Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Skoda Enyaq 80 טווח 517 ק"מ החל מ-189990 ₪


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 5.10.2021 בשעה 12:23, Uri-G כתב:

מחיר מצויין. שאפו

מחיר מצוין, תארזו לי שתיים כאלה. אין לי מושג אם אנשים כאן ציניים או אמיתיים. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
לפני 35 דקות, shlomub כתב:

אז אולי אתה לא בקשר עם דלק מוטורס. כי cx-5 הם יכולים לספק מיידית כמה שתרצה.

מה הקשר?

לא מדברים על רכבים שכרגע במלאי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
בתאריך 5.10.2021 בשעה 22:24, שי כתב:

ביום בו אעבור לרכב חשמלי, כנראה שכחלק מהשיקולים יבוא נושא הביצועים.

האניאק אמנם נראה טוב ועושה רושם של קניה הגיונית, אבל עם 8.7 שניות למאה אין פה בשורה של ממש ביחס לרכבים מזהמים, אלא נתון דומה מאד לקארוק 1.5, כלומר רחוק מלהלהיב.

להבדיל, איוניק 5 יורדת מ- 7.5 שניות. 

אני דוקא לא חושב ככה, הרבה מהאנשים היום מחפשים פשוט רכב שיהיה נח, איכיתי, יפה ולא לוקח דלק. התאוצה הרבה פחות מעניין, בפרט שהוא לא איטי אלא רק לא מהיר...

מה עוד שזה גיפון

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם

מסכים, מי שקונה רכב חשמלי לא קונה רכב ספורט,מה גם שאין רכב חשמלי איטי, כולם זריזים.

וגם 8.7 זה לא איטי, מה גם שתאוצות ביינים הם טובות אצל רכב חשמלי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

התפנקו החבר'ה, אירגנו להם טסלה שמאיצה כמו איזו למבורגיני בשמינית מחיר ועכשיו פתאום ג'יפון של שני טון פלוס שמרביץ פחות מתשע שניות מ 0 ל100 זו כבר עגלה. וואלה יופי.

  • אהבתי 3
  • מצחיק 4
פורסם (נערך)

נושא הביצועים הוא בהחלט מעניין. 

אני נוסע כבר מספר שנים על רכבים יחסית חזקים. 

הרכב הנוכחי נותן באזור ה6 שניות למאה.  הבחירה ההגיונית עבורי היא כמובן לעבור לטסלה. 

 

מצד שני, אני חושב שאולי הגיע הזמן לעבור לרכב רגוע יותר,  גבוה, נוח וחסכוני שכיף לנסוע איתו מרחקים וגם לעמוד איתו בפקקים. 

 

אגב נוחות והנאה, שכחתי לציין בהודעה שלי לגבי הביקור באולם התצוגה. 

התחברתי עם הטלפון שלי למולטימדיה של האניאק והפעלתי את הספוטיפי שלי.   

התוצאה בהחלט טובה!  שומעים טוב!

עבורי זה פרמטר יותר חשוב מ0 ל100. 

הבנתי שאיכות השמע באיוניק 5 נמוכה מאוד.  זה deal breaker עבורי. 

עריכה אחרונה על ידי banji man
  • אהבתי 1

S60 Rdesign

פורסם (נערך)

נסעתי עליו.   לא יאומן שרכב כזה גדול מסוגל להאיץ כל כך מהר.  זה מרגיש נגד כל חוקי הפיזיקה. 

כיף אמיתי שעולה יותר מ100K מגרסת הכניסה של האניאק. הם כמובן לא מאותו הסגמנט. 

מאוד מסקרן איך האניאק מרגיש מבחינת תאוצות הביניים.

 

לא תמיד נתון ה 0 ל100 משקף את ההרגשה האמיתית מאחורי ההגה.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם
לפני 3 שעות, המהיר הזהיר כתב:

אני דוקא לא חושב ככה, הרבה מהאנשים היום מחפשים פשוט רכב שיהיה נח, איכיתי, יפה ולא לוקח דלק. התאוצה הרבה פחות מעניין, בפרט שהוא לא איטי אלא רק לא מהיר...

מה עוד שזה גיפון

לא דיברתי על "הרבה מהאנשים", אלא על עצמי.

קיים סיכוי לא קטן שהייתי מוכן לשקול לוותר על ההנאה מרכב בנזין בתמורה לתאוצה עדיפה. כאמור באניאק אין את זה, אף בהשוואה למתחרה בסיסי מבית. כמובן שלמראה הטסלות דואל מוטור שמזדחלות באמצעי על 100 קמ"ש, ברור לי שזו לא דרישה של כל הקהל...

  • אהבתי 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

במה אניאק פחות מהנה מרכב  בנזין בקטגוריה שלו?

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הנאה זה עניין סובייקטיבי.

אישתי נהנית מכל רכב חשמלי שאני מבין למבחן, וסובלת מכל נסיעה ב 208GTI. היא לא מבינה? היא מבינה מה מתאים לה. 

אני נהנה מה 208GTI אבל בנסיעות ארוכות לפעמים בא לי את השקט והקרוז האדפטיבי של כל מיני מכוניות חשמליות. 

 

  • אהבתי 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בתאריך 6.10.2021 בשעה 16:25, zvit כתב:

 

היבואן מקבל הערכות מהיצרן, אך במצב השוק הנוכחי העסק די דינמי ולכן בניגוד לשנים אחרות שהיבואנים מתוכננים לחצי שנה או שנה קדימה, כרגע התכנונים הם לטווחים קצרים הרבה יותר, ואני בטוח שבחוזה עליו יוחתמו הלקוחות יהיה כתוב שמועד האספקה הוא משוער ועשוי שהשתנות בהתאם לזמינות או אי זמינות של דגמים מסוימים במלאי.

זה לא מתכתב עם הפוסט של pricedevil שאמר שבפבואר היבואן יביא רק גרסאות יקרות, (שגם דורשות יותר צ'יפים) ויסחוט מכל מי שהזמין גרסה זולה עוד כסף אם הוא ירצה לראות את הרכב שלו.  במילים אחרות, הוא לא מעוניין למכור בזול אבל כדי למנוע מאנשים לקנות איוניק 5 ב 190 אלף הוא יעשה הכל, כולל פעולות סחיטה. זאת  רמאות פר אקסלנס.

פורסם

גיבשת מסקנה שיכולה להביא לך תביעת דיבה על סמך מה שרשם גולש אנונימי שאינך מכיר, מהגיגי ליבו, שכן הדבר מבוסס על הערכה אישית ולא על שום דבר עובדתי? 

מה נסגר איתכם? אתם לא יודעים להבדיל בין עובדות להערכות? 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

זאת נקראת פרשנות לדברים ומותרת על פי חוק ומדברת על ההשערות שהעלה @PriceDevil ולא על פעולות אמיתיות שעשה היבואן (עדיין😄).

ובמילים פשוטות, מותר להגיד אם תיקח לי את הכסף מהכיס שלי אז אתה גנב. כי זה לא אומר שאתה גנב, זה יקרה רק לאחר הפעולה שאולי תעשה.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
פורסם

מעניין איך בניגוד חד לרכב בנזין נושא הביצועים והאבזור נדחק כל כך למטה, כאילו מה שחשוב זה שיהיה חשמלי עם שימושיות רגילה=להיט.

 

במחיר כזה האיוניק והטסלה בעיני הרבה יותר אטרקטיביות גם מבחינת טכנולוגיה פי'צרים  ועיצוב שימושי (כל אחת בתחומה) עושה רושם שהם דור אחד קדימה. לפי המבחנים שקראתי על האניאק  הבלימה הרגרנטיבית הרבה פחות מוצלחת אין שמירת נתיב אקטיבית. ולקינוח ביצועי מערכת הנעה  של גירסאות הליסינג כיום .

 

הטסלה והאיוניק כל אחת בתחומה נותנות ערך מוסך בזה שהן חשמליות. מה שלא ברור לי באניאק מה היא נותנת יותר מקודיאק למשל

 

וההשחלה של מחיר טיפולים של בנזין רגילה בכלל...

 

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...