Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם המנועים החשמליים גם אמינים יותר?


Yellow Engine

פוסטים מומלצים

לפני 9 דקות, Supertigre כתב:

הסינים גוזרים חתיכת קופן, פשוט כי יש מי שמוכן מסוגל לשלם יותר. 

זה מה שחששתי

שלא לדבר על היבואנים

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, discoTD5 כתב:

מנוע חשמלי יהיה אמין בכמה רמות יותר ממנוע ICE, הוא יהיה קל ממנו, ועם ניצול אנרגיה גבוהה משמעותית. בעוד שמנוע ICE הכי מוצלח לרכב לא מגיע ל 30% ניצול אנרגיה, כשרוב האנרגיה הולכת לאיבוד על חום וחיכוך, מנוע חשמלי נמצא במעל 90% ניצולת. 

 מכיוון שאת האנרגיה לרכב חשמלי מייצרים בתחנת כוח ההשוואה מעוותת ומתעלמת מנושא היעילות המלא. כמובן שיש הבדל אם מדובר באנרגיה גרעינית, גאותרמי, שמש, פוסילי או אחר.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנועים האמינים ביותר והפשוטים לתחזוקה אלו היפנים הסמי מודרניים, ניינטיז+תחילת ה-00'.

במיוחד המנועים הקצת גדולים שורדים המון.

כנראה כי נסעו איתם הרבה בין עירוני.

 

אוף טופיק: למה אף יצרן חשמלי לא מטמיע לוח סולארי בגג הרכב? יש המון מדינות שטופות שמש..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, אליה כתב:

המנועים האמינים ביותר והפשוטים לתחזוקה אלו היפנים הסמי מודרניים, ניינטיז+תחילת ה-00'

זה בטוח, בתור בעלים של 2 רכבים כאלו, מסכים.

זה תור הזהב של מנועים מודרנים אמינים.

 

לגבי פנל סולרי בגג הרכב, מניח שהעלות, לנצילות לא שווה את זה. עוד מרכיב שיכול להתקלקל, ופנל אחד לא באמת יטעין את הסוללות.

היו פעם רכבים קונספט עם פנלים, לא הגיע לייצור.

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, אליה כתב:

המנועים האמינים ביותר והפשוטים לתחזוקה אלו היפנים הסמי מודרניים, ניינטיז+תחילת ה-00'.

במיוחד המנועים הקצת גדולים שורדים המון

בדיוק. מנועי 2.0 ליטר שמוציאים באיזור 130 כ"ס, איפה שכבר יש הזרקה ממוחשבת וחיישני חמצן אבל לא הרבה יותר מזה - כמו טויוטה קרינה, הונדה אקורד וכו' - כנראה אלו היו המנועים האמינים ביותר. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, אליה כתב:

למה אף יצרן חשמלי לא מטמיע לוח סולארי בגג הרכב?

שאלה טובה. אני לא יודע אך משער שהתפוקה של פאנל סולרי שסבור לצפות בו גג של רכב, אף שתספיק למשל להחזיק מצבר ICE טעון כמו שעושים ברכבי שטח, כמעט (?) לא רלוונטי לטעינה של סוללת 60 KWH. מה גם שמרפי אומר שתתיקע בלילה או כשיש עננות...

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שעובד עכשיו עם כלים חשמליים, המנוע עצמו לא מתקלקל, עובד שנים על שנים.

מסביב, הידראוליקה, מצברים צריכים תחזוקה.

עכשיו תשליח על רכב.

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, אליה כתב:

אוף טופיק: למה אף יצרן חשמלי לא מטמיע לוח סולארי בגג הרכב? יש המון מדינות שטופות שמש..

פאנל בגודל 1 מ"ר (מטר על מטר) מפיק בפועל כ-200-300 וואט (כמובן בתנאי שמש).  זה מעט מדי כדי להצדיק את מחיר מערכת הטעינה, ואת המורכבות. אם ישימו פאנל - זהו גימיק זניח.
 

  • אהבתי 1
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, אליה כתב:

המנועים האמינים ביותר והפשוטים לתחזוקה אלו היפנים הסמי מודרניים, ניינטיז+תחילת ה-00'.

במיוחד המנועים הקצת גדולים שורדים המון.

כנראה כי נסעו איתם הרבה בין עירוני.

 

אוף טופיק: למה אף יצרן חשמלי לא מטמיע לוח סולארי בגג הרכב? יש המון מדינות שטופות שמש..

 

האמת שאני חושב יותר לכיוון סוף ה00, במיוחד כשמדובר על תיבות הילוכים פלנטריות. עד לפני שתקני היורו ההזויים התחילו להכנס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, אליה כתב:

למה אף יצרן חשמלי לא מטמיע לוח סולארי בגג הרכב? יש המון מדינות שטופות שמש

 

יש, יונדאי מציעה עקרונית גג סולארי באיוניק 5 ובסונטה ההיברידית רק שאף אחד לא בוחר באופציה הזו. גג כזה יוסיף עד 2000 ק"מ טווח בשנה, זה לפחות מה שיונדאי מציינת לגבי הגג הסולארי של האיוניק 5. גם אם זה שווה ערך ל-5 מחזורי טעינה מלאים של הסוללה, מדובר בסכום זניח של כ-200 שקל בשנה, מי יוסיף עוד 10,000 שקל למחיר הרכב בשביל סכום זניח של 200 שקל בשנה (אין לי מושג מה המחיר באמת אבל ברור שזה ממש ממש לא זול). היתרון היחיד כאן הוא האפשרות למנוע ריקון של מצבר ה-12V שתוקע לא מעט רכבים חשמליים בצד הדרך, אבל גם זה לא משהו שמישהו יהיה מוכן להשקיע בו כאשר אפשר להחזיק בוסטר ב-100 שקלים ברכב. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...