Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

.

לפני 3 שעות, שי כתב:

הגיעו 19 או 20 יחידות מה- C4VTS על ידי לובינסקי. כולן בצבע בורדו או שחור, חלקן עם גג פנוראמי וחלקן בלעדיו. בנוסף אחת הגיעה בהזמנה מיוחדת בצבע אפור כהה. אחת נוספת שחורה הגיעה מאוחר יותר ביבוא אישי.

שלי הייתה שחורה ללא גג.

כרגע נותרו 7 שרשומות במאגר, מתוכן שתיים ללא רישוי.

 

אחת מהן התרסקה בידי @ron_manהפרחח

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם

כבר צילמתי אותו לפני חודש.

מאז נראה שננטש?

ושבור הרבה יותר

אפשר לדעת אם לרכב יש עדיין טסט?

 

20250527_182043.jpg

20250527_182029.jpg

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני שעתיים, eyalgr כתב:

זה כבר היה פה?

 

סה"כ ארבעה עמודים וארבעה ימים אחורה... לא קשה לבדוק.

 

אני רואה שכבר הגענו לשלב שבו כל 'תצפית' שניה פה היא ממוחזרת. זה מרגיש כמו פורום היעוץ ברכישה...

 

  • מצחיק 1
  • מבאס 1
פורסם
לפני 4 שעות, שי כתב:

הגיעו 19 או 20 יחידות מה- C4VTS על ידי לובינסקי. כולן בצבע בורדו או שחור, חלקן עם גג פנוראמי וחלקן בלעדיו. בנוסף אחת הגיעה בהזמנה מיוחדת בצבע אפור כהה. אחת נוספת שחורה הגיעה מאוחר יותר ביבוא אישי.

שלי הייתה שחורה ללא גג.

כרגע נותרו 7 שרשומות במאגר, מתוכן שתיים ללא רישוי.

 

לשכן שלי שעבד אז בלובינסקי הייתה אפור כהה. מעניין אם זו אותה אחת (נמכרה לעובד מקורב?) 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 47 דקות, zaf כתב:

לשכן שלי שעבד אז בלובינסקי הייתה אפור כהה. מעניין אם זו אותה אחת (נמכרה לעובד מקורב?) 

ללובינסקי היה רכב הדגמה שחור מטאלי ששימש את אחד המנהלים. לפי הידוע לי האפורה נמכרה לאדם פרטי והיא אחת מהשורדות

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

כמעט שחכתי להעלות את התצפיות שלי מהיום (וזה הולך להיות שרשור די ארוך), אז הנה מה שצילמתי:

 

2000 פולקסווגן חיפושית חדשה

20250527_171752.thumb.png.e3fb8b8bb3d552ade90e58fe0e71f262.png

2003 ביואיק לה סייבר

20250527_172021.thumb.png.8c450a791683efdcd96f9e754e155517.png

2009 קיה מגנטיס (עם תג ה-Flying K)

20250527_172043.thumb.png.dbbd7c614976ad82265522d6c6d22ce7.png

2008 סובארו "לגאסי" B4 (Spec B)

20250527_172222.thumb.png.16e2c16f6e8d03989be7007fa2d98f39.png

2023 דאצ'יה ג'וגר

20250527_172334.thumb.png.4bf0f804c4fb5613ec4fc893cd074aef.png

2018 פורשה פנמרה 4 E-Hybrid

20250527_172425.thumb.png.796ec4ee8d2e54088de787363f92a176.png

2008 דייהטסו סיריון (שנמצא בתהליך פירוק כעת)

20250527_173332.thumb.png.118cfa01701c44af6c4592168f7ed0a3.png20250527_173453.thumb.png.576b2b61c5fbbcb39b12d3e8e8ede917.png

(וכך הרכב נראה חודש לפני כן... 3 באפריל)

ספוילר

20250403_171334.thumb.png.87f6eab41cd76f724e5054fe88c1b6da.png

2017 קיה פיקנטו, דור 3 (שככל הנראה גם יהיה בתהליך פירוק עתידי)

20250527_173559.thumb.png.8cb43f3da1929080b600c41607e16c85.png20250527_173622.thumb.png.4fa433b47ea5efb01ec8582b253689ec.png

2009 רנו (דאצ'יה rebadged*) לוגאן MCV

20250527_174038.thumb.png.22a8a4ff1dce78810d8c185ec7c50034.png20250527_174053.thumb.png.62176cc587f88b0baebc810e4395742e.png

מיצובישי ספייס וואגן

20250527_174127.thumb.png.89e21ed06e51f33095d14f652e1193ad.png
1996 פורד מוסטאנג

20250527_174145.thumb.png.532c934dfc403b586978dee362a6d836.png20250527_174319.thumb.png.0b3bce858c7a2b0bc6a7a6d23ef18aa8.png
2001 פיג'ו 306 XR

20250527_174153.thumb.png.6edc4e6a0338b04c368cf589b7105c7e.png20250527_174326.thumb.png.b9a51c0463bcaa243b5cb97b448b3e3a.png
(וכפי שהבטחתי בפעם הקודמת) 1984 פורד אסקורט

20250527_175159.thumb.png.e21e61206d07c8a9a8da8018de1dc11b.png20250527_175213.thumb.png.0523f7ac9a2a5ea6ad8fc9251a0014d3.png
2009 פונטיאק סולסטיס קבריולט

20250527_175643.thumb.png.80a1b4a4dccedb258b62233aa7fa97e2.png
2011 טויוטה סיינה

20250527_182042.thumb.png.f62709812234492aaf98360bbae06f9a.png
2013 פיאג'ו פורטר טיפר

20250527_182750.thumb.png.e3db27803add91b27b25ae196c82bc80.png
2006 ניסאן קבסטאר

20250527_183102.thumb.png.6b5247cb14e8b77059ead4da931f4b4d.png

1993 סובארו "פשע" לאונה

20250527_184156.thumb.png.50854e9c0e67b911b0d176f3000dfc9f.png20250527_184207.thumb.png.e88f483d6ca1ef4c468fb549acb37edd.png
2008 פורד פוקוס טרנד X

20250527_185225.thumb.png.02501ff942e2ed3a43afbb96f17bb263.png20250527_185235.thumb.png.0f6664c98e0d44289ed175efd3b17915.png
2009 קאדילק CTS

20250527_185254.thumb.png.66e6274e7f5023d43d598a1f99d68493.png20250527_185310.thumb.png.84c254a44246b518e506b0e4343d8998.png
2001 ניסאן מקסימה

20250527_185351.thumb.png.5facc6d265b1266b9cf8f508ec608fb6.png
2013 קיה פיקנטו ספורט (עם לוחית אמריקאית)
20250527_185416.thumb.png.ee60430ff807ddcd90d234cadff34e22.png20250527_185448.thumb.png.b3d6e4a37dac16510eeecb4978f94b94.png

2008 ביואיק לוצרן

20250527_185533.thumb.png.c6d09b24b5792c2480d5ea9c31bea6b4.png
2014 הונדה אודיסיי

20250527_185614.thumb.png.8455c3dac014ec04c08465f03889af0e.png
ולסיום, 2014 רנו קנגו (ללא פגוש קידמי)

20250527_185930.thumb.png.0d7b0d7d4aa40a9032ecff24e0fd8480.png
* אין לי שמץ של מושג מה התרגום העברי לזה

אני גם מצאתי שברולט אלרו וטויוטה סטארלט בהליכתי, אבל לא הצלחתי לצלם אותם - כי הסוללה שלי בטלפון נגמרה... p:

  • אהבתי 6
  • מעניין 2

הערה לעצמי:

תמיד להעלות רק מכוניות נדירות, אספנות, רכבי ספורט וחד פעמיים לשרשור תצפיות הרכבים המעניינים.

פורסם
לפני 23 דקות, ArikB כתב:

חושב שזה הדור הראשון שקראו לו מיצובישי מגנום. 

הדור הראשון והיחיד שקראו לו מגנום.

 

אחרי זה היה האנטר ואחריו טרייטון. ולפניו היה פשוט טנדר מיצובישי L200 ובופאלו לדגם 4X4.

 

 

פורסם
לפני 10 שעות, נתנאל - Net כתב:

כמעט שחכתי להעלות את התצפיות שלי מהיום (וזה הולך להיות שרשור די ארוך), אז הנה מה שצילמתי:

 

2000 פולקסווגן חיפושית חדשה

20250527_171752.thumb.png.e3fb8b8bb3d552ade90e58fe0e71f262.png

2003 ביואיק לה סייבר

20250527_172021.thumb.png.8c450a791683efdcd96f9e754e155517.png

2009 קיה מגנטיס (עם תג ה-Flying K)

20250527_172043.thumb.png.dbbd7c614976ad82265522d6c6d22ce7.png

2008 סובארו "לגאסי" B4 (Spec B)

20250527_172222.thumb.png.16e2c16f6e8d03989be7007fa2d98f39.png

2023 דאצ'יה ג'וגר

20250527_172334.thumb.png.4bf0f804c4fb5613ec4fc893cd074aef.png

2018 פורשה פנמרה 4 E-Hybrid

20250527_172425.thumb.png.796ec4ee8d2e54088de787363f92a176.png

2008 דייהטסו סיריון (שנמצא בתהליך פירוק כעת)

20250527_173332.thumb.png.118cfa01701c44af6c4592168f7ed0a3.png20250527_173453.thumb.png.576b2b61c5fbbcb39b12d3e8e8ede917.png

(וכך הרכב נראה חודש לפני כן... 3 באפריל)

  הצג תוכן מוסתר

20250403_171334.thumb.png.87f6eab41cd76f724e5054fe88c1b6da.png

2017 קיה פיקנטו, דור 3 (שככל הנראה גם יהיה בתהליך פירוק עתידי)

20250527_173559.thumb.png.8cb43f3da1929080b600c41607e16c85.png20250527_173622.thumb.png.4fa433b47ea5efb01ec8582b253689ec.png

2009 רנו (דאצ'יה rebadged*) לוגאן MCV

20250527_174038.thumb.png.22a8a4ff1dce78810d8c185ec7c50034.png20250527_174053.thumb.png.62176cc587f88b0baebc810e4395742e.png

מיצובישי ספייס וואגן

20250527_174127.thumb.png.89e21ed06e51f33095d14f652e1193ad.png
1996 פורד מוסטאנג

20250527_174145.thumb.png.532c934dfc403b586978dee362a6d836.png20250527_174319.thumb.png.0b3bce858c7a2b0bc6a7a6d23ef18aa8.png
2001 פיג'ו 306 XR

20250527_174153.thumb.png.6edc4e6a0338b04c368cf589b7105c7e.png20250527_174326.thumb.png.b9a51c0463bcaa243b5cb97b448b3e3a.png
(וכפי שהבטחתי בפעם הקודמת) 1984 פורד אסקורט

20250527_175159.thumb.png.e21e61206d07c8a9a8da8018de1dc11b.png20250527_175213.thumb.png.0523f7ac9a2a5ea6ad8fc9251a0014d3.png
2009 פונטיאק סולסטיס קבריולט

20250527_175643.thumb.png.80a1b4a4dccedb258b62233aa7fa97e2.png
2011 טויוטה סיינה

20250527_182042.thumb.png.f62709812234492aaf98360bbae06f9a.png
2013 פיאג'ו פורטר טיפר

20250527_182750.thumb.png.e3db27803add91b27b25ae196c82bc80.png
2006 ניסאן קבסטאר

20250527_183102.thumb.png.6b5247cb14e8b77059ead4da931f4b4d.png

1993 סובארו "פשע" לאונה

20250527_184156.thumb.png.50854e9c0e67b911b0d176f3000dfc9f.png20250527_184207.thumb.png.e88f483d6ca1ef4c468fb549acb37edd.png
2008 פורד פוקוס טרנד X

20250527_185225.thumb.png.02501ff942e2ed3a43afbb96f17bb263.png20250527_185235.thumb.png.0f6664c98e0d44289ed175efd3b17915.png
2009 קאדילק CTS

20250527_185254.thumb.png.66e6274e7f5023d43d598a1f99d68493.png20250527_185310.thumb.png.84c254a44246b518e506b0e4343d8998.png
2001 ניסאן מקסימה

20250527_185351.thumb.png.5facc6d265b1266b9cf8f508ec608fb6.png
2013 קיה פיקנטו ספורט (עם לוחית אמריקאית)
20250527_185416.thumb.png.ee60430ff807ddcd90d234cadff34e22.png20250527_185448.thumb.png.b3d6e4a37dac16510eeecb4978f94b94.png

2008 ביואיק לוצרן

20250527_185533.thumb.png.c6d09b24b5792c2480d5ea9c31bea6b4.png
2014 הונדה אודיסיי

20250527_185614.thumb.png.8455c3dac014ec04c08465f03889af0e.png
ולסיום, 2014 רנו קנגו (ללא פגוש קידמי)

20250527_185930.thumb.png.0d7b0d7d4aa40a9032ecff24e0fd8480.png
* אין לי שמץ של מושג מה התרגום העברי לזה

אני גם מצאתי שברולט אלרו וטויוטה סטארלט בהליכתי, אבל לא הצלחתי לצלם אותם - כי הסוללה שלי בטלפון נגמרה... p:

חלק בהחלט מעניינות (לדוגמת ה306, מוסטנג, אסקורט, המג'נטיס שלדעת היא אקסית של @EliC25)

וחלק לגמרי מבזבזות לך מקום פנוי בטלפון חחחח 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 שעות, נתנאל - Net כתב:

2008 סובארו "לגאסי" B4 (Spec B)

 

 

מכונית פנטסטית. כיפית לנהיגה וסליפרית אמיתית, רק למבינים (אז לא נמכרה). 

 

לפני 11 שעות, נתנאל - Net כתב:

2011 טויוטה סיינה

 

 

כמובן יש את הסיפור המשפחתי איך אחותי, כשגרה בעמק הסיליקון, החזירה את המפתחות של ה-Q7 לבעלה ואמרה לו להביא לה טויוטה סיינה במקום. מסתבר שלהסיע ילדים על אופניהם ממקום למקום (נכנסים דוך עם האופניים דרך הדלת), זה הרכב העדיף. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...