Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 דקות, EliC25 כתב:

שליט הארץ או משהו כזה

אולי בקוריאנית.
ברוסית טראקאן זה ג'וק.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 20 דקות, Buki כתב:

להחליף את הקיה, זה הולך יותר קל כשמצאת רכב שאתה ממש רוצה. אז משהו אחר מתחיל לתפוס את המשבצת הזו  ויותר  קל לשחרר את האוטו הקודם

כן, זה קרה לי כיששבתי בקיה והצלחתי בשניה לוותר על הגטס.

וזה קרה לי שהייתי מוכן למכור את הפיגו כשפגשתי בסורנטו דיזל ידנית היחידה בארץ, אבל פספסתי את המכירה.

כאן, כרגע, אין לי את הפאשן באף רכב שנסעתי בו.

לפני 12 דקות, איציק נ. כתב:

אולי בקוריאנית.
ברוסית טראקאן זה ג'וק.

את זה יש לניסאן

אבל מה הפשט?

פורסם
לפני 19 דקות, EliC25 כתב:

אבל מה הפשט?

פירוש המילה TARACAN ברוסית זה מקק, תיקן. 

הוגים את זה כמו שכתבתי, לא TERRACAN. 

 

רק כשזה כתוב בעברית זה נראה אותו דבר. 

 

 

פורסם

פשוט קודם תקנה אוטו אחר,

ברגע שישבו לך שנים בחניה יהיה לך יותר קל להפרד מהקיה,

או שפשוט תשלח אותה לאימוץ תקופה עד שהיא תגדל😀

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

מבין אותך מאוד. בגדול הפתרון הוא לא למכור רכב שנקשרת אליו.

אם יש צורך ביכולת שאין לו, ואפשרי, אז לקנות רכב נוסף ולא למכור את הקודם. אם תגלה בהמשך שכבר אין לו שימוש אז אולי תמכור.

הסיבה היחידה למכור רכב אהוב היא אם אתה נתקל במגבלה שלא תוכל לפתור. לדוגמה, הייתה חסרה לך בקרת שיוט והוספת, כמו כן אני הוספתי הרבה דברים לרכבים שלי. אבל יש דברים שאי אפשר. לדוגמה, אתה רוצה סנרוף ואין לך. אני אישית מכרתי רכב שאהבתי 7 שנים רק משום שהאוטומט שלו היה עם 4 הילוכים וזה שיגע אותי, 5 הילוכים זה מינימום.

 

שיקולים אחרים בסיפור שלך: 5 שנים זה ממש לא הרבה זמן עם רכב, לאלה שסובלים מהמחלה שלנו: פירוק והחלפת/שיפור כל רכיב ברכב. רכב אחד אצלי כבר 17 שנה, ורכבים אחרים לא פחות מ7 שנים.

אישית אני לא מחבב קיות במיוחד (היחידה שאני ממש אוהב היא קרניבל דור שלישי). אבל אם אתה רגיל לסדאן גדולה, שזה בערך צורת הרכב הכי נוחה שיש, גם במבחינת נוחות וגם מבחינת נהיגה, לעבור לרכב שטח זה אסון.

אני נוהג לעיתים קרובות על רכבי שטח לא שלי (לנדקרוזר ופג'רו) וממש לא מבין איך אנשים שלא נוסעים בשטח, משלמים ממיטב כספם על היצורים האלה. 

בשטח, אגדה, בכביש - לא תודה.

 

  • אהבתי 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

השימחת חיים שלך יושבת בקיה אל תימכור פשוט תשכור גיפ לטיולים ככה לא תתחייב לכול מה שגיפ דורש ותראה את שתי הסיגנונות כשהכול פתוח.בהמשך אם תירצה תחליט כבר משו

פורסם
לפני 7 שעות, EliC25 כתב:

אין ממש שאלה באיזה רכב שטח לבחור, השאלה העיקרית היא איך מתגברים וממשיכים הלאה.

 

זה לא הרכב הראשון שאתה מחליף. וכמו שהתגברת על שאר הרכבים גם פה זאת לא תהיה בעיה.

אתה עושה לזה אובר רומנטיזציה. רוב הרכבים לוקחים את הבעלים שלהם ממקום למקום בלי להתקע.

גם את הרכב הבא אתה יכול לטפח ולטפל בו לבד (אבל לא אם תרצה למכור ליוליאן. רק מוסך במקרה הזה).

 

לגבי לחזור לרכב כזה. יש דברים שהם נחמדים לתקופות בחיים. שהייתי חייל הייתה לי סובארו ג'אסטי בצבע נזלת. מאוד נהנתי מהרכב ההוא ומהתקופה.

להגיד לך שהייתי חוזר לגאסטי? או בכלליות לאחד הרכבים שהיו לי? לא. אתה תמיד תיזכר בחיבה בתקופות (בייחוד כי הזכרון נוטה להשכיח ממך את הרע ולחזק את הטוב). אבל אין לך מה לחפש שוב את הרכב הזה.

 

בגיפ החדש תצבור זכרונות חדשים של טיולי שטח. טיולים עם המשפחה וכו'.  וברכב שאחריו זכרונות אחרים. 

אז יאללה תתקדם. 

 

  • אהבתי 3
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, amosbmw כתב:

אבל אם אתה רגיל לסדאן גדולה, שזה בערך צורת הרכב הכי נוחה שיש, גם במבחינת נוחות וגם מבחינת נהיגה, לעבור לרכב שטח זה אסון.

אני נוהג לעיתים קרובות על רכבי שטח לא שלי (לנדקרוזר ופג'רו) וממש לא מבין איך אנשים שלא נוסעים בשטח, משלמים ממיטב כספם על היצורים האלה. 

בשטח, אגדה, בכביש - לא תודה.

או יותר גרוע - קרוסאוברים שאין להם את היכולות שטח, אז אתה מקבל את הרע בשני העולמות.

 

גם נוסע על טרקטור כבד, מגושם וזללן, וגם לא יכול לרדת לשטח.

 

אבל העיקר שיושבים גבוה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שטח מעניין את התחת לרוב רוכשי הקרוסאוברים. אחרי גיל מסויים לגובה יש יתרונות אמיתיים ולא רק לפוזה.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 9 שעות, EliC25 כתב:

כאן, כרגע, אין לי את הפאשן באף רכב שנסעתי בו.

 

אם יש לך פאשן לשטח הוא יתגבר על חוסר הפאשן לדגם הספציפי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 15 שעות, EliC25 כתב:

השאלה העיקרית היא איך מתגברים וממשיכים הלאה.

בנתיים אני מכוון את אשתי להחליף את הפיאסטה בטראקאן

להתגבר זה קל. ברגע שהמחליף עונה על צורך שהנוכחי לא עונה עליו, האוטו הקודם מאחוריך.

לגבי אשתך בטראקאן, זה כבר טריקי. אוטו ישן, מסורבל, תנועה כבדה. זה לא בא טוב לכל אחד.

אם יש סיכוי שזה לא יתאים לה, אתה צריך לקחת אותו לעצמך. אחרת חפש כלי יותר מודרני.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 16 שעות, EliC25 כתב:

מצדה של אשתי, הוטל וטו:

1) לא מוכרים את הצרפתיה הזקנה

2) אני נוסעת או ברכב ידני או ברכב גדול, אבל לא בשניהם ביחד.


במחשבה שניה;

לדעתי, ייתכן והצעד הנכון זה להחליף את הצרפתיה הזקנה (שזה גם ככה לא רכב דיילי של אף אחד מכם) ברכב שטח קשוח.

הפיאסטה טובה לה ? תשאיר.
הקיה טובה לך ? תשאיר.
שדרג את הצלע השלישית שלך (הצרפתיה הזקנה) ובא לציון גואל.

 

סה-טו.

 

עם להטיל וטו (זה לא להטיל וטו אחד, זה להטיל כבר שניים) אי אפשר להתקדם. צריך גם להתפשר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...