Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, lanosforce כתב:

טויוטה הם בין היחידים שמריצים מנועי מולטי פויינט אינג'קשן בצורה ממש טובה. קורולה 2011 זה כבר גיר שהוא לא רובוטי והמרחב פנים של הרכב עצום.

כמרכב יכול להיות שדווקא הייתי רוצה את ה2011 לגבי מנוע במקרה הזה נכון החדש כנראה טוב יותר.

גם במקרה של פג׳ו 208, יונדאי טוסון, מרצדס אס קלאס וכו'.

 

רכב זה לא קופסה עם מנוע,הוא מכיל המון טכנולוגיה שמצילה חיים ותורמת לנוחות היומיומית.

וכן,גם מצילה את הסביבה למרות שנראה שזה נמוך בסדר העדיפויות שלך.

לפני 31 דקות, lanosforce כתב:

תביט על מנוע 4 פעימות אטמוספרית עם הזרקת מבואה במקום הזרקה ישירה ותגיד לי עם מי לדעתך הית מזדקן יותר בשלום?

אני משווה רכב לרכב.

לא אכפת לי איך הוא מזדקן.

לפני 31 דקות, lanosforce כתב:

 

בעיני המתבונן ואנחנו לא רואים באותה צורה כנראה, מכבד את דעתך מקווה שאתה את שלי.

כמובן.

לפני 2 דקות, imprezadude כתב:

כל הליין של VAG לפני ואחרי כניסת DSG? מה אומר? האם חדש בהכרח טוב יותר?

כן.

אני רואה המון רכבים של vag סביבי והם מאוד מוצלחים וגם לא שמעתי יותר מידי על בעיות אמינות הרכבים החדשים.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, Potato כתב:

גם במקרה של פג׳ו 208, יונדאי טוסון, מרצדס אס קלאס וכו'.

 

רכב זה לא קופסה עם מנוע,הוא מכיל המון טכנולוגיה שמצילה חיים ותורמת לנוחות היומיומית.

אני משווה רכב לרכב.

לא אכפת לי איך הוא מזדקן.

כמובן.

כן.

אני רואה המון רכבים של vag סביבי והם מאוד מוצלחים וגם לא שמעתי יותר מידי על בעיות אמינות הרכבים החדשים.

 

לא זו הייתה כוונתי. כוונתי הייתה לשנתונים עוקבים, בהתחלה של התענוג שנקרא DSG, האם אז זה היה נכון?

פורסם
לפני 12 דקות, imprezadude כתב:

לא זו הייתה כוונתי. כוונתי הייתה לשנתונים עוקבים, בהתחלה של התענוג שנקרא DSG, האם אז זה היה נכון?

אני לא מבין מה אתה מנסה לשאול.

האם בהתחלה היו בעיות? כן היו.

זה חלק ממה שנקרא התפתחות טכנולוגית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

כי רכב חדש יהיה טוב יותר.

תלוי מה מחליפים במה.

 

קורולה 2022 בהכרח תהיה יותר טובה מקורולה 2012

 

גולף 2012 מול גולף 2022 - לא מכיר גולף, אבל כנראה ה2022 יותר טובה.

 

אבל להחליף קורולה 2012 באטראז׳ 2022 כנראה פחות מומלץ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 12 דקות, vadim6385 כתב:

 

 

אבל להחליף קורולה 2012 באטראז׳ 2022 כנראה פחות מומלץ.

אני מצטער אבל זו השוואה מטופשת.

מן הסתם משווים את אותו הרכב או לפחות אותה קטגוריה.

זה כמו להשוות קורולה 2012 לקליאו 2022 ולהגיד שהקליאו גרועה כי היא צפופה יותר,הרכב יותר קטן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

רכב חדש זה תענוג. כלומר כשזה לא מקטגוריית הפחונים הזוועתיים(פיקנטו ושות').

אבל מה, בערך חצי מהשכירים בישראל הם תפרנים. זוכרים כמה השכר החציוני? אז לא יהיה להם פורשה בגילגול הזה. או גולף חדשה. או קורולה חדשה.

לכן זה דיון תאורטי נחמד, אבל צריך להסתדר עם מה שיש. ויש מכוניות ב-20k, שעושות את העבודה, ובמקרה של אלי גם הטיפולים לא יקרים כי הוא מטפל בעצמו.

ורק הבאסה פה, כלומר הבאסה שלי, היא שהקיה לא יצאה למכירה...

  • רעיון טוב! 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
לפני 3 דקות, Potato כתב:

אני מצטער אבל זו השוואה מטופשת.

 

אבל מהשוואה כזו התחלנו את הדיון (פיאסטה 14, לעומת ג.ו. 2008, ששתיהן אגב, עברו החלפת דור באותה תקופה..)

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

אבל מהשוואה כזו התחלנו את הדיון (פיאסטה 14, לעומת ג.ו. 2008, ששתיהן אגב, עברו החלפת דור באותה תקופה..)

אז התחלת את הדיון מהשוואה לא רלוונטית.

מה הקשר בין אטראז׳ לקורולה מכל שנתון שהוא?

ובשביל מה להביא דוגמאות לרכבים שהם בבירור לא הרכבים שעליהם דיברתי.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, Potato כתב:

אז התחלת את הדיון מהשוואה לא רלוונטית.

 

אני לא התחלתי אותו... :-) 

פורסם

@EliC25, אני בטוח שלא היית מתנגד (בהינתן התקציב) להחליף את הקיה שלך באופטימה חדשה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 29 דקות, EliC25 כתב:

פיאסטה 14, לעומת ג.ו. 2008, ששתיהן אגב, עברו החלפת דור באותה תקופה..

תשמע אם כבר ללכת על ג.ו ישן אז הייתי הולך קצת יותר אחורה, הפאנלים של העץ פשוט קלאסיקה.

 

ג'יפ גראנד וואגוניר המקורי – כמעט 30 שנים ביצור והסבא של הגרנד צ'ירוקי  הנוכחי. צילום: ג'יפ | שטח

  • מצחיק 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 12 דקות, farkash7 כתב:

תשמע אם כבר ללכת על ג.ו ישן אז הייתי הולך קצת יותר אחורה, הפאנלים של העץ פשוט קלאסיקה.

 

עכשיו שמע, זה כבר חלום אמיתי.

May be an image of car and outdoors

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, Fraysa כתב:

משעשע, אך כדי להיות אהוב בקארספורום צריך לאהוב משהו מאוד סטנדרטי ולא לחרוג מגבולות מסוימים

אה, מה?

תקרא שוב את ההודעה שלך, זה נשמע כמו משהו ממערכון של הטורטלים:

ציטוט

גראנד ויטרה זה רכב של 7000$, אם זה לא באדג׳ט - מה כן? קקטוס סולר? סירייסלי? הייתי מעדיף לנסוע באוטובוס עם אופציות כאלו

נכון שמבחינת מפרט רכב חדש יהיה טוב יותר מרכב ישן יותר מאותו דגם, אבל "טוב" זה מילה כללית כי זה לא מתייחס להעדפות שונות. הקיה שלו עדיפה כמעט בכל אספקט על רכבי המיני החדשים וכנראה גם מרוב הסופר מיני הבסיסיות החדשות אבל עולה חמישית מהן כי היא משומשת בת 10, אז לא תמיד מה שעולה יותר גם יותר טוב.

בן אדם רוצה לקנות סוזוקי ויטרה כדי לרדת קצת לשטח כי זה מה שנכנס בתקציב שלו, אתה אומר לו לפי "הגישה שלי צריך לקנות את הכי טוב שיש", אז מה הוא אמור לעשות? להוציא עכשיו הון ראשוני למשכנתא על רוביקון כדי לטייל קצת עם המשפחה? או שיסעו לטייל באוטובוס?

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 7
  • משעמם 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...