Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים .
קניתי רכב חדש ב0 קילומטר דרך אלדן, והרכב היה נוטה ימינה, כשגעתי לעשות כיוון פרונט בחברה הם בדקו את הרכב, וגילו שהמתלה השמאלי עקום, בגלל מכה שקיבל לטענתם, ונתנו לי הצעת מחיר של 5000 ש"ח בשביל לתקן את זה .
כרגע הרכב התיישר בגלל הכיוון פרונט, אך מה יקרה אם אני לא יטפל במתלה השמאלי ?

פורסם

זה לא מתפקידם לתקן את זה על חשבונם?

מה זה "כרגע הרכב התיישר".

צריך להחליף את החלק או לא?

זה שאלת רשות או חובה ?

 

יש כאן עניין של בטיחות,

השאלה האם מכון כיוון פרונט אמר לך שהוא עשה תיקון זמני או קבוע?

נכנסת בבור במהירות גבוהה בזמן שהרכב ברשותך?

נתקלת בשפת מדרכה במהירות עירונית?

 

כמו זמן הרכב ברשותך?

כמה ק"מ עשית איתו?

באיזה רכב מדובר? (דגם ושנה).

עם כמה קילומטר על השעון קיבלת אותו?

נסה לענות על כל השאלות כדי שניתן יהיה לייעץ לך בצורה ממוקדת.

  • אהבתי 1
פורסם

לא רואה סיבה שהחברה תודה שקיבלת ככה את הרכב וזה לא קרה אצלך, ובתכלס זה גם הגיוני, זה נזק שיש לו יותר סיכוי להיגרם בנסיעה - ולו הקצרה ביותר, מאשר באחסנה והובלה. זה לא איזה נזק פח או משהו שקורה הרבה לפני המסירה.

אלא אם יש לך תיעוד של תלונה על הנטיה ימינה כמה שיותר קרוב למסירה.

פורסם

הרכב התקבל עם 14 קילומטר מחברת אלדן, ואני עשיתי איתו עוד 140 קילומטר עד הבדיקה של המכון .
הרכב הוא BYD 2023 .
ולא נכנסתי לבור, רק למין שקעים כאלו בכביש, שאם הרכב הקודם שלי שעשה 113000 נכנסתי עשרות פעמים ככה ולא קרה כלום .
השאלה שלי האם חייב לטפל בזה, והאם חייב בצורה מיידית ?

פורסם

נסעת עד הבדיקה 126 ק"מ. מייד כשקיבלת את הרכב הרגשת את הנטייה שלו?

אני לא הייתי מושך את הזמן עם התיקון. מתלה עקום יעמיס על מכלולים אחרים ועלול לגרום לנזק גדול יותר. 

פורסם (נערך)

עדין אפשר לעלות קצת ברזולוציות כדי אולי להבין מה קרה. שאלה לפות"ש , האם ראית צילמת את מיקום המכה במתלה , אפשר יותר פרטים. להבנתי פגיעה בנקודה נמוכה וחשופה למפגעי דרך , יש בכך אולי רמז לפגיעה תוך כדי נסיעה ולא בדיוק עוזר לפות"ש. פגיעה בנקודה גבוהה ואולי קצת מוסתרת במבט מלמטה למעלה, עשויה לרמוז על בעיה ש"סופקה"   עם הרכב במעמד המסירה מעניין לראות תמונות.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

מהתגובות כאן נראה שמכל איזה מכה כיפית באמצע נסיעה מאיזה בור לגיטימי בכביש יכול לקרות דבר כזה .
ואני שואל אז איך מאות אלפי מכוניות לא אמרו להם בטסט שיש להם בעיה במתלים ?
או שנהיה להם בעיות ברכב בגלל המתלים ?

פורסם (נערך)

חלילה בוא לא נגזים.

שיבושי דרך ישראלית לא מביאים לעיקום מתלה עד כדי פסילה בטסט.

ברור שלטווח הארוך זה לא טוב לרכב. אבל זה לא המקרה שלך.

 

אמנם לא נעים לי לספר, אבל בכל זאת:

פעם בתימרון איטי ביציאה מחניה בחניון תת-קרקעי, נכנסתי עם גלגל קידמי שמאלי בעמוד תמך מבטון, מהסוג שמפוזר בשפע בחניונים כאלה.

מיד יצאתי מהרכב, והייתי מבסוט שרק הצמיג חטף מכה ואין שום נזק לגוף הרכב, הרי המכה הייתה קרוב מאוד לאיזור הכנף.

האוטו משך לאחר מכן שמאלה בזמן נסיעה בכביש ישר. היה צריך להחליף זרוע מתלה.

 

כנ"ל יכול לקרות בכניסה לא זהירה במהירות בינונית בשפת מדרכה , או במהירות גבוהה בבור עמוק וכדומה.

 

כמו המגיב מעלי, מעניין לראות תמונה של הנזק.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם
לפני 9 שעות, IsraCar כתב:

חלילה בוא לא נגזים.

שיבושי דרך ישראלית לא מביאים לעיקום מתלה עד כדי פסילה בטסט.

ברור שלטווח הארוך זה לא טוב לרכב. אבל זה לא המקרה שלך.

 

אמנם לא נעים לי לספר, אבל בכל זאת:

פעם בתימרון איטי ביציאה מחניה בחניון תת-קרקעי, נכנסתי עם גלגל קידמי שמאלי בעמוד תמך מבטון, מהסוג שמפוזר בשפע בחניונים כאלה.

מיד יצאתי מהרכב, והייתי מבסוט שרק הצמיג חטף מכה ואין שום נזק לגוף הרכב, הרי המכה הייתה קרוב מאוד לאיזור הכנף.

האוטו משך לאחר מכן שמאלה בזמן נסיעה בכביש ישר. היה צריך להחליף זרוע מתלה.

 

כנ"ל יכול לקרות בכניסה לא זהירה במהירות בינונית בשפת מדרכה , או במהירות גבוהה בבור עמוק וכדומה.

 

כמו המגיב מעלי, מעניין לראות תמונה של הנזק.

כמה עלה לך לסדר את הסיפור הזה ?
אצלי הנטייה בהגה הייתה מזערית, ויש המון אנשים שהיו נוהגים ברכב ולא היו מרגישים בכך .

פורסם

בקבוצת BYD בפייסבוק יש הרבה טענות להחלפת מוט מייצב אחורי באוטו 3  , 

עקב רעשים, אולי שווה לבדוק אם יש קשר.

 

פורסם

תודה לכל החברים שענו תשובות ועזרו לי .
בסופו של דבר, היום הלכתי למוסכניק שלי שיביע דעתו בעניין, והוא הראה לי את 2 המתלים האחוריים איך ששניהם שווים, ולא עקומים כמו שאמרו לי במרכז שירות .
ההבדל היחידי בין המתלה השמאלי לימיני, שבימיני הבורג היה מהודק עד הסוף, ובשמאלי היה חצי סנטימטר רווח, ולדעתו אין שום בעיה ליסוע כך בלי לסדר שום דבר .
הוא אמר שהוא לא רוצה להדק במתלה השמאלי גם את הבורג עד הסוף כדי שההגה לא ינטה שוב .
מה אתם אומרים על כך שרצו על הסיפור הזה במוסך המורשה שעובד עם החברה 5000 ש"ח ?
 

פורסם

 

אין מה לכוון ברכב שהוא לא ספורט או שטח זה צריך להיות סימטרי ב 2 הצדדים.

בהנחה ואין משהו עקום בנוסף - אם מדובר בגשר עקום תחליף את הגשר ואם במשולש אז משולש.

אם לא תחליף הרכב לא ייסע ישר איך רכב עם 0 ק"מ עבר תאונה?

 

פורסם
לפני 31 דקות, tribel כתב:

 

אין מה לכוון ברכב שהוא לא ספורט או שטח זה צריך להיות סימטרי ב 2 הצדדים.

בהנחה ואין משהו עקום בנוסף - אם מדובר בגשר עקום תחליף את הגשר ואם במשולש אז משולש.

אם לא תחליף הרכב לא ייסע ישר איך רכב עם 0 ק"מ עבר תאונה?

 

הוא לא אמר שזה קרה מכלום, הוא אמר שהרכב קיבל מכה קטנה שהוא ירד מהגרר או משהו כזה, אבל הוא התכוון לומר שלא נוצר נזק למתלים ברמה שצריך לטפל .

×
×
  • תוכן חדש...