Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

 

אין לך חוזה עם התחייבות כלשהי?

מקווה שקנית במחיר טוב מה הם אומרים זה לך תדע.

אם אפשרי הייתי מחליף את מה שעקום ונהנה מהרכב.

מתלים זה באופן יחסי לא יקר ואין מה לחסוך שם אם אפשר להחליף ולפתור את הבעיה.

 

עריכה אחרונה על ידי tribel
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא מבין..

הרכב חדש, הוא נוטה ימינה אז הולכים לחברה. לא מסדרים להד..

שילמת עליו במיטב כספך.

לך למוסך מורשה ותדרוש החלפה באחריות או לפחות תשמע מה הם אומרים

  • אהבתי 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
לפני 23 דקות, המהיר הזהיר כתב:

לא מבין..

הרכב חדש, הוא נוטה ימינה אז הולכים לחברה. לא מסדרים להד..

שילמת עליו במיטב כספך.

לך למוסך מורשה ותדרוש החלפה באחריות או לפחות תשמע מה הם אומרים

אם היית קורא את ההודעה הראשונה שלי היית מבין שהלכתי דבר ראשון למרכז שירות שעובד עם החברה.

פורסם
לפני שעתיים, דניאל רבני כתב:

אם היית קורא את ההודעה הראשונה שלי היית מבין שהלכתי דבר ראשון למרכז שירות שעובד עם החברה.

תתבע אותם 

פורסם

אותי בכלל מפתיע אופן הקניה של הרכב הזה.

עזרו לי להבין,

מדוע רכב שנחטף כלחמניות טריות ישר מהיבואן, נמכר ב  0 ק"מ מחברת ליסינג ?

האם עבר פרק הזמן שהוא יכל לעמוד במגרש החניה, כך שהוא היה חייב להמכר כיד 2 ?

או שיש כאן עוד סיפור מנפלאות שוק הרכב הישראלי ? (כל מיני פוליטיקות פנימיות של יבואנים-בעלי חברות סחר וכו').

מעניין לדעת.

אולי דניאל רבני (פותח הדיון) יכול לשפוך אור על עניין?

×
×
  • תוכן חדש...