Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

אז אבא שלי (בן 80) נוסע על Citroen C5 איירקרוס 2019. בסה"כ מאד מרוצה אבל הוא מעוניין כבר להחליף. מתכנן לקנות חדש.

דברים שהוא אוהב ברכב הנוכחי: 

* נוחות נסיעה (מתלים רכים), כיסאות נוחים

* כניסה נוחה לרכב (רכב גבוה)

* זכרונות לכיסא (אם אני לא טועה הוא שילם בזמנו תוספת)

 

 

דברים שהוא פחות אוהב:

* מזגן לא מספיק טוב לטענתו

* מצלמת רוורס לא טובה

 

 

דברים שלא חשובים:

* למעט מסך גדול, כל הגאדגטים המתוחכמים מדי (בן 80) כנראה לא יהיו בשימוש.

* צריכת דלק (לא נוסע הרבה)

 

 

על אילו מכוניות כדאי להסתכל? הרכב הבא יכול להיות באותו האורך או קצר יותר (אבל בטוח לא ארוך יותר). לצורך העניין אין מגבלה ממשית בתקציב. 

אפשר גם לשקול חשמלית או היברידית. הכל הולך.

 

על מה כדאי להסתכל?

 

תנו כיוון. 

 

תודה,

(הבן שלו)

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

איזה יופי!, ראשית שיהיה בריא. 

הייתי בודק עבורו את הפיג'ו 3008 החדש או את האופל גרנדלנד החדש. שניהם חולקים אותה פלטפורמה אבל זכור לי שהמושבים של האופל הם מאוד נוחים ואוחזים את הגוף. באיזור 200.0 אש"ח

בנוסף הצ'רי טיגו 7 פלאג אין. היה לי נוח מאוד. סביבות ה 180.0 אש"ח

בחשמלי הייתי הולך לראות איך נוחה לו הזיקר 7X שטרם נהגתי בה (235 אש"ח), וגם הג'ילי EX5  שמרגישה די רכה (פחות מ 170.0 אש"ח), ואני מניח שתהיה נעימה מאוד לאביך. שתיהן חשמל מלא.

 

אם לעולמות הפרימיום, כאלה שיקטינו את הירושה אז הקאקילק ליריק מאוד מאוד מרשימה וגם הAudi Q6 . אבל כאן אנחנו מדברים על מעבר לחצי מיליון. 

אם הוא רוצה להרגיש כמו מלך אנגליה בכביש, לנדרובר דיפנדר S200. גם הוא מעל לחצי מיליון, אבל התנהגות כביש של רכב סאלון משובח. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 4 שעות, why_not כתב:

לצורך העניין אין מגבלה ממשית בתקציב. 

אפשר גם לשקול חשמלית או היברידית. הכל הולך.

אני מניח שבכל זאת יש איזה גבול עליון . 250 למשל.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לא ציינת מה גודל הרכב הנדרש. נוסע לבד/בזוג או מוביל 4 נכדים? נוסע וחונה בעיר או משייט בכביש המהיר?

אגב, לגבי איבזור, אל תזלזל בבני 80. יתכן שיהיו פרטים שיאהב.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

איזה יופי!, ראשית שיהיה בריא. 

הייתי בודק עבורו את הפיג'ו 3008 החדש או את האופל גרנדלנד החדש. שניהם חולקים אותה פלטפורמה אבל זכור לי שהמושבים של האופל הם מאוד נוחים ואוחזים את הגוף. באיזור 200.0 אש"ח

בנוסף הצ'רי טיגו 7 פלאג אין. היה לי נוח מאוד. סביבות ה 180.0 אש"ח

בחשמלי הייתי הולך לראות איך נוחה לו הזיקר 7X שטרם נהגתי בה (235 אש"ח), וגם הג'ילי EX5  שמרגישה די רכה (פחות מ 170.0 אש"ח), ואני מניח שתהיה נעימה מאוד לאביך. שתיהן חשמל מלא.

 

אם לעולמות הפרימיום, כאלה שיקטינו את הירושה אז הקאקילק ליריק מאוד מאוד מרשימה וגם הAudi Q6 . אבל כאן אנחנו מדברים על מעבר לחצי מיליון. 

אם הוא רוצה להרגיש כמו מלך אנגליה בכביש, לנדרובר דיפנדר S200. גם הוא מעל לחצי מיליון, אבל התנהגות כביש של רכב סאלון משובח. 

המון תודה! אבדוק את הכל ואעביר לו את המסר. 

 

לפני 38 דקות, zaf כתב:

אני מניח שבכל זאת יש איזה גבול עליון . 250 למשל.

 

הרכב הקודם שלו היה ג'יפ מרצדס יקר. הנוכחי הוא איירקרוס פשוט כי היה לו נוח יותר. אז ברור שרצוי בתקציב סביר אבל אם יש באמת משהו יוצא דופן מהיקרים, אפשרי.

 

לפני 14 דקות, sperial כתב:

לא ציינת מה גודל הרכב הנדרש. נוסע לבד/בזוג או מוביל 4 נכדים? נוסע וחונה בעיר או משייט בכביש המהיר?

אגב, לגבי איבזור, אל תזלזל בבני 80. יתכן שיהיו פרטים שיאהב.

ציינתי שהגודל המקסימלי יכול להיות כמו ה C5 איירקורס הנוכחית שלו, רצוי אפילו קצר יותר. בטוח לא ארוך יותר. 

לעניין הנהיגה, 50% בעיר, 50% נסיעות ירושלים תל אביב. הוא נוהג לאט! רוב הזמן זה הוא  + מבוגר נוסף. לעיתים נכד או שניים. 

לגבי איבזור חלילה, לא מזלזל אבל כל הנושא של ריבוי מתגים ותפריטים (למשל חנייה אוטומטית, שאין שום סיכוי שהוא ישתמש במשהו כזה) - זה פשוט מיותר בשבילו. מסכם: מסך גדול, מצלמות טובות, מזגן חזק, פשטות ונוחות נסיעה  (מתלים רכים + כיסא נוח)

 

פורסם

אין על הנוחות של סיטרואן (או בעצם, יש - אבל במחירים גבוהים יותר).

 

במידה ולא ניסה, מציע שינסה את לקסוס.

אני בספק אם הוא ימצא רכבי לקסוס נוחים כמו ה- C5, בגזרת המחיר הזאת.

 

העניין הוא שלקסוס זאת חוויית שירות ששווה להתנסות בה (גם הקבלה/שירות בזמן הרכישה/טיפולים לרכב).

 

מציע שיתאם נסיעת-מבחן ברכב שלהם, ואז יהיה יותר חכם.

אפשר להתחיל ,למשל ,בלקסוס NX (היברידי).

 

בהצלחה

פורסם

בגיל כזה בעיניי אחד הדברים החשובים ביותר הוא שמערכות ההגנה האקטיביות תהיינה מהטובות ביותר, לטובתו ולטובת משתמשי הדרך. לקסוס ux או nx הן אופציות מעולות. כמובן גם הבטיחות הפסיבית מעולה בהן ובאופן כללי מדובר במותג מאוד איכותי מכל בחינה אפשרית.

 

הייתי מסתכל גם על סובארו קרוסטק ופורסטר כי מערכת הבלימה האוטונומיות של סובארו (שנקראת סובארו EyeSight) גם פשוט מעולה (בתנאי שלא מכבים אותן).

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 14.7.2025 בשעה 16:56, ... כתב:

בגיל כזה בעיניי אחד הדברים החשובים ביותר הוא שמערכות ההגנה האקטיביות תהיינה מהטובות ביותר, לטובתו ולטובת משתמשי הדרך. לקסוס ux או nx הן אופציות מעולות. כמובן גם הבטיחות הפסיבית מעולה בהן ובאופן כללי מדובר במותג מאוד איכותי מכל בחינה אפשרית.

 

הייתי מסתכל גם על סובארו קרוסטק ופורסטר כי מערכת הבלימה האוטונומיות של סובארו (שנקראת סובארו EyeSight) גם פשוט מעולה (בתנאי שלא מכבים אותן).

הצרה היא ששני הלקסוסים (וגם הצעות אחרות שעלו פה) ארוכות מדי - חובה שהרכב הבא לא יהיה ארוך מהנוכחי. אפילו לא בקצת (ענייני חנייה). על הקרוסטק אסתכל. 

פורסם (נערך)

אליבא דicar.co.il הלקסוס ux קצרה מהאיירקרוס בחצי סנטימטר.

וגם לפי אתר לקסוס למעשה (את אתר סיטרואן לא בדקתי).

4.50 מול 4.495.

 

אגב מה לגבי איירקרוס חדשה וזהו? אני מתאר לעצמי שחלק מהעניינים נפתרו

עריכה אחרונה על ידי ...
פורסם

השילוב של מושבים נוחים+מתלים רכים הוא די ייחודי לסיטרואן בקטגוריית המחיר הזאת. גם ה C4 תציע את אותה נוחות (רק פחות גובה מה C5 אייקרוס או לפחות בהרגשה). הייתי בודק גם את ה C4 החדשה כאמור, ואם יש תקציב - אז ה DS4 זה בכלל פינוק.

פורסם

אישית (ואני בעלים של סי 5 2020) לא הייתי מתקרב ל-3008 או לסי 5 החדשות עם מנועי הפיור-טק. באופן אירוני מנוע הטורבו בנזין 180 כ״ס האמין מאוד קיים רק בדגמי ds - הן ה-4 והן ה-7, ולכן הייתי שוקל אותם. ככל שהוא לא חייב לקרוע את הניילונים, אפשר למצוא רכבים יד ראשונה עם ק״מ סביר במחירים הרבה יותר נגישים. רק בריאות והרבה שנים של נהיגה בטוחה!

  • רעיון טוב! 1

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם

אני יכול לשתף שהייתי עם אבא שלי באותו מסע לבטים במשך כל השנה האחרונה, קשה למצוא רכב שהוא תחליף מדוייק לאיירקרוס ותמיד תתפשר על משהו.

בסופו של דבר ממש בימים האחרונים ולאחר עשרות נסיעות מבחן הפור נפל והוחלט לרכוש פולקסווגן id5.

 

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
לפני 29 דקות, פריג'י כתב:

הם דיי קשיחים, לא? לאדם מבוגר, לעבור אליהם מאיירקרוס ירגיש כאילו יש תקלה במתלים.

מניח שזה אינדבידואלי אבל אם נמנעים מגרסאות הr design אז הרכב יהיה רך יותר.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...