Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מעולם לא אהבתי לנהוג על קיה פיקנטו. כשהייתה לי פולו 2008 והייתי צריך ללכת למוסך, תמיד הייתי מקבל פיקנטו בתור רכב חלופי וזה גרם לי לוותר על הרצון ללכת להרצאות בבוקר (הייתי סטודנט). 

 

נכנסתי לכוננות ספיגה 😅 incoming hate posts

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
פורסם
לפני 8 שעות, SlowRide כתב:

אה, מה?

תקרא שוב את ההודעה שלך, זה נשמע כמו משהו ממערכון של הטורטלים:

נכון שמבחינת מפרט רכב חדש יהיה טוב יותר מרכב ישן יותר מאותו דגם, אבל "טוב" זה מילה כללית כי זה לא מתייחס להעדפות שונות. הקיה שלו עדיפה כמעט בכל אספקט על רכבי המיני החדשים וכנראה גם מרוב הסופר מיני הבסיסיות החדשות אבל עולה חמישית מהן כי היא משומשת בת 10, אז לא תמיד מה שעולה יותר גם יותר טוב.

בן אדם רוצה לקנות סוזוקי ויטרה כדי לרדת קצת לשטח כי זה מה שנכנס בתקציב שלו, אתה אומר לו לפי "הגישה שלי צריך לקנות את הכי טוב שיש", אז מה הוא אמור לעשות? להוציא עכשיו הון ראשוני למשכנתא על רוביקון כדי לטייל קצת עם המשפחה? או שיסעו לטייל באוטובוס?

 

 

ברור שהקיה שלו עדיפה על רכב מיני חדש, אבל כמו ש- @Potato אמר - זו לא ההשוואה שעשינו ואתה סתם דוחף את זה. אתה משווה שני דברים שונים אז ברור שלא.

 

וכן, זו הגישה שלי. כמו שאמרתי - כל אחד והגישה שלו. סוזוקי ויטרה בעיניי לא רכב רמשים והייתי חוסך עוד כדי למצוא חלופה אחרת.  

 

לפני כשעה, EliC25 כתב:

עזוב, כל מי שמגיב לו הוא החריג, והוא מושלמי מאמי

 

אלי, חבל מאוד שאתה יורד לרמה כזו של דיבור אחרי שנתתי נימוקים רבים והסברתי את דעתי. ושים לב שבסוף כל פוסט רשמתי - כל אחד ודעתו ויש לכבדה. 

 

אבל לצערי הוכחת לי את טענתי על נהגי קיה, אתה לא שונה מהם ולצערי אתם מכת מדינה. 

 

בהצלחה ברכישת עוד רכב באדג׳ט, כנופצון. 

 

לפני 1 דקה, eitanuch כתב:

מעולם לא אהבתי לנהוג על קיה פיקנטו. כשהייתה לי פולו 2008 והייתי צריך ללכת למוסך, תמיד הייתי מקבל פיקנטו בתור רכב חלופי וזה גרם לי לוותר על הרצון ללכת להרצאות בבוקר (הייתי סטודנט). 

 

הגיוני. קיה מייצרים רכבים גרועים בהגדרה, ונהגתי על כל רכב מכל סגמנט שלהם. הכל תמיד מרגיש שם זול. אני גם די בטוח שהקיה של פות״ש, שמורה ככל שתהיה, נוסעת גרוע כמו כל קיה שנהגתי עליה בחיי. אבל העיקר שכולם מזיעים עליה כאן, כי הסטנדרט הישראלי נמוך מאוד. 

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 20 דקות, Fraysa כתב:

וכן, זו הגישה שלי. כמו שאמרתי - כל אחד והגישה שלו. סוזוקי ויטרה בעיניי לא רכב רמשים והייתי חוסך עוד כדי למצוא חלופה אחרת

 

לפי מה שאתה כותב נראה לי שאתה מפספס שני דברים:

 

1. סוזוקי ויטרה וסוזוקי גרנד ויטרה אלה שני רכבים שונים לחלוטין, הויטרה (החל 2015 אאל"ט) הוא אכן רכב ללא שום מעוף ורק קיבל שם של הדור הקודם בעוד הגרנד ויטרה הוא רכב מעולה למי שרוצה לטייל בשטח אמיתי.

 

2. פות"ש רוצה רכב שטח בתקציב הנתון. מבחינתו כח השאר פחות רלוונטי. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 דקות, RBRB כתב:

פות"ש רוצה רכב שטח בתקציב הנתון. מבחינתו כח השאר פחות רלוונטי. 

 

זה היה די ברור מהעמוד הראשון, אבל יש אנשים שאם לא מציירים להם, הם לא מבינים ומושכים את השירשור 365 מעלות לכיוון אחר לגמרי.

 

אנשים התחילו "להשוות" כאן בין קורולה לאטרז', בין פיאסטה למג'נטיס ובין קקטוס לגרנד ויטארה... 🤦🏻‍♂️

 

  • אהבתי 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 14 דקות, שביט כתב:

 

זה היה די ברור מהעמוד הראשון, אבל יש אנשים שאם לא מציירים להם, הם לא מבינים ומושכים את השירשור 365 מעלות לכיוון אחר לגמרי.

לסטות ב5 מעלות הנושא השרשור זה להשאר דיי קרוב 😅

לפני 14 דקות, שביט כתב:

 

אנשים התחילו "להשוות" כאן בין קורולה לאטרז', בין פיאסטה למג'נטיס ובין קקטוס לגרנד ויטארה... 🤦🏻‍♂️

 

לאנשים יש בראש טענה והם יעשו הכל כדי לנסות לשמר אותה,גם עם דוגמאות חסרות הגיון.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 20 דקות, Fraysa כתב:

ברור שהקיה שלו עדיפה על רכב מיני חדש, אבל כמו ש- @Potato אמר - זו לא ההשוואה שעשינו ואתה סתם דוחף את זה. אתה משווה שני דברים שונים אז ברור שלא.

הדיון הוא החלפת פיאסטה או קיה מג'נטיס ברכב שטח. לא מה יותר טוב חדש ויקר או ישן וזול כי זה אמירה כללית שלא קשורה לנושא. 

לפני 40 דקות, Fraysa כתב:

סוזוקי ויטרה בעיניי לא רכב רמשים והייתי חוסך עוד כדי למצוא חלופה אחרת

סבבה, מה חלופה טובה יותר בעיניך וכמה צריך לחסוך מעבר למחיר של גרנד ויטרה? בוא תציע.

לפני 43 דקות, Fraysa כתב:

הגיוני. קיה מייצרים רכבים גרועים בהגדרה, ונהגתי על כל רכב מכל סגמנט שלהם

גרוע ביחס למה? קיה פיקנטו גרועה יותר מסוזוקי אלטו? או מסיאט מי? "גרוע בהגדרה" זו אמירה מוגזמת שלא מבוססת על כלום. מותג שהוא "גרוע בהגדרה" היה נכשל ונעלם מהשוק מהר מאד, כמו למשל רכבים סובייטיים.

לפני כשעה, Fraysa כתב:

לצערי הוכחת לי את טענתי על נהגי קיה, אתה לא שונה מהם ולצערי אתם מכת מדינה

מכת מדינה זה אנשים שבטוחים שהסטדרטים שלהם זה הדבר היחיד שטוב בעולם ומתאים לכולם.

  • אהבתי 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תותח!

 

תתחדשו ותהנו מהרכב אלי. איזה כיף.

שרשור תחזושטח?

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 4 שעות, Fraysa כתב:

אלי, חבל מאוד שאתה יורד לרמה כזו של דיבור אחרי שנתתי נימוקים רבים והסברתי את דעתי. ושים לב שבסוף כל פוסט רשמתי - כל אחד ודעתו ויש לכבדה. 

 

אבל לצערי הוכחת לי את טענתי על נהגי קיה, אתה לא שונה מהם ולצערי אתם מכת מדינה. 

 

בהצלחה ברכישת עוד רכב באדג׳ט, כנופצון. 

הבעיה שלי היא עם ה'תגובות' הלא מילוליות שאתה נותן פה לחברי הפורום, (סטייל - 'משעמם') שזה מבחינתי זלזול בדעתם. עכשיו, אם כולם מסביב אומרים לך שאתה טועה, אולי כדאי רגע לפתוח את הראש ולחשוב האם אתה טועה, ולא סתם שדעתך 'מיוחדת ונדירה'. הרי שאלו אותך כאן, עבור איזה רכב ששווה את הכסף והשדרוג היית חוסך ומתקדם? ועדיין לא ענית.

  • אהבתי 2
פורסם

אלי זה בסדר, אני שמח שאני גם משעמם אנשים לפעמים. אני צריך לקחת הפסקה מכתיבה כנראה... אבד לי הקסם והאישיות שלי כבר לא כמו פעם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 56 דקות, EliC25 כתב:

עזבו שטויות, עוד רכב באדג'ט הצטרף למשפוחה.

20220402_111149.jpg

תתחדש!

מהיר אתה...

 

לפני 55 דקות, Potato כתב:

לא מבין מה הבעיה שלך להוציא 400 אלף שקל לקנות לנד קרוזר ארוך נורמאלי.

לנד קרוזר זה ביטוח לאומי.

לא מבין למה צריך להסתפק בתת רמה הזאת, ולא לקנות קאיין טורבו.

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...