Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן סיטרואן C1


פוסטים מומלצים

פורסם

מה נשמע יש ברשותי סיטרואן סי 1 2013 הייתה לי בעיה באוטו בצהריים בחום האוטו היה מקרר בנסיעה וכשאני מגיע לרמזור האוטו מוציא אוויר חם, בלילה קשה לאבחן אבל היה מקרר יחסית.

הלכתי למוסך אחרי בדיקות הם אמרו שצריך להחליף רדיאטור מזגן, החלפתי אבל אמרו לי מראש שאם זה עדיין לא יקרר כמו שצריך כנראה שצריך גם להחליף את המדחס כי ברוב הפעמים הם מתקלקלים שניהם ביחד, ובאמת אחרי שהוחלף הרדיאטור המזגן חזר כמעט לאוטו מצב מקרר יותר טוב אבל עדיין בחום של הצהריים ברמזור הוא מוציא לי איוורור…

יש למישהו כאן ניסיון עם הרכב הנל?

בכלל הבנתי גם שהסוג רכב הזה בעמידה משהה את הפעולה של המדחס הגיוני?

שווה לי בכלל להחליף גם מדחס או שגם אחרי ההחלפה שלו האוטו בכל מקרה לא יקרר בעמידה?

אני רוצה להגיע למצב שגם אם האוטו עכשיו עומד במקום מונע עם מזגן 5-10 דקות בשמש עדיין יהיה נעים בפנים…

פורסם

הוא לא משהה, המים ברדיאטור חמים מידי והמאוורר כנראה לא עובד... תבדוק אם המאוורר של המזגן נדלק כשאתה מדליק את המזגן ואל תמלא מים רגילים, אישית הייתי ממלא אדומים כי הנקודות רתיחה שלהם גבוהה אבל יש מנועים שטוענים שזה עושה להם נזק.

פורסם
לפני 15 שעות, Yuki כתב:

הוא לא משהה, המים ברדיאטור חמים מידי והמאוורר כנראה לא עובד... תבדוק אם המאוורר של המזגן נדלק כשאתה מדליק את המזגן ואל תמלא מים רגילים, אישית הייתי ממלא אדומים כי הנקודות רתיחה שלהם גבוהה אבל יש מנועים שטוענים שזה עושה להם נזק.

אני לא זוכר בדיוק את הצבע של המים אבל זה נוזל רדיאטור בוודאות אין לי שם מים רגילים, ואני חושב שכן הכל עובד הכל תקין, חזרתי שוב למוסך לבדוק את הבעיה הוא אמר לי אני יכול להחליף לך מדחס אם תרצה אבל אין למה כי כרגע כל הנתונים לחצים טמפרטורה הכל תקין, באמת לא מצליח להבין מה זה יכול להיות, גם שחם בחוץ אבל האוטו נגיד עמד בחנייה מקורה הוא יקרר טוב, אם הוא עמד חשוף ישירות לשמש הוא יתקשה מאוד לקרר בעמידה, אין לי מושג מה זה יכול להיות באמת…

פורסם
בתאריך 21.8.2023 בשעה 13:32, עידודו1 כתב:

אני לא זוכר בדיוק את הצבע של המים אבל זה נוזל רדיאטור בוודאות אין לי שם מים רגילים, ואני חושב שכן הכל עובד הכל תקין, חזרתי שוב למוסך לבדוק את הבעיה הוא אמר לי אני יכול להחליף לך מדחס אם תרצה אבל אין למה כי כרגע כל הנתונים לחצים טמפרטורה הכל תקין, באמת לא מצליח להבין מה זה יכול להיות, גם שחם בחוץ אבל האוטו נגיד עמד בחנייה מקורה הוא יקרר טוב, אם הוא עמד חשוף ישירות לשמש הוא יתקשה מאוד לקרר בעמידה, אין לי מושג מה זה יכול להיות באמת…

קודם תבדוק אם המאוורר נכנס לפעולה כשאתה מפעיל את המזגן אחרי שאתה רק מניע את הרכב, לא כל מוסך יודע לטפל במזגנים. נשמע שגם סתם החליפו לך רדיאטור, הייתי ממליץ לנקות את הרדיאטור של המזגן לבדוק שמילאו לך שמן נכון בפעם האחרונה שלא גורם למנוע סתם לעבוד קשה יותר ולהתחמם יותר מהרגיל, לתופעה שאתה מתאר יכולים להיות מלא סיבות בגלל זה צריך לשלול אחת אחת

פורסם
בתאריך 23.8.2023 בשעה 01:28, Yuki כתב:

קודם תבדוק אם המאוורר נכנס לפעולה כשאתה מפעיל את המזגן אחרי שאתה רק מניע את הרכב, לא כל מוסך יודע לטפל במזגנים. נשמע שגם סתם החליפו לך רדיאטור, הייתי ממליץ לנקות את הרדיאטור של המזגן לבדוק שמילאו לך שמן נכון בפעם האחרונה שלא גורם למנוע סתם לעבוד קשה יותר ולהתחמם יותר מהרגיל, לתופעה שאתה מתאר יכולים להיות מלא סיבות בגלל זה צריך לשלול אחת אחת

מה זאת אומרת לנקות את הרדיאטור? הוא חדש

בבדיקת לחצים וגז הכל היה תקין לא בא לי סתם להחליף מדחס אבל מצד שני כבר קשה לנהוג ככה ביום, חם בהגזמה כשיש פקק או בעמידה ברמזור

איזה סיבות אפשריות יש חוץ ממדחס? 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 14.8.2025 בשעה 17:19, uriel12 כתב:

היי

נבדקו לחצים וגז - הכל תקין.

בערב גם מקרר סבבה גם בעמידה.

הבעיה זה בחום.

בדיוק כן העניין הוא בשיא החום כאילו האוטו לא עומד בזה ובערב הוא מקרר אולי זה איזה חיישן לחצים או משהו לא יודע לא הצלחתי עדיין למצוא לזה פיתרון, אין לי זמן כל כך עם הבסיס, אעדכן

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...