Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רכב קיה סורנטו 2022 100,000 קילומטר יד 3 לפי הרשיון רכב שהומצא לי. בדו״ח בלק״ר של לוי יצחק מופיע שהרכב עבר שני תאונות אחת יש ירידת ערך של 5% ב2023 והשניה 10% ב25 על הירידת ערך של 10% הוכרז אובדן גמור להלכה 

א) האם הגיוני בכלל שיוכרז אובדן רק על 10%?

ב) האם שווה להיכנס לעיסקה כזאת במחיר טוב ומה נקרא מחיר טוב בעסקה כזאת?

מה המשמעות מבחינת הביטוח לרכב על הסוללה, איך ניתן לבדוק את הנושא?

האם ניתן לבטח את הרכב?

מצרף את הדוח בדיקה 

מח לשתף אותך בדוח בדיקה לפני קניית רכב, מה דעתך?

https://ai.balcar.co.il/car-report-new?balcarSymbol=2c02f3d3-f884-46ec-92df-cc1790c8fe6a&situtadf=NaN&share=1

הדוח הופק באמצעות אתר דוח בלק''ר:

אשמח מאוד לסיוע

תודה רבה

פורסם

אובדן גמור להלכה פירושו שעלות תיקון הרכב וירידת הערך היא בין 50-60% מערכו.

 

הוסף לכך את הקילומטראז׳ (כ-35,000 ק״מ בשנה) ואת היד - להבנתי 03 ברישיון, זה אומר שכרגע הוא בידי היד הרביעית והקונה יהיה יד חמישית. זה רכב שמחליף בעלים כמו גרביים, לא מצביע על משהו טוב.

 

לדעתי - שומר נפשו ירחק.

 

 

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, sperial כתב:

אובדן גמור להלכה פירושו שעלות תיקון הרכב וירידת הערך היא בין 50-60% מערכו.

 

הוסף לכך את הקילומטראז׳ (כ-35,000 ק״מ בשנה) ואת היד - להבנתי 03 ברישיון, זה אומר שכרגע הוא בידי היד הרביעית והקונה יהיה יד חמישית. זה רכב שמחליף בעלים כמו גרביים, לא מצביע על משהו טוב.

 

לדעתי - שומר נפשו ירחק.

 

 

02 ברשיון 

איך ייתכן שרשוןם בדוח רק  ירידת ערך של 10 % ?

עריכה אחרונה על ידי איציק ו
פורסם

טוב שומע לעצתכם 

תודה 

לפני 11 דקות, שחר 1 כתב:

אל תקנה, בשום מחיר.

 

לפני 54 דקות, sperial כתב:

אובדן גמור להלכה פירושו שעלות תיקון הרכב וירידת הערך היא בין 50-60% מערכו.

 

הוסף לכך את הקילומטראז׳ (כ-35,000 ק״מ בשנה) ואת היד - להבנתי 03 ברישיון, זה אומר שכרגע הוא בידי היד הרביעית והקונה יהיה יד חמישית. זה רכב שמחליף בעלים כמו גרביים, לא מצביע על משהו טוב.

 

לדעתי - שומר נפשו ירחק.

 

 

 

פורסם

הדוחות הללו רחוקים מלהיות מדע מדויק.

 

חברות הביטוח תעשנה הכל כדי לצמצם הפסדים.

 

לא מכניסים ראש בריא למיטה חולה.

  • רעיון טוב! 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 4 שעות, kompy כתב:

אלא אם רוצים חופשת מחלה...

 

אפילו להיות חולה כבר לא צריך בשביל חופשת מחלה - אין צורך בבדיקת רופא כדי לקבל אישור מחלה ממוחשב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 15 שעות, איציק ו כתב:

א) האם הגיוני בכלל שיוכרז אובדן רק על 10%?

פספסת את החלק ההתחלתי, בו שולמו תגמולים בסך של 32,783 ש"ח (נובמבר 23) +   157,000 ש"ח (מרץ 25) -> זה החלק שגרם לאובדן להלכה.

כמו כן, שים לב כי קצת לאחר מכן, הרכב עבר לסוחר -> שיטה למכור רכבים שהם בגדר נבלה

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 15 שעות, איציק ו כתב:

שלום רכב קיה סורנטו 2022 100,000 קילומטר יד 3 לפי הרשיון רכב שהומצא לי. בדו״ח בלק״ר של לוי יצחק מופיע שהרכב עבר שני תאונות אחת יש ירידת ערך של 5% ב2023 והשניה 10% ב25 על הירידת ערך של 10% הוכרז אובדן גמור להלכה 

א) האם הגיוני בכלל שיוכרז אובדן רק על 10%?

ב) האם שווה להיכנס לעיסקה כזאת במחיר טוב ומה נקרא מחיר טוב בעסקה כזאת?

מה המשמעות מבחינת הביטוח לרכב על הסוללה, איך ניתן לבדוק את הנושא?

האם ניתן לבטח את הרכב?

מצרף את הדוח בדיקה 

מח לשתף אותך בדוח בדיקה לפני קניית רכב, מה דעתך?

https://ai.balcar.co.il/car-report-new?balcarSymbol=2c02f3d3-f884-46ec-92df-cc1790c8fe6a&situtadf=NaN&share=1

הדוח הופק באמצעות אתר דוח בלק''ר:

אשמח מאוד לסיוע

תודה רבה

השאלה די רטורית, כמובן לא לגעת ברכב... ככל שמדובר בשאלה אמיתית ולא פרסומת סמויה.

עומר :-)

פורסם
לפני שעתיים, ProMeR כתב:

השאלה די רטורית, כמובן לא לגעת ברכב... ככל שמדובר בשאלה אמיתית ולא פרסומת סמויה.

למה רטורית 

סה״כ רכב שלישי שאני קונה בחיים שלי

המסקנה שלי לא להתקרב למגרשים

שרף לי יום שלם בטלפון אמר לי שיש רק ירידת ערך של 5% בגלל מכת פח ושהרכב יד ראשונה

בס״ד החלטתי להריץ דו״ח של לוי יצחק על הרכב וחשכו עיניי…

ממש הייתי בשלב שכבר סיכמנו לקחת את הרכב לבדיקה במכון..

והוא עוד אמר לי שאני ישלם לו את רוב הכסף לפני ואם יהיה בעיה נתקזז. 

 

פורסם
לפני שעתיים, איציק ו כתב:

 

המסקנה שלי לא להתקרב למגרשים

 

 

מסכנה חשובה,

אפילו לא היית צריך לשלם שכר לימוד.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעתיים, איציק ו כתב:

למה רטורית 

סה״כ רכב שלישי שאני קונה בחיים שלי

המסקנה שלי לא להתקרב למגרשים

שרף לי יום שלם בטלפון אמר לי שיש רק ירידת ערך של 5% בגלל מכת פח ושהרכב יד ראשונה

בס״ד החלטתי להריץ דו״ח של לוי יצחק על הרכב וחשכו עיניי…

ממש הייתי בשלב שכבר סיכמנו לקחת את הרכב לבדיקה במכון..

והוא עוד אמר לי שאני ישלם לו את רוב הכסף לפני ואם יהיה בעיה נתקזז. 

 

ניצלת בנס, היית נכנס לבדיקה ואז היה מתכווח איתך על התוצאות...

היה מתחיל שהתחייב למנוע וגיר והם תקינים.

הם אלופי העולם בלסובב אנשים, ואם הייתם מגיעים למצב שבו לא היית לוקח את הרכב אז כבר שילמת את הרוב ואז לך תחכה שיחזיר לך או ישכנע אותך לקחת את ה"חוב" אליך ולקנות נבלה אחרת שיש לו במגרש.

טוב שבדקת עבר ביטוחי לפני שהלכת לבדיקה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

לא נוגעים ברכב כזה.

 

ואם ממש מתעקשים. המחירון ההגיוני שלו הוא כ20-25% מהמחירון של הרכב (בלי התאונה)

וגם זה רק אם בא לך לעשות הימור על הכסף והחיים שלך.

 

סתם בשביל העניין.

בכמה הוא הציע לך אותו?

 

 

.

פורסם

אובדן נקבע לא לפי ירידת הערך אלא לפי עלות התיקון ביחס לשווי הרכב. למשל רכב ששווה 15,000 במחירון יכול לקבל אובדן להלכה על שבר בפנס.

לא רק שלא הייתי הולך על רכב כזה אלא שהייתי מברר איפה הבעלים הקודם גר ולא מתקרב לעיר הזו. שתי תאונות עם ירידת ערך כזו תוך שנתיים זה לא נהג שהייתי רוצה שיסע בסביבתי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...