Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.מעוניין לרכוש את הדגם בכותרת.

מעולם לא החזקתי בצרפתיה ופוחד מהסטיגמות.האם הגיר/מנוע ברכב בעייתיים? 

אשמח לתקלות אופיניות ולחוות דעת על הרכב.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אם ברכב הזה מותקן גיר רובוטי- מחשב הגיר נקודה חלשה ובלא מעט רכבים,הוחלף בק"מ יחסית נמוך. הנה דיון דומה

אם הרכב טופל במורשה תהיה הנחה מסויימת ואם לא - המחיר כנראה יהיה כפול .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הדיזלים של רנו מתאימים למי שנוסע בעיקר נסיעות בינעירוניות בכבישים פתוחים. אם אתה נוסע חלק ניכר מהזמן במוד עירוני/פקקים, ייתכן שלא תרווה נחת - לא מצריכת הדלק, לא מהגיר (שעובד נהדר מחוץ לעיר אבל לא חי טוב בנסיעה עירונית) וכנראה גם לא ממסנן החלקיקים.

כמו כן, קח בחשבון שרוב מוחלט אם לא כל הקליאו סטיישן דיזל היו רכבי ליסינג, וטופלו וננהגו בהתאם.

אם כבר, אני הייתי מחפש מגאן דיזל דור 3 סטיישן. עדיף בכל פרמטר, אלא אם קיימת מגבלת גודל.



 

  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

פורסם

לגבי הרכב עצמו, מאחור לא מרווח במיוחד, המושבים הקדמיים נוחים אך חסרה לי יותר תמיכת צד, בעיר מרגישה נוקשה, אך מנגד בכביש מפותל יציבה מאוד.

המנוע עצמו חסכוני עם ביצועים לא רעים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 10 שעות, קורן בן אשר כתב:

הדיזלים של רנו מתאימים למי שנוסע בעיקר נסיעות בינעירוניות בכבישים פתוחים. אם אתה נוסע חלק ניכר מהזמן במוד עירוני/פקקים, ייתכן שלא תרווה נחת - לא מצריכת הדלק, לא מהגיר (שעובד נהדר מחוץ לעיר אבל לא חי טוב בנסיעה עירונית) וכנראה גם לא ממסנן החלקיקים.

כמו כן, קח בחשבון שרוב מוחלט אם לא כל הקליאו סטיישן דיזל היו רכבי ליסינג, וטופלו וננהגו בהתאם.

אם כבר, אני הייתי מחפש מגאן דיזל דור 3 סטיישן. עדיף בכל פרמטר, אלא אם קיימת מגבלת גודל.



 

לא נכנסת לתקציב.לדעתי.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...