Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, verBlood כתב:

הוא אמר שלא בדק מה צריכת הדלק

ה'פתגם' הזה "לתדלק לעד"  הגיע אלי מחבר בעבר הרחוק

שהחזיק ואנדורה בנזין V8 ישנה עם קרבורטור בגודל של גלגל ספייר.

טען לצריכת דלק של 2 ק"מ/ליטר.

זה נשמע לי הגיוני כי הוואנדורה שלי דאז עם המנוע ה'קטן'  4.3L V6 והזרקת דלק עשתה 4 ק"מ/ליטר.

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, דובצע כתב:

פעם ראשונה שאני ניתקל בטוארג׳ חדש. חשבתי שהג׳מוס הקודם הוא האחרון ולא המשיכו את הדגם הזה-ויש רק טוג׳אן….טוב שהתבדתי 

IMG_4680.jpeg

 

ב-2024 נמסרו 3 יחידות אחרונות ומאז השיווק פסק.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 23.5.2025 בשעה 14:53, שביט כתב:

 

הלנסר נראית שיגעון. נקייה ומלוקלקת, עם חישוקים קלים מקוריים של מיצובישי.

שנת 93, השנה הראשונה שבה נמכר הדגם הזה (לצד הלנסר הקודמת).

תענוג לעיניים. אם היא ידנית, אז בכלללללל תענוג. 113 כ"ס לזמנו היה מכובד ביותר (מדבקת סאב זירו הוסיפה עוד 5-7 כ"ס 😜).

 

כיף לראות.

רק תיקון קטן, אלו לא חישוקים מקוריים

אלא אפטרמרקט שהרבה יבואנים בזמנו שמו כתוספת (זכור לי ג'אנט כזה בדיוק על 205 פוראבר)

  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 23.5.2025 בשעה 11:22, Buki כתב:

עוד כמה תמונות יותר טובות של כבאית מגירוס בחרמון, שמצאתי בגוגל פוטו שלי,  צולם ב 2021.

 

וגם סרטון של 2 שניות שצילמתי במקרה אבל הוא מרתק בעיני. הכבאית עובדת בעבודות סלילת כביש באתר.

 

אפשר להניח שהיא כל השרות שלא לא יצאה מהאתר והקילומטרז' שלה מאוד נמוך אבל עדיין מרתק בעייני עצם העובדה שמישהו ודאג לטפל בה, דואג שיהיה שמן טרי במנוע, דואג להחליף צמיגים ודואג שהמצברים יהיו טעונים. והיא עדיין (נכון לזמן הצילום) במצב עבודה וגם נראית סביר. 

 

 

20210517_121226_HDR.thumb.jpg.a5e5f873c1b3492e34ac5f0cece1fca0.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

במקומות מוסדיים אין בעיה להמשיך לתחזק אותם ולא מעניין עד כמה זה יכול להיות לא כדאי.

אני עושה מילואים ויש ליחידה כמה רכבים עתיקים (טוב לא במונחים האלו אבל עדיין ישנים) שנוסעים מעט מאוד,

לא מחליפים אותם מכיוון שזה יעלה כסף ולצה"ל אין בעיה פעם בכמה חודשים להשקיע לא מעט בתקלות, להחליף צמיגים, לתקן מזגנים, להחליף גיר וכו'

להחליף למשאית חדשה זה לא (-:

פורסם

הפריוויה הייתה מכונית עם תכנון גאוני, ובזמנה גם נחשבה כרכב נחשק מסוגה.

לא יודע למה טויוטה לא המשיכו עם הקונספט, שבטח יחזור לתחייה עם המעבר להנעה חשמלית, שתביא רכבים מודולרים עם מבנה של מנוע/סוללות ברצפה ותא נוסעים תפור אישית. כלומר, בינתיים רכבים חשמלים נראים, בלי שום סיבה, כמו רכבי בנזין. זה כמו שהמכוניות הראשונות תוכננו כמו כרכרות.

 

גם יכול היות שלא, כי לא חסרים תכנונים מזהירים שהציבור רוכשי המכוניות האוויל לא אימץ, כמו הטווינגו, המולטיפלה וכל סיגמנט המיקרו/מיני וואן, שהוחלף בג'יפונים (סיגמנט הרכב הכי מיותר, ever).

 

לפני 39 דקות, SlowRide כתב:

PXL_20250525_050524646.jpg

  • אהבתי 3

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפני כחודש בחופשה באבו דאבי נסעתי בסיור מודרך בטויוטה פרוויה "מודרנית" שהייתה כמובן בתצורה הנדסית קונבנציונלית שלא כמו הדור הראשון. 
ודרך אגב, ראו רכב בן 10 עם 300,000 ק"מ איך נראה - כמו חדש לגמרי. 
20250418_145824.thumb.jpg.97bf3e13c879a8dd55b8f84104d626ac.jpg20250418_154208.thumb.jpg.d880ecabd6cf0c311892ffa0ac8b27e6.jpg

 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 42 דקות, topop כתב:

חיפוש בגוגל מביא לזה:

https://www.icar.co.il/news/hyrtflpsjx/

 

אפשר לקרוא לחמור על שם סוס, אבל זה לא הופך אותו לסוס.

מהכתבה אפשר להבין שהקונספט התכנוני לא עבר עם השם.

 

אני כיוונתי למשהו יותר כזה:

 

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/ree-automotive-build-commercial-ev-plant-uks-coventry-2022-05-16/

 

רכב שיחידת ההנעה והרכיבים ברצפה.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, SlowRide כתב:

PXL_20250525_050524646.jpg

יש סרטון שיפוץ של אחת על ידי אודיבה ארט :

 

image.png.c29e5d1a72a425fe85be1fc13d3531a8.png 

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 3

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 7 שעות, SlowRide כתב:

PXL_20250525_050524646.jpg

 

לא ידעתי שהיתה בארץ פריוויה שנת 2000

חשבתי הייבוא פסק עוד קודם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אהלן!
חדש כאן בשרשור (מקווה שלא הפרעתי לכם בשיחת הפריוויה), יש לי לא מעט תמונות שצילמתי היום בהליכה
ומקווה שזה יהיה בסדר לפרסם אותן כאן...

  • רעיון טוב! 1

הערה לעצמי:

תמיד להעלות רק מכוניות נדירות, אספנות, רכבי ספורט וחד פעמיים לשרשור תצפיות הרכבים המעניינים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...