Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איזה שנה?

אם יש לך גיר אוטומטי 4 הילוכים קדמיים, זה נשמע הגיוני.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אולי לחצת חזק על דוושת הדלק, קיק דאון..

במהירות 90 לערך הרכב יוריד לשלישי, והסלד יעבור את 3000. 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

תלוי כמה זה מעל 100 קמ"ש?

אם זה 110-120 אז מעל 3000 סיבובים זה הגיוני לגיר של 4 הילוכים פשוט.

אם זה כבר ב100 קמ"ש כבר ממש מעל ה3000 אז משהו לא הגיוני.

אצלי ביונדאי גטס שזה מנוע 1400 , זה עובר את ה3000 ב110 קמ"ש בערך. 

 

פורסם

100 קמ"ש אמור להיות באיזור 2500 סל"ד

120 קמ"ש באיזור 3000 סל"ד.

 

 

אם האוטו נוסע ב 3000 סל"ד ב 100, זה או שהגיר משולב להילוך שלישי ולא לרביעי או  נעילת ממיר מומנט לא עובדת.

 

 

פורסם

אין כפתור, יש מסילה משוננת. אפשר בקלות להסיט את הידית מ D ל 3.

זה מה ששאלתי אותו מקודם.

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, בונבון קטן כתב:

יש לי יונדאי i30cw 

......ופתאום אתמול בנסיעה מעל 100 קמ"ש הרכב ממש מתאמץ ומתחיל לעבור את ה3000 טורים

מה זה אומר?

גם אצלי מעל 100(170) האוטו מתאמץ ועובר 3000 סלד.

 

נסה לדייק, 105 , 120 זה לא אותו דבר.   פתאום השתנה הסל"ד ?  פתאום לא סוחב ?

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 23 שעות, Buki כתב:

יתכן שהזזת את הידית הילוכים בטעות ממצב D למצב 3?

כן, אבל לא תוך כדי נסיעה.

ממש תודה על התשובות.

לפני 23 שעות, Uri82 כתב:

תלוי כמה זה מעל 100 קמ"ש?

אם זה 110-120 אז מעל 3000 סיבובים זה הגיוני לגיר של 4 הילוכים פשוט.

אם זה כבר ב100 קמ"ש כבר ממש מעל ה3000 אז משהו לא הגיוני.

אצלי ביונדאי גטס שזה מנוע 1400 , זה עובר את ה3000 ב110 קמ"ש בערך. 

 

ממש

לפני 21 שעות, לירון .ה. כתב:

יש כפתור over drive ברכב הזה?

 

לא יודע

לפני 20 שעות, רוןS כתב:

גם אצלי מעל 100(170) האוטו מתאמץ ועובר 3000 סלד.

 

נסה לדייק, 105 , 120 זה לא אותו דבר.   פתאום השתנה הסל"ד ?  פתאום לא סוחב ?

ממש פתאום מ 102 קמ"ש זה ככה

חבר אמר לי שאולי יש זיוף בטיימינג,   ??

פורסם

אין זיוף בטיימניג. 

 

תעשה עוד בדיקה. שים D. לא מצב 3.

כביש מישורי מהירות מיוצבת 100 קמ"ש, בלי האצה. לוחץ על הגז רק במידה שנדרשת בשביל להחזיק את המהירות.

 

 

מה סל"ד המנוע?

 

 

פורסם

להשוואה -   I30/2008  מגיע ל-2900 סל"ד  במהירות 100.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 9 שעות, Buki כתב:

אין זיוף בטיימניג. 

 

תעשה עוד בדיקה. שים D. לא מצב 3.

כביש מישורי מהירות מיוצבת 100 קמ"ש, בלי האצה. לוחץ על הגז רק במידה שנדרשת בשביל להחזיק את המהירות.

 

 

מה סל"ד המנוע?

היום עשיתי בדיקת מחשב במוסך והוא אמר שיש זיוף בטיימינג והבנתי שזה מלאאאאאאאאאאאאא  כסף, מה עושים?

×
×
  • תוכן חדש...