Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כנראה שהייתי בוחר אחד מאלו:

מרביץ קנסות לכל אלו שחונים בדאבל\נכים לפי ערך הרכב, דו"חות על אי שמירה על הימין וקנס מוגדל למי שגורם לאחרים לעקוף אותו מימין (חי בסרט, יודע) ולאלו שמתעסקים עם הטלפון שלהם בנהיגה.

 

יש לי תחושה שהייתי בוחר כנראה את העבירה האחרונה או האמצעית.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כולכם פספסתם את העיקר,והוא הנתון הסודי של מצלמות המהירות 3א (אומנם כתבו 9קמ"ש מעל המהירות המותרת באותו קטע\כביש,אבל לא באמת יודעים)

מתחבר למערכת,שולף את המהירויות האמיתיות לכל מצלמה,נותן לWAZE שיקודדו לאפליקציה+התראת מהירות,לא רק מצלמה עוד 500מ'.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

התלבטות אדירה בין כאלה שתופסים 2 חניות/לא חונים בין הקווים כמו שצריך לבין נדחפים בפקקים.

בשני המקרים מדובר באנשים מהזן הנחות ביותר שאני מאחל להם רק רע.

פורסם

הייתי נוסע למכוני טסט וקונס או עוצר בעלי מכונים ששולחים נהגים לבצע תיקונים ללא צורך או מבצעים בדיקות חאפריות (החלפת לוחית רישוי, כיוון פרונט, דילוג על בדיקת זיהום אוויר, וכו)

פורסם
לפני שעה, eitanuch כתב:

או עוצר בעלי מכונים ששולחים נהגים לבצע תיקונים ללא צורך

אוי כמה שאתה צודק.. הרציונל הוא להיראות שהם לא "מעבירים" את כולם אלא פה ושם פוסלים..

אגב יש אדם זהב- יניב מקומפיוטסט מודיעין, תמיד עוזר ומרגיע ונחמד וגם לרוב לא פוסלים שם סתם.

משתדל לעזור

פורסם
 
לדוגמה? [emoji849]
לדוגמא?

התנדבות במקומות של שיקום אחרי תאונות דרכים, יש דבר שנקרא שעות לתועלת הציבור. הייתי קובע שיעשו במקומות כאלה התנדבות של כמה וכמה שעות (50?), או ילווה ילד מסויים אחרי ת.ד.

  • רעיון טוב! 1

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
לפני 11 שעות, FiS כתב:

אלה שנוסעים בנתיב האמצעי בכביש עם 3 נתיבים

סתם שאלה, לא טיפה מדאיג אותך לנסוע על הימין כשמהימין שלך עשרות מכוניות משתלבות ואין לך מושג מתי ומה בדיוק הנהג המשתלב רואה או הולך לעשות?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בשביל זה יש מראות. אתה עוקף את המשתלבים או נותן להם להשתלב. הנתיב הימני הוא הכי בטוח לנסיעה הנתיבים האחרים נועדו לעקיפה או לפניה בלבד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קיפוח זכות.
כל אלו שמחליטים להאיץ כדי לעקוף מימין, שמחליטים לדלג על פקק ועוקפים את כולם, אלו שמאיצים כאילו שאין מחר ועוקפים בדיוק כשהנהג שלפניהם כבר מאותת שהוא עובר נתיב כדי לעקוף מישהו, וכל אלו שמתנהגים באלימות.

הייתי שם אותם במעצר לילה במשך שבוע וגוזר עליהם לכתוב חיבור של 2000 מילים על לא להיות חרא של בן אדם, בנוסף לשיימינג.

פורסם
שמעתם פעם על שוטר כלשהו שקיבל דוח תנועה?

הייתי עושה צדק היסטורי ונותן להם כפל קנס על חשבון ההיסטוריה ופגיעה בדוגמא אישית.

בכלל הייתי קובע את הסטיה של ממוצע דוחות שוטרים מהממוצע הארצי כאחוז מקדם השחיתות.

כשהמשטרה ובתי המשפט רקובים החוק רקוב.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

כן, אפילו נתתי דוח בעבר לשוטר מהתחנה שלי.
כמובן שאחר כך חטפתי מבטי שנאה במשך שנים אבל הגיע לו אז אני שלם עם ההחלטה.

ישנם גם הרבה שוטרים שצריכים להצדיק דוחות ממצלמה ואם לא מצליחים להוכיח שהיו בדרך לאירוע דחוף או בנסיעה מבצעית, צריכים לשלם את הדוח.



Sent from my SM-G991B using Tapatalk


  • אהבתי 3
  • מעניין 1
פורסם
לפני 7 שעות, GDSfas כתב:

סתם שאלה, לא טיפה מדאיג אותך לנסוע על הימין כשמהימין שלך עשרות מכוניות משתלבות ואין לך מושג מתי ומה בדיוק הנהג המשתלב רואה או הולך לעשות?

במקומות כאלה אני נוהג לעבור נתיב אחד שמאלה, כדי לאפשר להם השתלבות בטוחה. כמובן, לאחר שאני מוודא שאיני מפריע למישהו אחר. חשוב במיוחד בהשתלבויות עמוסות או במקומות בהם נתיבי ההשתלבות קצרים.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...