Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

ראיתי שיחד עם כל המגברים של החברה הזאת, בקופסא נלווים גם Earplugs :lol: !?!?

 

לצורך איזו מטרה הם אמורים לשמש בקניית מגבר או אחרי התקניו ? אני כמעט בטוח שיש קשר בהתייחסות לשמעיה ובין שם החברה . למישהו יש הסבר היגיוני ?

 

1108811029813_pma100v1.jpg

מש"ק זרזור

פורסם

זה סתם גימיק גם לדעתי, שקונים מגבר\רמקולים הוא מגיע עטוף במין שק כתום של ALPHASONIK, והEARPLUGS האלה ממש חזקים.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

זה מגיע גם עם כפפות לבנות כמו של צ'יקו ודיקו הקוסמים.

האטמי אזניים זה כדי שלא תשמע את הצליל המאכזב אחרי ההתקנה.

החברה משקיעה בשיווק נכון (ראה audiobahn וגם clif-design גם שייך לאותו בנאדם)

המוצרים נראים כמו מיליון $

אבל ממה שראיתי ב-carsound מוצרי החברה לא בדיוק גורמים לאנשים להזיל ריר.

לטעמי יש חברות שיחס תמורה/nis יותר טוב.

ZZR

פורסם

טוב אז לכל החיילים בפורום שמחפשים לקנות מגבר זו החברה בשבילכם!!!!

 

תקנו מגבר באלפי שקלים ותחסכו את ה2 שקל בשקם בשביל האטמי אוזניים!!!!

 

אי אפשר להגיד שלא מתחשבים בנו!!!!:-)

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

לפי מה שהבנתי הכפפות בן בשביל ההתקנה, כדי לא להשאיר סימני ידיים ואצבעות על המגבר שהוא בעצם כסוף כזה ואז כל טביעת אצבע נראית לעין.

 

מטומטם קצת לדעתי אבל מי אני שיגיד משו

פורסם

על זה נאמר מגבר שבא בכפפות של משי...8)

תודו שהכפפות יהיו שימושיות מתי שהו שתיצטרכו לשטוף כלים ברגע שהמדיח ישבוק חיים.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...