר זמן.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

בתחום המסחרי
מהנסיון שלי עם APC ו DELTA
DELTA היו טובים משמעותית
APC חוו המון תקלות והחלפנו אותם כמו זבל
לא בטוח שדגם אחד מעיד על היצרן
אם דלתא נמכרים בארץ הם אופציה
למרות שבסופו של יום הסוללות מתות אותו דבר אצל כולם

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לי אל פסק של APC כבר המון שנים.  מניסיון הסוללות מחזיקות לפחות 5 שנים (יש בו 2).  2 המקוריות היו של 7ah אבל מאז ההחלפה הראשונה מתקין של 9ah (ומקפיד על ....שכחתי השם... היפניות הטובות).

 

אם כבר אלפסק, אז לדעתי שווה להשקיע.

פורסם

אין במוצרים האלו סוגי סוללות ברמה טובה יותר מ LEAD ACID פשוט ?

נניח כמו במצברי רכב שיש EFB או AGM (או ליתיום ?) שהתאים שם יותר עמידים לפריקה\טעינה ובלאי באופן כללי.

 

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

להבנתי, הסיבה העיקרית היא בגלל שלא בריא לליטיום להיות טעון כל הזמן ברמת ה 100% אני חושב, זו גם הסיבה שממליצים להטעין סלולרי מבערך 20% ל 80%

וגם אולי בגלל ענייני בטיחות של סכנת שריפה / פיצוץ

פורסם
לפני 8 דקות, גולדן191 כתב:

להבנתי, הסיבה העיקרית היא בגלל שלא בריא לליטיום להיות טעון כל הזמן ברמת ה 100% אני חושב, זו גם הסיבה שממליצים להטעין סלולרי מבערך 20% ל 80%

וגם אולי בגלל ענייני בטיחות של סכנת שריפה / פיצוץ

אני לא נכנס לעניין של בטיחות כי בכל מקרה בבית יש לך טלפונים סלולאריים או קורקינט חשמלי או תאורה חירום - וכולם (אולי לא אצלך) נטענים בחשמל ל 100% בד"כ.

 

אני שואל האם למוצרי האל פסק אין משהו ברמת מחיר נגישה או סוללת AFTER MARKET שמציעה משהו שהוא יותר מ LEAD ACID ב 70-100 שח ליחידה ?

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הם נטענים ב 100% אך לא נשארים ב 100% - אמורים להוציא אותם מההטענה.

לפי מה שהבנתי, סביב 100% כשהם עדיין מחוברים לחשמל, החיים שלהם מתקצרים משמעותית ולכן לא משתלם לאף יצרן לייצר דבר כזה.

×
×
  • תוכן חדש...