Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיר בסדר גמור, הבעיה היא במצמדים. 

בהחלפת הילוכים בין הילוך ראשון להילוך שני תרפה קצת את הרגל מהגז. 

כך ההחלפה תעשה בצורה חלקה יותר ותפחית את השחיקה של המצמד. 

בשאר ההילוכים הרכב כבר צבר מהירות ולכן אין בעיה. 

הפעולה נכונה בעיקרון לכל הגירים בדגש לרובוטים בעלי מצמדים. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא לגלוש ללא לחיצה על דוושת גז בפקקים, במיוחד בעליות.

בפקקים בעליות לשלב לS ולפתח מרחק מהרכב ממול, לא להיצמד ולצמצם מרחק כל שניה, השאיפה היא כמה שפחות גז-בלימה-גז-בלימה.

בגדול - לדעת שמדובר בגיר רגיל עם "רובוט" שמעביר הילוכים, תדמיין כאילו יש לך דוושה שלישית.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 8 שעות, tamir3000 כתב:

הגיר בסדר גמור, הבעיה היא במצמדים. 

בהחלפת הילוכים בין הילוך ראשון להילוך שני תרפה קצת את הרגל מהגז. 

כך ההחלפה תעשה בצורה חלקה יותר ותפחית את השחיקה של המצמד. 

בשאר ההילוכים הרכב כבר צבר מהירות ולכן אין בעיה. 

הפעולה נכונה בעיקרון לכל הגירים בדגש לרובוטים בעלי מצמדים. 

הבעיה בעיקר בין עמידה לבין הצמדה בהילוך ראשון.

בין הילוך ראשון לשני הרכב נמצא בתנועה לכן השחיקה מזערית.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 5 שעות, רוןS כתב:

הבעיה בעיקר בין עמידה לבין הצמדה בהילוך ראשון.

בין הילוך ראשון לשני הרכב נמצא בתנועה לכן השחיקה מזערית.

מעיד מניסיון של רכב במשפחה. 

הילוך ראשון נכנס חלק ולא מרגישים החלקה או רעידות. 

דווקא בזמן ההחלפה בין ראשון לשני מרגישים קצת החלקה ורעידות במיוחד כשהרכב חם. 

אם מאמצים את השיטה שהמלצתי, המעבר עובד חלק יותר כשההחלפה מתבצעת ללא עומס על המצמד של ההילוכים הזוגיים. 

אציין רק שהרכב אינו נוסע הרבה בפקקים אלא יותר בדרכים פתוחות. 

 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, omricn כתב:

לא לגלוש ללא לחיצה על דוושת גז בפקקים, במיוחד בעליות.

בפקקים בעליות לשלב לS ולפתח מרחק מהרכב ממול, לא להיצמד ולצמצם מרחק כל שניה, השאיפה היא כמה שפחות גז-בלימה-גז-בלימה.

1. אחרי שאני משלב לS על איזה הילוך ליסוע בפקק בעליה? על הילוך ראשון ?

2. כשאני עוצר לכמה דקות ברמזור או להוריד מישהו וכדומה, האם להעביר לP או N, או אפשר להישאר ב D ?

 

עריכה אחרונה על ידי מחליף רכבים
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קראתי איפשהו שלפני עצירות ובעמידה כדאי להעביר לN.

לא יודע כמה זה נכון או לא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 50 דקות, מחליף רכבים כתב:

1. אחרי שאני משלב לS על איזה הילוך ליסוע בפקק בעליה? על הילוך ראשון ?

2. כשאני עוצר לכמה דקות ברמזור או להוריד מישהו וכדומה, האם להעביר לP או N, או אפשר להישאר ב D ?

 

אם אתה נמצא בעצירה מוחלטת, ממילא הגיר יעבור לניוטרל גם אם הוא "רשמית" עדיין במצב D.

ממש כמו נהג בגיר ידני שרגל שמאל שלו לוחצת על דוושת המצמד עד הסוף פנימה ורגל ימין על דוושת הבלם. זה למעשה ניוטרל.

  • רעיון טוב! 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני 16 שעות, מחליף רכבים כתב:

1. אחרי שאני משלב לS על איזה הילוך ליסוע בפקק בעליה? על הילוך ראשון ?

2. כשאני עוצר לכמה דקות ברמזור או להוריד מישהו וכדומה, האם להעביר לP או N, או אפשר להישאר ב D ?

 

 

כמו שציין @harhanegev - 

1. העברה לS לא נועלת הילוך מסויים אלא "מושכת" הילוכים. רק אם תעביר לS ואז תלחץ על לחצן בורר ההילוכים שעל הידית ההילוך הספציפי יינעל.

2. לא להעביר לכלום, להשאיר D

לפני 16 שעות, SlowRide כתב:

קראתי איפשהו שלפני עצירות ובעמידה כדאי להעביר לN.

לא יודע כמה זה נכון או לא.

זה לא.

פורסם
בתאריך 15.7.2024 בשעה 14:02, omricn כתב:

 

כמו שציין @harhanegev - 

1. העברה לS לא נועלת הילוך מסויים אלא "מושכת" הילוכים. רק אם תעביר לS ואז תלחץ על לחצן בורר ההילוכים שעל הידית ההילוך הספציפי יינעל.

אם כן בפקק בעליה להעביר ל S ולא לבחור הילוך בבורר הילוכים? או שכן לבחור הילוך. ואיזה.
מה הכוונה "מושכת" הילוכים?

פורסם

לא צריך לבחור הילוך לנעילה אלא אם כן אתה מחליט שכן בהתאם לתוואי. 

לפני 15 שעות, מחליף רכבים כתב:

מה הכוונה "מושכת" הילוכים?

הכוונה שהגיר לא ממהר להעביר להילוך 2 או 3, אלא מאפשר שימוש בטווח ארוך יותר בכל הילוך (אתה יכול להגיע גם למנתק הצתה בטור 6+ בהילוך ראשון אם אתה ממש לוחץ).

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...