Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ החדשה בארץ


GTאי

פוסטים מומלצים

איך משדרגים מנוע? 

לפני 58 דקות, RK כתב:

למי שאין ברז, חד משמעית לרוץ לקנות. זה הדיל הכי טוב למכונית ספורט אמיתית שיש היום. 

ולמי שיש gti וצריך להוסיף יותר מחצי מחירה לדעתך התמורה שווה? 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, RK כתב:

מושב נהג רע, אחרי חצי שעה יצאתי עם כאב גב תחתון, ואין לי בעיות גב. הוא גם אוחז פחות.

סופר מסוקרן - האם עברת על כל האפשרויות כיוון שלו + מה הגובה שלך?

כי אחי לדוגמא עם אותה תלונה על האוחז פחות - והדעה שלי בדיוק הפוכה - לדעתי המושב יותר טוב (בקצת) מהדור הקודם ואוחז ממש אחלה (עוד יותר כשאני משווה למושבים של המיאטה שלי - גם בעניין נוחות - עשיתי נסיעה של שעתיים פלוס - יצאתי כמו חדש)

לפני כשעה, RK כתב:

יותר זויות גלגול (לא בהרבה). יותר נוחה (לא בהרבה).

שוב הפוכים. הרכבים שוקלים כמעט זהה - המרכב משמעותית יותר קשיח (מה שדיי הופך מבחינתי גם את א׳ וגם את ב׳)

מה שכן אולי יצור תחושה כזו - זה שהחדשה עם הצמיגים סטוק וההתנהגות סטוק יותר אוחזת ומביאה אותך לG יותר רציני בפניות רציניות שעלול להרגיש כמו יותר זווית גלגול - אבל back to back שנהגתי בהן בג׳ימקנה בזמנו - לגמרי החדשה יותר שטוחה.

לפני כשעה, RK כתב:

קשיחות שלדה עדיפה (במיוחד מורגש בתת שלדה האחורית, כשאצלי התקנתי תותבים לשם כך, ובחדשה המצב מגיע ככה מהיצרן, וטוב יותר).

בול! וזה מ א ו ד מורגש

 

לפני כשעה, RK כתב:

למי שיש, שיעשה את החשבון שלו עד כמה שווה לו התמורה השולית לתוספת שהוא משלם, במיוחד שחלק ניכר מבעלי הברזים דור ראשון דאגו לשדרג במנוע או התנהגות או שניהם.

הטייק שלי:

החדשה מבחינת מנוע וכח שמיש - אם לא שמת טורבו או סופר ונצמדת רק לשיפורים בתור אטמוספרי - המנוע החדש הוא בפער משמעותי עדיף על הקודם. לא משנה איזה שיפורים אטמוספרים שמת עליו. (כן כולל הקיט מצערות שקיים - נהגתי בו - אשפה מוחלטת)

מבחינת התנהגות - סטוק מול סטוק - זה הבדל קטן - אבל קיים.

בגדול - למי שיש דור ראשון - אם היא סטנדרטית - זו תיהיה קפיצה גדולה מאוד ברמה , מול משופרת ? אולי פחות , תלוי בשיפורים. that said אותם שיפורים על החדשה - יתנו תוצאה משמעותית יותר טובה.

ההבדלים אגב יורגשו בעיקר בנסיעות חזקות ממש ובמסלול איפה שהשינויים הקטנים האלו של המנוע והמתלים ישחקו הרבה. על הכביש - לא הרבה.

לפני 20 דקות, mcshmupi כתב:

איך משדרגים מנוע? 

ולמי שיש gti וצריך להוסיף יותר מחצי מחירה לדעתך התמורה שווה? 

אם מה שאתה עושה עם הרכב זה בעיקר מתנייד ביומיום - אין סיכוי - הGTI רכב עדיף מ ש מ ע ו ת י ת בכל קנה מידה אפשרי.

כנ״ל אם מה שאתה מחפש זה כח מנוע - הBRZ לא מתקרבת לפוטנציאל שיש לGTI.

אם אתה מדבר על נסיעות סופשבוע , מסלול ומחפש רכב חד והנעה אחורית - כן.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ מה שליביו אמר.

הgti מאוד מעודנת(refined יותר מתאים ), פרקטית ומהירה יותר. יחד עם זאת החוויה שלי עם החדשה היא שזה רכב מהיר, עשוי טוב אבל לא ריגש אותי .  הbrz מאוד גסה ומאוד לא פרקטית אבל בקטע של ההנאה מהנהיגה בכמה רמות מעל ,לדעתי.

אני לא יודע אם הwrx  החדשה משווקת בארץ אבל לדעתי היא מקום טוב בין הברז לגולף. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי צריך לציין שזאת 308 gti

(בתכלס רק על הגולף אפשר להגיד gti בלי לציין דגם).

היא לא מעודנת. כלומר, כנראה שבידוד הרעשים טוב יותר ותא הנוסעים איכותי יותר אבל היא קופצנית.  

מבחינת כוח היא לא רעה בכלל ולדעתי פוטנציאל השיפורים לא גדול. 

הכוונה היתה לרכב שאפשר להפיק ממנו יותר הנאה בנסיעה בכביש.  

ביום יום אני מתנייד ברכבת. 

והלוואי והיו מוכרים את הwrx בארץ. 

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, menir1 כתב:

רמה מביכה של תוכן, איזה בזבוז זמן (חוץ מההתייחסות של פיליפ). 

 

מחשבותיי בדיוק.

ומנגד, הכתיבה של קינן אכן מעולה.

 

אולי קינן ופיליפ צריכים להוציא סרטונים ביחד...

  • רעיון טוב! 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, RK כתב:

למי שאין ברז, חד משמעית לרוץ לקנות

נשאל שאלה אחרת.
למי שאין BRZ לרוץ לקנות או לרכוש דור קודם מיד 2 ולהשאיר 100K בכיס?
יש לא מעט BRZ למכירה ביד 2 כרגע והצפי ע"פ מדגם הפורום שהמגמה תחריף...

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

את האמת באתי בטוב.. אמרתי אשתדל להחזיק מעמד עד הסוף..

נשברתי כבר בדקה 2:13 כשאמרו שהתיבה האוטומטית עם מצמד כפול..

הערתי על כך והרצתי את הסרטון במהירות.

 

חבל שלא השתדלת להחזיק עד הסוף כי בדקה 1:11:43 הוא תיקן את הטעות 🫠

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אמר שצריך אוקטן 95, כאשר היא חייבת 98, ואת זה הוא לא תיקן. 

 

בלי קשר, גם לבועז וגם לכפיר אין ידע בסיסי לגבי המפרט הטכני של המכונית, ובועז גם לא יודע בכלל לנהוג (ועוד מצלם את זה... ), אז על בסיס מה הוא בוחן מכונת נהיגה? 

 

תסתכל על היוטיוברים ברשת, רמה אחת לפחות מעל, כאשר המקצוענים ממש לא רואים אותם מקילומטר. אז על מה להשקיע שעה ורבע ללא שום ערך מוסף? 🤔

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שאין אפילו יתרון שחוק אחד מבחינת תוכן, רמת הגשה, רמת עריכה, ערכי הפקה, רמת נהיגה וידע וכל פרמטר שתרצה לעומת הרמה הגבוהה בחו״ל.

 

אנשים רואים נטו בגלל הזווית המקומית, לראות את הברז נוסעת בכבישי ארצנו וכו׳. זה כמו שמעלים תמונות של רכבים מיוחדים שנתפסו בארץ לקבוצות רכבים בארץ, ברור שאפשר בחיפוש של שנייה לראות רכבים מטורפים פי כמה מצולמים בחו״ל אבל האלמנט המקומי נותן את הערך המוסף. לא מעבר לזה.  

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, Liviur כתב:

סופר מסוקרן - האם עברת על כל האפשרויות כיוון שלו + מה הגובה שלך?

כי אחי לדוגמא עם אותה תלונה על האוחז פחות - והדעה שלי בדיוק הפוכה - לדעתי המושב יותר טוב (בקצת) מהדור הקודם ואוחז ממש אחלה (עוד יותר כשאני משווה למושבים של המיאטה שלי - גם בעניין נוחות - עשיתי נסיעה של שעתיים פלוס - יצאתי כמו חדש)

 

מושב זה מאד אינדיבידואלי וכן, עברנו על כל אפשרויות הכיוונון. אני (1.69) וחבר שנהג איתי (~1.75-77) יצאנו עם רושם זהה. חבר שמגיב כאן בשרשור וחבר פורום אחר יצאו עם רשמים הפוכים משלי והמושב והתנוחה התאימו להם.

 

לפני 15 שעות, Liviur כתב:

שוב הפוכים. הרכבים שוקלים כמעט זהה - המרכב משמעותית יותר קשיח (מה שדיי הופך מבחינתי גם את א׳ וגם את ב׳)

מה שכן אולי יצור תחושה כזו - זה שהחדשה עם הצמיגים סטוק וההתנהגות סטוק יותר אוחזת ומביאה אותך לG יותר רציני בפניות רציניות שעלול להרגיש כמו יותר זווית גלגול - אבל back to back שנהגתי בהן בג׳ימקנה בזמנו - לגמרי החדשה יותר שטוחה.

 

בברז שלי אני עם צמיגים אוחזים בהרבה (כרגע NS-2R, ובעבר גם קאפ2 ונקסן SUR-4G), ועדיין החדשה רכנה יותר. הפרש מינורי, אבל לאור הניסיון שלי, מורגש.

 

קיים גם סיכוי לכיול שונה לשווקים שונים, לך תדע.

 

לפני 15 שעות, Liviur כתב:

החדשה מבחינת מנוע וכח שמיש - אם לא שמת טורבו או סופר ונצמדת רק לשיפורים בתור אטמוספרי - המנוע החדש הוא בפער משמעותי עדיף על הקודם. לא משנה איזה שיפורים אטמוספרים שמת עליו. (כן כולל הקיט מצערות שקיים - נהגתי בו - אשפה מוחלטת)

 

חד משמעית. המנוע החדש נהדר. נתוני ההספק שלו אמינים כמו נתוני ההספק של ואגיות, בפועל הוא הרבה יותר חזק מהמוצהר, ומבחנים, מדידות, סרטונים וזמני מסלול מעידים על כך יופי.

 

לפני 15 שעות, mcshmupi כתב:

איך משדרגים מנוע? 

 

החל מסעפת פליטה ותוכנה, וכלה בטורבו וסופרצ'ארג'ר.

 

לפני 15 שעות, mcshmupi כתב:

ולמי שיש gti וצריך להוסיף יותר מחצי מחירה לדעתך התמורה שווה? 

 

כמו שכבר ענו לך. הן לא משחקות באותו משחק. התמורה אחרת - ה-GTI (גם גולף, וגם 308) נותנות לך משפחתית עם פלפל. מאד מהירה, מערבת יחסית לסגמנט (כל עוד הגולף בגרסת PP או 8 ) ותכלס די מהנה לנהיגה. אבל הן עדיין לא מכוניות ספורט ועדיין הנעה קדמית. הברז גם דורשת לדעת לנהוג כדי להפיק ממנה את המיטב. ברוב ההוט האצ'ים של היום כל עוד לא תפספס נקודת בלימה, לא יקרה לך שום דבר רע. הברז תעניש אם תטעה.

  • אהבתי 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Satori כתב:

 

חבל שלא השתדלת להחזיק עד הסוף כי בדקה 1:11:43 הוא תיקן את הטעות 🫠

 

תצורך זה יש עריכה..

אמרת משהו לא נכון? ישר תרשום כמה מילים..

תיקן את הטעות אחרי שעה ומשהו של דיבורים.. לא כולם נשארים עד אז.

אבל זו לא התלונה היחידה.. הרבה פעמים עושים טסט וולוג בלי לשלוט בחומר..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...