Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 דקות, Gosser1860 כתב:

פותה"ש ומי שהגבת לו הם אותו אחד.

האני מת לדעת,

היה משאלת לב כללית ולי כלפי ההודעה הנ”ל,

ולכן זה נכתב בנוסח כזה,

מתנצל בפני קל המורים לעברית על אי הדיוק בנוסח,

אבל כבר מכיתה ב’ הפרעתי בשיעור וזרקתם אותי החוצה אז יש לי קושי בפועלים נכונים בשפה😀

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

לנד קרוזר עם חצי מליון קמ, הוא בוודאי פחות אמין מאיי20 בתולית עם קילומטראז עם 5 ספרות.

פורסם
לפני 3 דקות, EliC25 כתב:

לנד קרוזר עם חצי מליון קמ, הוא בוודאי פחות אמין מאיי20 בתולית עם קילומטראז עם 5 ספרות.

רצת רחוק,

300 אק"מ בל"ק מול I20 עם 50 אק"מ,

שמה מענין כמה ההבדל, ואני לא אומר שאין הבדל, אבל כמה, הל"ק בעיקרון אמין מאוד,

והוכחה שהוא מגיע ל600/700 אק"מ כמו גבר,

ואני מדבר בלי לרדת לשטח, 

כי כל ירידה לשטח עולה כסף,(ציריות,מיסבים,תפוחים,גומיות,קפיצים,צינורות,וכד')

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

על מה אתה מדבר?

לנד קרוזר שורד כל כך הרבה קמ כי זה רכב יקר, וגם אם צריך להחליף לו רכיבים ב30 אלף שקל, שווה להוציא את הכסף הזה.

באיי20 ששווה פחות מ30 אלף שקל הסיפור אחר, ואם היה מדובר על דגם דומה מאותו שנתון של הקרוזר, בכלל לא הייתה שאלה אם לזרוק אותו לפח.

הלנד קרוזר לא חף מתקלות, ותמצא הרבה ביד 2 שהחליפו להם מנוע.

נכון, הוא מאוד אמין ביחס לקטגוריה, אבל לא בהשוואה לרכב סופר מיני בסיסי שצעיר ממנו בעשור ובכמה מאות אלפי קמ.

  • אהבתי 1
פורסם

באמת לא מבין למה אתה לא קונה ג'ימיני במקום הפיאסטה. אני לא הייתי מתלבט הרבה.
אני מבין שזה לא הרכב הכי בטיחותי שיש, אבל צריך להתפשר איפשהו. אני לא יודע כמה גרנד ויטרה עתיק יהיה בטוח יותר.

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

עכשיו גם 2008 זה עתיק? מה יהיה עם הפורום הזה...

אי אפשר להגזים עם איכות הרכב לנסיעה יומיומית כדי להכנס לשטח, מעבר לכך שג'ימני מספיק בלחץ לזוג, ואנחנו לא מתכננים לטייל לבד.

פורסם

תראה אם אנחנו מדברים על בטיחות 2008 זה עתיק.
לגבי איכות הנסיעה לא כיף בג'ימיני, אבל זה בעיקר בכביש המהיר. בעיר הוא ממש סבבה, ואמרת שהרכב לא נוסע הרבה, אז שוב זו נראית לי פשרה מתקבלת. תהיה פה פשרה ככה או ככה.
לגבי עם מי אתה מטייל פה זו כבר בעיה... ג'ימיני מתאים לזוג וזהו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

הכותרת היא לגבי קשר סנטימנטלי ומה שביניהם 

 

עכשיו קשר סנטימנטלי זה דבר ברור - נכון רכב הוא קופסאת פח - אבל הוא גם סוג של קפסולת זמן, קופסאת זכרונות. 

 

קורים לנו דברים במהלך החיים - אנחנו עושים כל מיני טעויות מוזרות כמו להתחתן, לקחת על עצמנו משכנתא... להביא ילדים לעולם או לסירוגין להתגייס ללכת עם מטאטא מתכתי על הגב ולטפח משהו שיכול לקחת חיים (אבל להגן על המולדת בימים אלו חברים - כל הכבוד לצה"ל וכוחות הביטחון) חוכך הלאה וכך הלאה כמו להרשם ללימודים של משהו שלא מעניין אותנו רק בשביל להתקיים - אה כן... אעצור כאן. 

 

והזכרונות האלה נקשרים למכונה שליוותה אותנו את התהליכים האלו. 

 

חלק מהאנשים כאן גם מטפלים ברכב בעצמם - וזה מביא תחושות של הצלחה, סיפוק וכן יש גם כישלונות - והרכב הופך לסוג של חיית מחמד אם גם אוהבים את התהליך - אבל גם לחיית מחמד יש כבר רגע שהן לא נהנים יותר מהחיים (או אנחנו) ואז עושים את המעשה הנכון - ככה גם עם רכב שהוא בן טיפוחינו (לא שאני רומז על משהו :p ) 

 

ויש גם רכבים שאנחנו קונים מההורים - ואין דבר יותר סנטימנטלי מרכב שהיה של הורה בעיני - כן הסובארו, רכשתי אותה מאבא שלי וזה גורם לי לאהוב את הרכב הזה כל פעם שאני מביט לחניה - ואני מסכים שרוב האנשים לא ימצאו שום דבר לאהוב ברכב הזה ביחוד בדור הספציפי - אבל זו דוגמא מושלמת. 

 

ואז מגיעה הדוגמא הכי קשה להיקשרות למשהו שהוא בעצם חפץ - ירושה. 

 

אז במקרה שלי טפו טפו לא ירשתי רכב - אבל כן חוויתי רכישה אמוציונלית של רכב שהגיע מירושה ובחיי כמה אהבתי את הרכב. 

 

מה גרם לי לשחרר את הרכב הזה? לי באופן אישי? 

 

הוא לא התאים לצרכים היום יומיים שלי בשום צורה והתחזוקה שלו החלה להפוך לסיוט - צריך לדעת להגיע לרגע שבו אומרים סטופ - אומרים למכונה הנפלאה תודה רבה ומשחררים!

 

וככה גם יהיה עם הסובארו - מראש כשאני קונה רכב, אני מגביל את הרכישה לתקופת בעלות. 

 

 

ועכשיו קצת על "מה שביניהם"

 

אני חושב ש"מה שביניהם" יותר מתייחס לקונספציה של חלום מוטורי - וזה כל כך אינדיבידואלי שאי אפשר להכליל כאן כלום! 

 

הדודג' בעיני (ניטרו) היתה חלום מוטורי! - הנעה אחורית, למעלה מ200 כוחות סוס, מראה סופר שרירי וגם 4*4 - כל התנעה חייכתי וראיתי שכן יורד למקלט. 

יש אנשים שמביטים עליה כמו על נבלה סרוחה... 

 

הDS בעיני היא נגיעה ביוקרה\פרימיום - איזה קן צרעות פתחתי עכשיו הא? 

 

החלום שלי - לקסוס בחניה - ואני מקווה מאוד שאהיה חזק מספיק לצאת לעוד הרפתקה. 

 

ויש אנשים ששומעים לקסוס - מפהקים משעמום. 

 

אז כל אחד ושלו - אני מקשקש בזנב כשאני רואה סוזוקי ג'ימני או לסירוגין 500 אבארט' או BRZ 

אבל אני גם מקשקש בזנב כשאני רואה רכבים חשמליים או היברידיים או רכבי אספנות וכך הלאה - פאק לפני הDS הייתי בקרסו ורציתי לקנות רנו טווינגו (סמארט בתחפושת) בגלל המנוע האחורי והמגניבות של הרכב - רק בגלל שלא הסכימו לשנע רכב לנסיעת מבחן לא קניתי והתחושה שלי - הייתי סוגר עסקה. 

 

מה שביניהם. 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

אני הייתי מוכר את הקיה וקונה דאסטר דיזל 4*4 ידני.

אחרי הגבהה +התקנת נעילה אחורית +צמיגי AT  הדאסטר יכולה לספק את הסחורה.
טוחנת סלעים ומכשולים טכניים קשים היא לא, אבל המטרה שלך היא דיילי שניתן  לטייל איתה עמוק בשטח ולא לתקל מכשולים כאתגר - ולזה הדאסטר הוא כלי נפלא ונדיר בשוק.
בסך הכל עלויות האחזקה שפויות++, האמינות טובה, צריכת הדלק טובה, נוחות מתלים טובה.
לרעתה בידוד רעשים לוקה בחסר, אבזור לא מפנק ובטיחות לא גבוהה ביחס למתחרות מאותם שנים (אבל בטוחה יותר מרכב שטח קשוח שזקן בעשור).

אני כרגע עם רכב מהעבודה, אבל מתכנן מתי שהוא לעבור לדאסטר 4*4 ידנית דור 2.

לדעתי הדאסטר תאפשר לך מקצה של שיפורים והשקעה אישית באבזור, והיא תהיה בת לוויה לחוויות בשטח עד שתמצא את עצמך מתאהב בה והיא תתפוס את מקומה הסנטימנטלי במקום הקיה.

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם
לפני שעתיים, lanosforce כתב:

 נכון רכב הוא קופסאת פח - אבל הוא גם סוג של קפסולת זמן, קופסאת זכרונות. 

והזכרונות האלה נקשרים למכונה שליוותה אותנו את התהליכים האלו. 

 

כתבת יפה מאוד ובעצם סיכמת את כל העניין הזה שנקרא סנטימנטים לאוטו. 

 

תמיד יקומו  אלה שבעיניהם "אוטו זה חת'כת פח שמזיזה אותי מא' לב'". סבבה, זכותכם. אין צורך לכתוב את זה בכל פעם שמישהו כותב שהוא מתגעגע לאוטו הישן שלו, בדיוק כמו שלא נכנסים לפורום צמחונים וכותבים כמה טעים הואגיו של איציק הגדול. 

 

אותי מאוד משמח להיזכר במיצובישי לנסר שאני ואשתי חרשנו איתה את רמת הגולן בחופשה הראשונה שלנו כבני זוג, או בפוקוס שהסיעה אותנו ביום החתונה, או לשמור על הקורולה שחמי המנוח קנה ולא הספיק להנות ממנה, או ליצור זכרונות עם הג'ימני. 

 

אפשר מאוד להבין למה אנשים נקשרים לאוטו.

 

שוב תודה על הסיכום וסליחה על החטיפה.

  • אהבתי 3

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

תיכף יבוא ספריאל ויכתוב שזה לכשכש בזנב ולא לקשקש

ואז לאנוס יסביר לו שהוא מקשקש לנו במח

  • מצחיק 4
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 5 שעות, דור-- כתב:

אני הייתי מוכר את הקיה וקונה דאסטר דיזל 4*4 ידני.

איפה כל מה שכתבת ותקציב? 😄

פורסם
לפני שעתיים, avargel כתב:

תיכף יבוא ספריאל ויכתוב שזה לכשכש בזנב ולא לקשקש

ואז לאנוס יסביר לו שהוא מקשקש לנו במח

השאלה אם זה מושא עקיף או ישיר? (שניהם) 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...