Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחברות זה לא העניין..טוארג זה האוטו הכי לא אמין שקיים על כדור הארץ.

אלי, הפיאסטה נמכרה?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
לפני 19 דקות, vadim6385 כתב:

תקציב?

פספסתי את המשפט הזה של @Fraysa ועליו דווקא אענה שזו הכי גישה של הישראלי המצוי להסתכל על רכב חדש יותר כאילו הוא טוב יותר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, SlowRide כתב:

יש מצב שאתה שלוחה של טרנספורטר?

 

משעשע, אך כדי להיות אהוב בקארספורום צריך לאהוב משהו מאוד סטנדרטי ולא לחרוג מגבולות מסוימים.

 

אני פשוט אוהב להגיד את מה שאני חושב, ללא פילטרים. זה שהרוב לא מסכים איתי לא הופך אותי ללא צודק. כל אחד ודעתו הוא. 

 

חשבתי שמדובר כאן בפורום חובבי רכב, לא? מדוע כל פעם שמישהו מתנגד לגישה הישראלית הזו של רכישת קורולות או קיות ומדבר על משהו שאינו סטנדרטי הוא נתפס כ״טרול״ או שלא מסכימים עם דעותיו?

 

לצערי כבר ראיתי כאן הרבה מקרים דומים, כמו הבחור ההוא עם ה-M2 שרשם רבות על איך זה להחזיק את הרכב הזה ולבסוף באו תגובות ששפטו אותו על סגנון הנהיגה ה״מהיר״ שלו. 

 

אז כן, איני מפחד להגיד שסוזוקי זה מותג גרוע *בעיניי*, ואם ההחלטה היא גרנד ויטרה אז שיהיה בהצלחה, אך *אני* הייתי מעדיף לחסוך עוד ולרכוש משהו נורמלי יותר. זו דעתי, וזה בסדר גמור. לא צריך לכתוש אותי באבנים כי אני לא סוגד ליפניות, כמו 90% מהפורום הזה. 

 

לפני 27 דקות, EliC25 כתב:

פספסתי את המשפט הזה של @Fraysa ועליו דווקא אענה שזו הכי גישה של הישראלי המצוי להסתכל על רכב חדש יותר כאילו הוא טוב יותר.

 

זו לא גישה ישראלית, זו עובדה עולמית ידועה שמשהו חדש כלל הנראה תמיד יהיה יותר טוב. ברור שאם אתה עובר מהקיה שלך לויטרה 2008 זה כנראה לא יהיה נכון, אבל אם תחסוך עוד תוכל למצוא רכב סבבה.

 

אגב, זה שאתה מטפל בעצמך ברכבים לא אומר שאתה חייב לקנות רכבים כאלו. מרגיש לי כאילו אתה בכוח מנסה ללכת עם הגישה המצ׳ואית הזו של הכנופייה של ״אני רק ידני! אני רק יפני! אני קונה רק משה חלפים!״. כאילו… שחרר, בן אדם. תקנה משהן שתהנה ממנו, אתה לא צריך להרשים אף אחד. 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 17 דקות, Fraysa כתב:

מדוע כל פעם שמישהו מתנגד לגישה הישראלית הזו של רכישת קורולות או קיות ומדבר על משהו שאינו סטנדרטי הוא נתפס כ״טרול״ או שלא מסכימים עם דעותיו?

אני מבין מה אתה אומר, רק לא מבין מה פחות סטנדרטי בחברותיהן של הקורולות והקיות לסגמנט.

כל עוד לא מדובר ברכבים כמו BRZ, מיאטות, GR או GTI אני לא רואה שום דבר מלהיב בקטגוריות של שלל הקרוסאוברים/משפחתיות.

 

אישית, לא חושב שVAGיות סטנדרטיות מצדיקות את האמינות הלא-מדהימה, שראיתי אנשים סובלים ממנה גם עם רכבים חדשים בקילומטרז׳ זעום יחסית (ידית הילוכים, משאבות מים ושאר כיף). אם כבר יש יצרן שמציע חבילות מעניינות יחסית בעיניי זה PSA, רק שלך תדע מה קורה עם הרצועה שם...

 

לכן, לא נראה לי שזו גישה ישראלית אלא פשוט העדפה, קשה להאשים חברי פורום כאן בחוסר ידיעה או הליכה אחרי העדר.

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

מה בנאלי בלקנות קיה כמו שלי? זה כל כך בנאלי שיש רק 15 כאלה על הכביש.

להתנגד למותג זה לזלזל ברמה האינטליגנטית של עצמך, שהרי לא תוכל לעשות הכללה על כל מוצרי המותג ולהתייחס לכל דגמיו באותו אופן.

 

'רק יפני' - זה הרכב היפני הראשון שלי, יש לי קוריאנית, גרמניה וצרפתיה. 

'רק ידני' - זה אוטומט

'משה חלפים' - אני בכלל לא קונה אצלו שנים.

לפחות תהיה עקבי עם המילים שאתה מקליד, אחרת אין פה עניין של 'דעה' אלא פשוט כתיבת טענות שגויות פעם אחר פעם על גבי הפורום.

אם לדעתך ויטרה מהדור החדש 'טובה יותר' מהג.ויטרה מהדור הקודם במה שאני צריך שהיא תעשה, אתה פשוט טועה. אם אנשים חושבים שלקנות אאוטלנדר 2020 זה עדיף מלקנות 2019 כי זה חדש יותר הם טועים, אותו כנ"ל להרבה רכבים אחרים ששנים רבות עוברות ושום דבר לא 'מתקדם' או נהיה טוב יותר בדגם. (כמו לעבור מסופר מיני בת 10 לסופר מיני בת 8 ולחשוב שהשתדרגת.) 

אתה באמת כנראה לא מבין בנישה של רכבי שטח, וזה בסדר, אבל לפחות אל תתערב בשיקולים שלי עם טענות הזויות שבינן לבין המציאות אין קשר.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • רעיון גרוע 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 56 דקות, Fraysa כתב:

לא צריך לכתוש אותי באבנים כי אני לא סוגד ליפניות, כמו 90% מהפורום הזה. 

 

דווקא במשך השנים היה נראה שיש בפורום בעיקר חיבה לצרפתיות וסלידה ממקררים יפנים וקוריאנים. אני בעצמי על פורסטר ותמיד אמרתי שאם פיג'ו-סיטרואן היו מוציאים רכב שטח בהחלט הייתי בודק אותו כאופציה מועדפת.

 

לגבי הגרנד ויטרה - איזה רכב משפחתי יש  עם יכולות שטח אמיתיות ב40,000-50,000 שקל? אין. בעצם רק הפורסטר והוא בלי הילוך כח. הל"ק במודלים האלה ממש לא עולה כפול אלא פי 3 בערך. 

תקציב תמיד ישחק תפקיד, אנחנו לא יודעים מה הסיבה לתקציב המוגבל של חברי הפורום ואנחנו גם לא יודעים גם מה עומק הכיס שלהם באופן כללי.

 

תיאורטית גם אני יכולתי לקנות ל"ק חדש מהחברה אבל העדפתי לנצל את הכסף כהון עצמי לטובת בית עם גינה. סדרי עדיפויות ותקציב תמיד יהיו קשורים זה בזה.

פורסם

וואלה טיילתי קצת עם הניטרו.

יש לה נעילה מרכזית ובקרת אחיזה. הגבהתי אותה ותכלס זה באמת היה נדרש בגלל זווית גישה לא משהו בעליל.

אבל מעבר לזה בכדי פשוט לטייל, זה מעל ומעבר. אפילו לא מיגנתי את הדודג'.

 

בשביל הטיולים שאתה מדבר עליהם אלי, באמת שכל פורסטר או דאסטר יהיו no brainer ואם לא תיקח לפחות משהו שיכול להזיז את כל הגלגלים ליתר בטחון.

 

שמעתי שיש סיכוי שלאדה ניבה אורבן כן תשווק כאן, תכלס רכב שהוא בעיני uber cool 

 

אבל אני לא יודע לאמר מלקרוא כאן קצת אם אתה עדיין בשל לשחרר את הקיה הנפלאה הזו אז צ'יל מאן. קח את הזמן לחשוב אל תלחץ את עצמך אימפולסיבית לעשות משהו שאתה לא סגור עליו או על עצמך. הכל טוב אתה בחור צעיר והטבע לא יברח.

 

לא משנה מה תבחר שלך לי לינק לפוסט, אני עוקב מושבע.

 

ובשיא הרצינות אני חושב שאם שמים את איזה רכב בצד לרגע, כאחד שגולש כאן מ2004 ברגע שאני עוקב אחרי שרשור מגניב של מישהו, עד כמה שהרכב מגניב אני הרבה יותר עוקב ומתפעל מהבן אדם. הרכב זה שולי.

 

בין אם זה שרשור פסיכי של שחזור ואחזקת פונטו קברילוט מגניבה, פרוייקט אודיו חסר מעצורים ביפנית נאמנה או איזו פורשה או סקירה של רכב על. אני בסופו של דבר מתפעל מהעשיה של האנשים.

 

ויש כאן לא מעט שצריך להוריד בפניהם את הכובע ופותח השרשור הוא אחד הבולטים

  • אהבתי 1
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 4

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני חושב שיש 2 סוגי אנשים.יש כאלה שעובדים בעבודה סבבה חוסכים קונים אותו מטפחים אותו קונים בית שראו שמתאים להם 3 חדרים כיווני רוח משקים את העצים סטמנטלים

ויש כאלה שהלהצליח בגדול מנחה אותם לומדים כמה שנים קונים אוטו לתקופת הלימודים אחר כך עובדים בהיי טק קונים בית בפרוייקט חדש עושים דיל להעיף את הטרנטה ולקבל טכנולוגיה חדשה עם אחריות ל5 שנים לא סטמנטלים

 

פורסם
לפני שעתיים, lanosforce כתב:

שמעתי שיש סיכוי שלאדה ניבה אורבן כן תשווק כאן, תכלס רכב שהוא בעיני uber cool 

אולי רק אם ימצאו איזה פרצה בחוק שתאפשר להעלות את זה על הכביש בתור ציוד חקלאי שמוגבל ל40 קמ"ש.

 

אחרת אני לא רואה איך הולכים למכור פה רכב שמיוצר מ1976 בלי שינויים מהותיים (נורות לד בפנסים מולטימדיה מייד אין ראשה זה לא שינוי מהותי).

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הבנתי שהבעיה היתה תקינה בטיחוטית, המנוע ממה שזכור לי הוא של קונצרן רנו ולא של הרכב המקורי. ממה שהבנתי עשו התאמות לדרישות מינימליות בשביל שיהיה ניתן לשווק אותו אבל עד כמה זה אמין אני אפילו לא זוכר מתי ואיפה קראתי את זה רק זוכר שקראתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

פספסתי את המשפט הזה של @Fraysa ועליו דווקא אענה שזו הכי גישה של הישראלי המצוי להסתכל על רכב חדש יותר כאילו הוא טוב יותר.

כי רכב חדש יהיה טוב יותר.

זו לא גישה ישראלית אלא מה שמזיז את כל העולם קדימה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אולי ידידותי יותר לסביבה, טוב יותר?

 

וואו מה שהרגולציה מכריחה לעשות את היצרנים בכדי שעדיין יוכלו למכור את השיקוצים המוטוריים האלו.

 

רכב חשמלי, יתכן, ימים יגידו.

בעירה פנימית? זה רק הולך ומחמיר מרגע לדודלי כמות החלקים שיכולים לההירס שלא לדבר על בלאי של פסולת פיח ושמן שהם אשכרה מאכסנים בכדי לא לזהם.

 

הכל בעיני המתבונן.

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 1 דקה, lanosforce כתב:

אולי ידידותי יותר לסביבה, טוב יותר?

כן,טוב יותר.

קורולה 2011 מול קורולה 2021 אפשר להשוות בין הרכבים.

לפני 1 דקה, lanosforce כתב:

 

וואו מה שהרגולציה מכריחה לעשות את היצרנים בכדי שעדיין יוכלו למכור את השיקוצים המוטוריים האלו.

מה הבעיה עם הרכבים החדשים?

לפני 1 דקה, lanosforce כתב:

הכל בעיני המתבונן.

לא,בעיני בן אדם עם טיפת הגיון.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

טויוטה הם בין היחידים שמריצים מנועי מולטי פויינט אינג'קשן בצורה ממש טובה. קורולה 2011 זה כבר גיר שהוא לא רובוטי והמרחב פנים של הרכב עצום.

כמרכב יכול להיות שדווקא הייתי רוצה את ה2011 לגבי מנוע במקרה הזה נכון החדש כנראה טוב יותר.

 

תביט על מנוע 4 פעימות אטמוספרית עם הזרקת מבואה במקום הזרקה ישירה ותגיד לי עם מי לדעתך הית מזדקן יותר בשלום?

 

בעיני המתבונן ואנחנו לא רואים באותה צורה כנראה, מכבד את דעתך מקווה שאתה את שלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 33 דקות, Potato כתב:

קורולה 2011 מול קורולה 2021 אפשר להשוות בין הרכבים.

כל הליין של VAG לפני ואחרי כניסת DSG? מה אומר? האם חדש בהכרח טוב יותר?

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...