תודה לכל החברים שענו תשובות ועזרו לי .
בסופו של דבר, היום הלכתי למוסכניק שלי שיביע דעתו בעניין, והוא הראה לי את 2 המתלים האחוריים איך ששניהם שווים, ולא עקומים כמו שאמרו לי במרכז שירות .
ההבדל היחידי בין המתלה השמאלי לימיני, שבימיני הבורג היה מהודק עד הסוף, ובשמאלי היה חצי סנטימטר רווח, ולדעתו אין שום בעיה ליסוע כך בלי לסדר שום דבר .
הוא אמר שהוא לא רוצה להדק במתלה השמאלי גם את הבורג עד הסוף כדי שההגה לא ינטה שוב .
מה אתם אומרים על כך שרצו על הסיפור הזה במוסך המורשה שעובד עם החברה 5000 ש"ח ?