Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי באטום (שרשור מתגרען)


oryo

פוסטים מומלצים

רק להשוואה

אתמול חשמלאי ישראלי סירב לבצע *התקנת חיישני רוורס* לסיטרואן פיקאסו של חבר, כי "אני לא נוגע במכוניות מיוחדות או שונות מטויוטה סטייל

עריכה אחרונה על ידי avargel
  • מצחיק 1
  • מבאס 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 164
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קיבלו ממני לייק גם - לגבי מה להביא למכונאי... הייתי מביא לו בלי שום קשר לאלכוהול שזה מביאים לגבר גבר שהוא יצא - איזה מנוע "סטירלינג" לשים בתצוגה שלו - זה תמיד קטע מגניב ואני יותר מבטוח שהוא יעוף על זה וגם אתה.

 

@oryo

 

תביט - כאן.

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, oryo כתב:

השארתי להם ביקורת מאוד חיובית, כשמגיע מגיע. בזמן שאני כותב את השורות האלו פתאום צץ לי רעיון - אם בא לכם לפרגן להם ע״י לייק לביקורת זה יהיה מגניב, שיראו את הכח של המאפיה הישראלית 😅

 

ההתנפצות הזו אל סלעי המציאות, כשאני מבצע יציאה מהדף שלהם אחרי שעשיתי לייק לביקורת שלך שם, וגוגל זורק את המיקום שלי בחזרה למיקום הנוכחי שלי אחרי החוויה החולי"ת הזאת, כואב!

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, llaavvii כתב:

תחילתה של ידידות מופלאה (-:  ?

אני מאוד מקווה שלא, אני לא מתכנן שהיא תחזור לבקר שם בתדירות גבוהה, למה קניתי הונדה עירומה בלי אלקטרוניקה!?

 

היא צריכה לבלות בחוץ, לא על הליפט :) 

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול, עם כמות הנסועה שלי, כנראה שטיפול שנתי זה מעבר לנדרש - אז זה התכנון שלי כרגע.

באינטרנטים אני רואה ~5000 מייל, אני מעריך שאנהג בה ~2-3k. נוהג כמעט כל סופ״ש, אבל המרחק לא מאוד גדול.

 

אם הייתי משתמש בה למסלול בתדירות גבוהה כנראה הייתי מטפל יותר.

 

אני סקרן לראות כמה זמן הצמיגים יחזיקו, למרות שבגלל שאני קמצנצ׳יק אז רכשתי מלכתחילה חישוקים התומכים בצמיגים בעלות נמוכה יחסית, ~$130 לצמיג בערך (הצמיגים יקרים יותר בארה״ב, לא יודע למה).

 

בינתיים הם נראים טוב, ואני לא מרחם עליהם. בכלליות אני לא מרחם על הרכב, אבל כן נוהג באחריות בכבישים ציבוריים כי בכל זאת מדובר במפלצתולה.

  • רעיון טוב! 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אוקיי אז זה קרה היום...

 

כשאספתי את הרכב הבעלים לקח אותי לסיבוב, והסביר לי בין היתר על תיבת ההילוכים - תצורה סטנדרטית יחסית: 

135

24R

 

בדיוק כפי שהיה לי אי שם פעם בפג'ו 306, מוכר!

 

ידעתי שהאטום הגיעה עם שתי תיבות, 5 הילוכים ו6 הילוכים, ופייר - השישי הזה ממש חסר. כשאני על 60 מלש הסלד על קצת פחות מ3000, ובהינתן כמות הכח הפסיכית של הרכב באמת לא ברור לי למה לא שמו יחס הילוך שיוט נורמלי יותר. 

 

לכן זה לא יפתיע אתכם שמצאתי את עצמי תוהה מפעם לפעם, האם להחליף את התיבה מתישהו. בהינתן שהסינכרו קצת חורק בשילוב להילוך 4, ושנאמר לי שהדרך לטפל זה לפרק הכל - לקחתי בחשבון שיום יגיע, התיבה תלך, ואני אחליף אותה באחרת עם שישה הילוכים As god intended It to be. 

 

... ובכן, היום התחדשתי בהילוך השישי הנחשק! 

רק שזה לא קרה כפי שציפיתי. 

 

בסוף נסיעת בוקר, אני מוריד את השוטגן (הנוסע, לא הכלי😜) ומתקדם הביתה, ולא יודע מה נכנס בי, כנראה סוג של muscle memory או אולי רגע ללא חשיבה - וכשמשכתי את המוט מטה מהילוך 5 הוא השתלב להילוך והרכב לא התחיל לנסוע לאחור. 

 

😳😖🫠😂

 

מסתבר שהגיר בתצורה שלא ראיתי בעבר: 

   135

246R

(בתצורה כזו, אני רגיל שמושכים איזשהו פולי, או דוחפים את הידית מטה, לשילוב בהילוך הרחוק - זה לא המצב באטום, הרוורס פשוט רחוק יותר מהשאר, ובעת נסיעה לא ניתן לשלב אליו מסיבות ברורות)

 

קיצר, בגלל ש"ידעתי" שיש 5 הילוכים הלבד, אף פעם לא עלה בדעתי לבדוק. 

 

קיצר, אחרי חצי שנה ו1500 מייל גיליתי שיש הילוך שישי לרכב, ממתין בציפיה לשנה הבאה כשאגלה הילוך שביעי, או אולי הפעם טורבו או משהו אנאערף 

 

😅😅😅

עריכה אחרונה על ידי oryo
  • אהבתי 2
  • מצחיק 17

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, oryo כתב:

כשאני על 60 מלש הסלד על קצת פחות מ3000

 

אני אשב לי פה בחושך בפינה ואבכה עם המיאטה שלי שנמצאת במהירות/סל"ד האלה בהילוך שישי... לא ברור מה מאזדה חשבו לעצמם כשבנו את התיבה הזאת, השישי נמוך מדי והחמישי כל כך דומה לרביעי שהוא מיותר (אני יודע שהם כן עשו יחסי העברה הגיוניים יותר אחרי מתיחת הפנים, אבל להחליף תיבה זה יקר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@oryo תקשיב... כזה עוד לא שמעתי 😄

 

יש לך מקום בדברי ימי היסטוריה של הפורומים המוטוריים, אי שם ליד ניטי, או אולי דווקא בפייסבוק ב"לעבוד עם אדיוט"? 😄 

(נו אופנס, הא?)

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...