Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי איך שהיא ביצעה במירוץ ה-WTCC האחרון,עדיף שתישאר במסלול.

חוץ מזה,זאת עדיין אופטרה-ואנשים עדיין יצחקו על הבעלים שהוא שילם כ"כ הרבה על א-ו-פ-ט-ר-ה.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

אופטרה או שמופטרה זה לא רלוונטי, אם האוטו טוב הוא יצליח (ע"ע סובארו והתדמית שלה היום לעומת לפני 15 שנים).

 

 

מה שכן, הסוסים והמומנט די עלובים ביחס למנוע 2000 סמ"ק טורבו, והעיצוב - נו טוב....

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

Guest תמיר .א.
פורסם

שרבולט הורסים להם את השם עם מכוניות כאילו

פורסם
לפי איך שהיא ביצעה במירוץ ה-WTCC האחרון,עדיף שתישאר במסלול.

חוץ מזה,זאת עדיין אופטרה-ואנשים עדיין יצחקו על הבעלים שהוא שילם כ"כ הרבה על א-ו-פ-ט-ר-ה.

למה?!

על פי המירוץ האחרון בצרפת ניתן לראות בצורה ברורה את התקדמותם בפיתוח המכונית והתאמתה למסלול.

למרות שבמירוץ הראשון לא היה שינויי משמעותי, במירוץ השני ניקולה לריני (Nicola Larini) זינק מ 17 וסיים במקום ה-12.

בשביל קבוצה, שזאת העונה הראשונה שלה ב WTCC (בעבר ETCC) עם מכונית שנבנתה במיוחד למטרה זו, זה הישג מאוד מרשים, בעיקר עם להתייחס לעובדה שזה המירוץ הרביעי מתוך עשרים.

הם בהחלט ראויים לשבח...:mm_yeah:

 

 

1.jpg

2.jpg

פורסם

נהגתי על האוטו הזה הוא פשוט נוראה אבל ממש נוראה המנוע שלו על הפנים זה עדיין דיהו עם סמל של שברולט אותו מנוע אותה הרגשה כמו בדיהו נובירה ..אני פשוט ניקרע איך אפשר לבזבז 106K על זבל כזה...אני כול כך היתבאסתי המנהיגה שלה אולי בגלל שאני נוהג שנתיים על אופל אסטרה שלא רואה אופטורות ואת חברה עלאק שברולט/דיהו מימטר....מחיר שחיטה לאוטו זבל:?

 

וספורט הזה אאה עזוב עזוב....:lol:

פורסם

אופטרה עם אלף כ"ס היא עדיין אופטרה. סליחה דייהו.

 

נראית יותר טוב זה כן אבל עדיין אי שם בתחתית האסלה הייתי אומר.

פורסם
כל השברולטים החדשים האלה, הקוריאנים (אופטרה.. אבאו), יש להם מנועים של אופל?

ה"שברולטים" החדשים נולדו לפני שג'נרל מוטורס קנו את דייהו.

נכון לעכשיו הכל זבל קוראני ברמה הנמוכה ביותר שיש.

יונדאי יותר טובים מהם בצורה קיצונית.

 

אני מתאר לעצמי שלדגם המרוצים יש מנוע של אופל.

אייל

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

צריך ליהיות אדם לא שפוי בכדי לקנות אוטו שנראה גרוע , קוריאני טהור אבל קוראים לו CHEVROLET .

 

 

איפה הריבועיות?

איפה המנוע עתיר הסמ"ק?

הצליל 6V ?

 

כבש בעור זאב...

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...