Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחר שסיימתי כשנתיים עם אופל אסטרה(מודל ישן עד 2016) במסגרת תוכנית ליסינג יד 2(סאב-ליס של ליס4יו).

החזרתי את הרכב ומחפש רכב לזוג +תינוק.

הצרכים לפי הסדר: בטיחותי, אמין, צריכת דלק טובה ונח לנסיעה במיוחד בעיר.

האופל ענתה לי למעשה על הצרכים(בתקופה שהייתה אצלי אפילו על האמינות-לא מצביע על כלום כמובן).

מחיפוש באינטרנט ובפרט בפורום ראיתי הרבה סתירות בנוגע לאמינות האופל החדשה וכנ"ל גם לקרוז(דגמי 2016+).

הרכבים הנוספים שראיתי באזור התקציב הם כמובן ה308 והפוקוס אבל גם המנוע...

אופציה נוספת שחשבתי היא 3008/508/C4 פיקאסו 165THP שנחשבים אמינים מבחינת המנוע - אך לא יודע אם בכל זאת יקרים יותר ממשפחתית ממוצעת בתחזוקה.

לכאורה מתבקש ללכת פשוט על יפנית/קוראנית משנתון ישן יותר אך אני מאמין שככל שהרכב ישן יותר זה גם לא מוסיף לאמינותו, בנוסף לכל האספקטים האחרים בטיחות ביצועים וכו'...

חוץ מלהגדיל את התקציב;) מה אתם הייתם ממליצים?

פורסם

אתה רושם הרבה אבל לא מצווין את הפרט החשוב ביותר - התקציב! 

כמו כן, כדאי לציין קילומטראז' שנתי ואופי נסועה (רק בעיר?). 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בתקציב שלך סביר שתמצא פיקאסו  \ 508 ישנה ועייפה.
אלה רכבים שמאוד מבוקשים על ידי משפחות עם 3 ילדים, בגלל 3 מושבים נפרדים מאחורה, וקשה מאוד למצוא אחת שמורה, בטח בתקציב הזה.

בשביל זוג + 1, ואפילו זוג + 2 הייתי הולך על משפחתית סטנדרטית כמו קורולה \ i30 \ i35  \ סיד , פורטה.
יותר היצע, כנראה שתקבל שנתון גבוה יותר וגם רכבים שבסה״כ יותר אמינים עם פחות מקום להפתעות.

פורסם

קודם כל תודה!

משיטוט קצר מצאתי שאמנם יש היצע טיפה יותר גדול אך דווקא לרוב במצב יותר ירוד מאשר הC4/508 לפחות בנוגע לקילומטרז' וידיים.

אם כן אלך לכיוון שהצעת, מה עדיף לנסיעה משולבת מהרכבים הנ"ל, דיזל או בנזין?

פורסם

רכב דיזל שמור בתקציב שלך לטעמי תתקשה למצוא,
מהפוקוס תרד,

קיה פורטה\סייד, יונדאי I35\סוזוקי SX4 כל המשפחתיות היפניות קוראניות יתאימו.

פורסם

חפש טויוטה אוריס היברידית, או כל רכב היברידי של טויוטה שיתאים לתקציב

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

בתקציב כזה לא הייתי קונה טויוטה היברידית - יהיה מדובר במכוניות ישנות עם קילומטרז' גבוה

  • רעיון טוב! 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם (נערך)

סתם דוגמאות: https://www.yad2.co.il/s/c/e16o18ks

https://www.yad2.co.il/s/c/ysnfo46e

 

אם הרכבים טופלו ויש תיעוד, אם יש הארכת אחריות על הסוללה. בתקציב שלך זה רכב אמין ומתאים למה שבקשת

עריכה אחרונה על ידי Michazzz

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

מתוך הדוגמא שהרגע הבאת.

אם עד עכשיו הוא חשב על זה, כנראה ששרפת את הרעיון ברגע זה.

 

image.thumb.png.d52a2c543b8543a1f313e4e7ddef6877.png

גם בדוגמא השנייה, הבחור כותב סוללה היברידית חדשה באחריות.

לא ברור לי מה הקטע של הסוללות האלו להתפגר אחרי 8 שנים ?

פורסם

עדיין אני חושב שעדיף טויוטה על פג'ו, אלה סתם דוגמאות

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אני לאו דווקא פוסל את האירופאיות - כי כן אני מקבל רכב יותר מתקדם בתקציב שלי.

כרגע האופציות שעומדות על הפרק

1.האופציה כביכול יותר בטוחה אך לרוב רכבים שעברו קצת יותר בחייהם - CEED/I30/FORTE מנסה להבין האם יתאים לי יותר-סולר או בנזין.

2.C4/508 165THP אמנם יותר מהצרכים שלי כביכול אבל כן אשמח לאיזה V.F.M גבוהה

3.אופל אסטרה/שברולט קרוז 2016-2017 הבנתי שמהנוע פחות רגיש בצורה החדשה בפרט בתיבה האוטומטית - וכמובן לבדוק היטב היסטורית טיפולים.

4.ללכת על מנוע PureTech 1.2 קילומטר נמוך עם רצועה דור שני - כמובן גם כאן יותר בחשדנות.

מה לדעתכם מכל הצרות שרשמתי הוא הרע במיעוטו?

פורסם
לפני שעתיים, Michazzz כתב:

סתם דוגמאות: https://www.yad2.co.il/s/c/e16o18ks

https://www.yad2.co.il/s/c/ysnfo46e

 

אם הרכבים טופלו ויש תיעוד, אם יש הארכת אחריות על הסוללה. בתקציב שלך זה רכב אמין ומתאים למה שבקשת

התקציב הוא 40,000 והמחיר המבוקש בדוגמאות שלך הוא 55,000 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...