Jump to content

דניאל רבני

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי דניאל רבני

  1. אם היית קורא את ההודעה הראשונה שלי היית מבין שהלכתי דבר ראשון למרכז שירות שעובד עם החברה.
  2. הוא לא אמר שזה קרה מכלום, הוא אמר שהרכב קיבל מכה קטנה שהוא ירד מהגרר או משהו כזה, אבל הוא התכוון לומר שלא נוצר נזק למתלים ברמה שצריך לטפל .
  3. תודה לכל החברים שענו תשובות ועזרו לי . בסופו של דבר, היום הלכתי למוסכניק שלי שיביע דעתו בעניין, והוא הראה לי את 2 המתלים האחוריים איך ששניהם שווים, ולא עקומים כמו שאמרו לי במרכז שירות . ההבדל היחידי בין המתלה השמאלי לימיני, שבימיני הבורג היה מהודק עד הסוף, ובשמאלי היה חצי סנטימטר רווח, ולדעתו אין שום בעיה ליסוע כך בלי לסדר שום דבר . הוא אמר שהוא לא רוצה להדק במתלה השמאלי גם את הבורג עד הסוף כדי שההגה לא ינטה שוב . מה אתם אומרים על כך שרצו על הסיפור הזה במוסך המורשה שעובד עם החברה 5000 ש"ח ?
  4. כמה עלה לך לסדר את הסיפור הזה ? אצלי הנטייה בהגה הייתה מזערית, ויש המון אנשים שהיו נוהגים ברכב ולא היו מרגישים בכך .
  5. מהתגובות כאן נראה שמכל איזה מכה כיפית באמצע נסיעה מאיזה בור לגיטימי בכביש יכול לקרות דבר כזה . ואני שואל אז איך מאות אלפי מכוניות לא אמרו להם בטסט שיש להם בעיה במתלים ? או שנהיה להם בעיות ברכב בגלל המתלים ?
  6. הרכב התקבל עם 14 קילומטר מחברת אלדן, ואני עשיתי איתו עוד 140 קילומטר עד הבדיקה של המכון . הרכב הוא BYD 2023 . ולא נכנסתי לבור, רק למין שקעים כאלו בכביש, שאם הרכב הקודם שלי שעשה 113000 נכנסתי עשרות פעמים ככה ולא קרה כלום . השאלה שלי האם חייב לטפל בזה, והאם חייב בצורה מיידית ?
  7. שלום חברים . קניתי רכב חדש ב0 קילומטר דרך אלדן, והרכב היה נוטה ימינה, כשגעתי לעשות כיוון פרונט בחברה הם בדקו את הרכב, וגילו שהמתלה השמאלי עקום, בגלל מכה שקיבל לטענתם, ונתנו לי הצעת מחיר של 5000 ש"ח בשביל לתקן את זה . כרגע הרכב התיישר בגלל הכיוון פרונט, אך מה יקרה אם אני לא יטפל במתלה השמאלי ?
×
×
  • תוכן חדש...