Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, אבל הצרפתיה לא באמת שווה הרבה כסף (שלושת הרכבים שווים כ"א אותו סכום בערך), וגם לא עולה כסף לתחזוקה כיום. טסט 400 שקל בשנה, וביטוח 800. ואני יכול מחר להחליט שאני משבית אותה והיא לא תעלה גם שקל..

לעומת זאת רכב דיילי כן עולה כסף.

ההתפשרות שנראית כרגע היא מבחינתי שהרכב שטח יהיה אוטומטי, ומבחינתה שהרכב שטח יהיה שלה

פורסם (נערך)

אני מבין אותך.

אצלי זה בעיה אחרת יותר קשה כי הרכב היה של אבי ז"ל ולפעמים בא לי למכור בגלל הקושי

של האחזקה של הרכב ומצד שני זה מזכיר לי את אבי ז"ל שמסתכל ונכנס לרכב מעלה בי זיכרונות.

אני בעצמי לא יודע מה לעשות במצב כזה. 😕

עריכה אחרונה על ידי renault5

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני שעה, SlowRide כתב:

אחרי גיל מסויים לגובה יש יתרונות אמיתיים ולא רק לפוזה.

זה יכול להיות נכון חלקית, למי שיש לו בעיות גב, למרות שבמקרה כזה עדיף רכב יחסית נמוך (שלא צריך לטפס אליו), אבל עם תנוחת ישיבה גבוהה.

 

בזמנו (2017) חיפשנו רכב לאמא שלי (בת כ 60 שעברה מחלה קשה), ובדקנו גם קרוסאוברים למיניהם. ברכבים דוגמת יונדאי טוסון, לא היה לה נוח, בטענה שצריך קודם לטפס לרכב גבוה ואז לקרוס לתוך מושב נמוך.

 

הרכבים שהיה לה הכי נוח בהם זה:

פוקוס דור 1 (רכב נמוך ומושב גבוה, הרכב הקודם שלה)

טויוטה פריוס דור 3 (כנ"ל, זה מה שנרכש בסוף)

סוזוקי בלנו, זאת מהצורה החדשה, ואם לא הפריוס, זה מה שהיו קונים כנראה.

קיה נירו (ירד מהפרק משיקולי תקציב).

 

ברכב הקודם שלי (סיוויק 2002, אפרופו רכבים שיש לי ערך סנטימנטלי כלפיהם), הבעלים הקודם (אדם מבוגר מאוד) התקין הגבהה למושב הנהג, שאני הייתי צריך לפרק.

 

הנקודה שלי זה שגובה הרכב פחות חשוב פה, מה שמשחק תפקיד זה מבנה המושב ואיך הוא ממוקם ביחס לשאר הרכב.

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 41 דקות, avargel כתב:

מה התקציב שלך לרכב שטח (אמיתי) שגם יהיה דיילי לגברת?

 

סביב ה40-45 ובגלל זה ההתבייתות היא על טראקן:

יכולות שטח מעולות

יחסית מודרני לתקציב מכל המשתמע מכך - בלאי ובטיחות בעיקר.

היכרות טובה עם היצרן בכל המשתמע מכך - מציאת חלקים, עלות חלקים, תיקונים, נקודות תורפה..

פורסם
לפני 10 שעות, WE988244 כתב:

פשוט קודם תקנה אוטו אחר,

ברגע שישבו לך שנים בחניה יהיה לך יותר קל להפרד מהקיה,

😀

או שלא, ואז יהיה להם ארבע רכבים לשני אנשים.

 

אני נמצא איפשהו במצב דומה אחרי שהחלפתי את הסיוויק במאזדה 3, ואני עדיין לפעמים חושב שאולי לא הייתי צריך למכור את הסיוויק, אבל אז שני מזכיר לעצמי ש:

 

א) המאזדה יותר טובה בכל פרמטר אפשרי.

ב) אין לי מה לעשות עם שני רכבים

ג) אם לא הייתי עושה את ההחלפה, הייתי נשאר עם רכב ישן, לא בטיחותי, בלוי ועם צפי לתקלות והתקעות בזמנים ומקומות הכי לא מתאימים.

 

אגב, @EliC25, עד כמה אתה באמת חייב שלדת סולם, נעילות והילוך כח?

 

אולי דווקא רכבים כמו דאסטר או סובארו פורסטר יספיקו לך מעל ומעבר לטיולי שבילים פעם ב?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מובן מאוד.

אצלי גם יש רכב עם ערך סנטימנטלי (קניתי אותו לאמא שלי חדש מהמפעל ולקחתי אותו כשהיא הפסיקה לנהוג, חצי שנה לפני שנפטרה).

הייתי רוצה רכב שיותר מתאים לי, כי פיג'ו 107 הוא לא שיא הנוחות, אבל הוא גם תזכורת לזה שהייתי בן טוב וכשהיא היתה צריכה רכב חדש ולא יכלה לקנות אותו, אני התגייסתי ושמתי את הכסף כדי לתת לה נחת.

מבחינה פרקטית הוא ממש לוקה בחסר, אין לו הרבה כוח והוא לא הכי נוח אבל מצד שני הוא יד ראשונה עם 70,000 ק"מ ואני יודע בדיוק מה עבר עליו כל החיים.

  • אהבתי 3
פורסם
לפני 18 שעות, EliC25 כתב:

אני מכוון למשהו קצת יותר רציני מפורסטר או xv שאין להם הילוך כח אפילו, לא לדבר על נעילת דיפרנציאל

 

דיברנו על זה, יש.

גם לדאסטר שהוזכר פה יש נעילת דיפרנציאל והמחירים מצחיקים.

 

עדיף ג'יפון מודרני עם יכולות שטח לא רעות כלל מאשר ג'יפ אמיתי ישן ועייף ועוד במחירים של היום. אני אומר לך את זה כמישהו שיש לו במשפחה פורסטר נעול, דיסקו 2 וסמוראי. 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
פורסם

גם אני חושב שדאסטר 4×4 צריך להיות הכיוון

והרכב גם יחסית נוח לדיילי

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

כן, אבל

1. יכול להיות שזאת הפשרה שאשתך תסכים לקנות. איכשהו צריך בסוף לרבע את המעגל. תקציב, ידני/אוטו', שטח, לא למכור את הצרפתיה הקשישה. אחד מהפרמטרים צריך להשתנות.

 

2. אני מאמין שבטווח הרחוק הדאצ'יה תהיה זולה מהאלטרנטיבה שהעלית. רכב שטח מבחינת בלאי זאת אופרה אחרת.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 4 שעות, EliC25 כתב:

רק שהוא הרבה מעבר לתקציב, לפני שיפורים

איזה מודל תקנה ב 40-45k ?

המקסימום לטראקאן הכי צעירה זו חטייארה בת 15-16, השם ישמור אם תדבר על בטיחות פה.

 

אם יש משהו שהייתי אומר לך לעשות זה להצעיר את הצי (הדיילי) שלך ולא לזקן אותו, בטח אם זה רכב לאישה או ילדים בעתיד או עכשיו.

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

למה לא ללכת על גראנד ויטארה?
מניח שב45 יהיה אפשר להביא מתחילת העשור הקודם.

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

פורסם (נערך)

בנוסף לסנטימנטים זאת פשוט תקופה מחורבנת להחליף רכב בטח אם מדובר על הקיה שלך, לא יעריכו אותה מספיק ומה שלא תקנה ידרוש השקעה ובכל מצב תשלם מעל המחירון.

אומר את זה אחרי שאני בעצמי שקלתי להחליף את שלי בחודשים האחרונים והבנתי שזה בזבוז זמן וכסף. 

 

בנוסף תקופת הקורונה והסגרים הקפיצה את מחירי ה 4*4 למחירים לא הגיוניים בעיני אז אם אני במקומך דוחק את הג'וק( זה שמדגדג בעצבי הרצון להחליף לא הטראקן) חזרה לפינה לעוד שנה. 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי rev-Match

×
×
  • תוכן חדש...