Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, Fraysa כתב:

כתבתי חדש יותר מהקיה. אפשר להביא אחלה כלי, גדול בכמה שנים, שיגרום לו להיות מאושר ולשכוח את הקיה בתוך 3 שניות. 

לא קשור, לא מתחבר לקונצרן ולא אוהב אוטומט, זה ממש פשרה כשאין מוצא.

כל אחד אוהב דברים אחרים...

פורסם
לפני 42 דקות, Fraysa כתב:

אתה יכול להביא גם אחלה כלים שהם לאו דווקא מקונצרן VAG ובטח ידניים.

 

מדוע התפשרות הזו על רכבים בני 10+?

 

פרט לג'ימני (קטן מידי), ל"ק, לנדרובר וג'יפ (יקרים מידי) וגרנד ויטארה (שזה הכיוון של אלי וגם כן גבולי מבחינת השנים),  איזה רכבי שטח עם הילוך כוח יש לך שהם בני פחות מ10?

הבחור רוצה רכב שטח... פספסת?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לא הבנתי למה אתה מניח שאני מתפשר, ואילו אופציות קיימות לדעתך? להבנתי יש את הקקטוס סולר וזו המתחרה היחידה שעולה בדעתי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קקטוס סולר מתאים במשהו לשטח?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 8 דקות, EliC25 כתב:

לא הבנתי למה אתה מניח שאני מתפשר, ואילו אופציות קיימות לדעתך? להבנתי יש את הקקטוס סולר וזו המתחרה היחידה שעולה בדעתי.

 

אתה מציין קקטוס סולר ושואל מדוע אני מניח שאתה מתפשר? 😷

 

לא נכנס לך לכיס, אבל הייתי במקומך חוסך עוד קצת ונשאר עם הקיה ואז לקנות משהו נורמלי. 

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 31 דקות, SlowRide כתב:

קקטוס סולר מתאים במשהו לשטח?

אני חושב שהוא דיבר באופן כללי על זה שאני מתנהל בדיילי בסדאן בת 12, כשיש עוד אופציות.

בנוגע להתלבטות הנוכחית לגבי רכב שטח, באמת לא ברוק על מה הוא מדבר...

פורסם (נערך)

אניי כאן, אתה לא צריך לדבר עליי כאילו אני לא כאן :-)

 

נראה שאתה בכוח מנסה לחפש רכב budget כנגד כל הסיכויים, כיאה לישראלי הממוצע, לכן לא חושב שיש לי מה לתרום כאן.

 

בהצלחה!

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

פורסם

לא הבנתי מה רכב באדגט בגרנד ויטרה?

מה היית קונה ולמה היית חוסך?

להשוות אותי לישראלי הממוצע זה עלבון לכל הפחות וגובל בחוסר מודעות.

 

פורסם

לא התכוונתי ישראלי ממוצע ביחס שלך לרכב. מכיר את הפוסטים והפועלים שלך בכנופיה. התגוונתי בקטע של לחפש בכוח רכב זול שיסע מנקודה א׳ לב׳. 

 

גראנד ויטרה זה רכב של 7000$, אם זה לא באדג׳ט - מה כן? קקטוס סולר? סירייסלי? הייתי מעדיף לנסוע באוטובוס עם אופציות כאלו. 

 

הייתי חוסך מהסיבה הפשוטה שיצרניות כמו סוזוקי לא מרגשות אותי. מה הייתי קונה? שאלה מצוינת. איני חובב רכבי שטח, אבל נהגתי על לנד קרוזר והוא אחלה של כלי. 

 

לפני שאתה צוחק עליי שהןא עולה פי 4 ממה שאתה רוצה לקנות - אני *אישית* מעדיף לקנות latest and greatest מאשר להתפשר. קח דוגמה מהחיים שלי - כרגע עם הגולף ועם מספיק כסף לקנות GTI, או S3 בת 4-5 שנים. עם זאת, אני לא עושה זאת. מעדיף להמשיך לחסוך ולקנות קאיימן או TTS חדשה; טרם החלטתי. 

 

אך כמו שאמרת - כל אחד והדרישות שלו. לכן, כפי שאמרתי קודם - בהצלחה, לא נראה שיש לי מה להוסיף כאן משום שדעותינו שונות בתפיסה שלנו. 

  • רעיון גרוע 1

2016 BMW M235i.

פורסם

לא לכל אחד יש אפשרות להוציא 500 אלף לקאיימן. קיה בת 12 במצב שמור זה ממש לא רכב גרוע .כן הוא זול כיום אבל אם הוא שמר עליו מאד אז היום רכב עם נתונים דומים משנתון גבוהה יעלה סביב 150-170 אלף וזה ממש לא באדגט. כמו שבמוו 328 שנת 2013 שעולה היום גג 80-90אלף זה ממש לא רכב פשרה כי הוא נהדר במפני עצמו.

לפות"ש , לדעתי אל תמכור את הקיה אם אתה מראש יודע שלא תמצא מחליפה בתקציב שלך. עדיף להחליף את הרכב השני ,לפחות זה מה שהייתי עושה

  • רעיון טוב! 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 45 דקות, Fraysa כתב:

גראנד ויטרה זה רכב של 7000$, אם זה לא באדג׳ט - מה כן? קקטוס סולר? סירייסלי? הייתי מעדיף לנסוע באוטובוס עם אופציות כאלו

יש מצב שאתה שלוחה של טרנספורטר?

  • אהבתי 4
  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני שעתיים, Fraysa כתב:

לא התכוונתי ישראלי ממוצע ביחס שלך לרכב. מכיר את הפוסטים והפועלים שלך בכנופיה. התגוונתי בקטע של לחפש בכוח רכב זול שיסע מנקודה א׳ לב׳. 

 

גראנד ויטרה זה רכב של 7000$, אם זה לא באדג׳ט - מה כן? קקטוס סולר? סירייסלי? הייתי מעדיף לנסוע באוטובוס עם אופציות כאלו. 

 

הייתי חוסך מהסיבה הפשוטה שיצרניות כמו סוזוקי לא מרגשות אותי. מה הייתי קונה? שאלה מצוינת. איני חובב רכבי שטח, אבל נהגתי על לנד קרוזר והוא אחלה של כלי. 

 

לפני שאתה צוחק עליי שהןא עולה פי 4 ממה שאתה רוצה לקנות - אני *אישית* מעדיף לקנות latest and greatest מאשר להתפשר. קח דוגמה מהחיים שלי - כרגע עם הגולף ועם מספיק כסף לקנות GTI, או S3 בת 4-5 שנים. עם זאת, אני לא עושה זאת. מעדיף להמשיך לחסוך ולקנות קאיימן או TTS חדשה; טרם החלטתי. 

 

אך כמו שאמרת - כל אחד והדרישות שלו. לכן, כפי שאמרתי קודם - בהצלחה, לא נראה שיש לי מה להוסיף כאן משום שדעותינו שונות בתפיסה שלנו. 

רכבי שטח אינם מלהיבים, אתה מתבלבל בנישה.

הטיול עצמו הוא שמלהיב, וגם יקירת הקהל ל"ק אינה רכב שמלהיב מספיק בשביל לשלם עליו מעבר לכפול מהמתחרים.אני לא רואה סיבה לשלם 50 אלף על פראדו שנת 2000 טחונה כשאפשר לקנות טראקאן משנת 2007 באותו מחיר ולטייל באותם מקומות.

לקונצרן האהוב עליך אין שום דבר להציע בגזרה, נשארנו עם אמריקאיות ואסייאתיות.גם אותי סוזויק לא מלהיב, אבל הג"ו נותנת חבילה טובה לצרכים שלי.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, SlowRide כתב:

יש מצב שאתה שלוחה של טרנספורטר?

זה תלמיד שלו

Just now, EliC25 כתב:

לקונצרן האהוב עליך אין שום דבר להציע בגזרה

יש טוארג, אבל לא נראה לי שתתחבר לזה.

 

זה מסוג הרכבים שלדעתי חייבים להיות חדשים עם אחריות, אחרת זה בור ללא תחתית.

לפני 6 שעות, Fraysa כתב:

מדוע התפשרות הזו על רכבים בני 10+?

תקציב?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...