שלום למשתמשי הפורום,
כיום כאשר אני עושה פנייה שמאלה (כאשר יש נתיב אחד שמאלה ואחרי הפנייה אני אצתרך לעשות פנייה ימינה ולשם כך עובר לנתיב הימני)
אז אני פונה כמו שלימדו אותי משמאל לשמאל ואז לעבור לנתיב הימני (חץ האדום), אבל אני רואה הרבה נהגים שישר נכנסים בנתיב הימני (כמו בחץ הירוק),
רציתי לשאול האם זה בכלל מותר או שסתם מתעצלים?
תודה
סליחה על הפרסום הכפול, לא בטוח למה זה קרה