Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב בבעלותי כחודש, המוסכניק אומר שהוחלף שמשה קדמית ולא עשו איטום כראוי,

מה אפשר לעשות בטווח המידי ולטווח הרחוק.

 

תודה.

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

נסה לאתר את מקור חדירת המים באמצעות שפיכת מים על החלון. יכול להיות שהמוסכניק צודק, אבל בדרך כלל חדירת מים נובעת מסתימה בניקוז, ראה כאן בעיקר את תגובת רפי לין:

 

פורסם

אם השמשה הוחלפה ולא הודבקה טוב, צריך לגשת לזגג רכב, בזהירות להוריד את השמשה הקדמית ולהדביק אותה שוב.
שום דבר אחר לא יעזור.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

באמת שבגשמים האחרונים הבעיה הייתה כשאני מגיע לרכב למצוא שלולית מים ובזה נגמר העניין.

ובנסיעה גם כשיורד ברד לא ירד גשם בתוך הרכב.

 

אבל כשגג הרכב היה מושלג ואני עומד ברמזור ממש ירד עלי ועל ההגה גשם מהגג, מאזור החיבור העליון של השמשה הקדמית.

לפני 34 דקות, vladclar כתב:

אם השמשה הוחלפה ולא הודבקה טוב, צריך לגשת לזגג רכב, בזהירות להוריד את השמשה הקדמית ולהדביק אותה שוב.
שום דבר אחר לא יעזור.
 

אשמח לדעת עלות משוערת,

ומכיוון שאי אפשר לתקן בימים רטובים, אשמח לרעיון לפתרון זמני.

 

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

לא יודע מה העלות ( אצלי היה סיפור דומה וחזרתי לאותו הזגג של הביטוח כדי שיתקן את הבעיה ללא התשלום). גם לא 100% בטוח שיצליחו לפרק את השמשה בלי לשבור אותה.
עכשיו, כאשר יורד גשם, בחניה ניתן לכסות את השמשה בניילון קבלנים.
בנסיעה אין מה לעשות.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 6 דקות, Audi-T כתב:

תתקשר לכמה זגגים כדי להשוות מחירים.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

יש מישהו מומלץ בי-ם?

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

לא, השמשה לא שבורה.
הרכב נקנה לפני חודש, השמשה הוחלפה עוד אצל הבעלים הקודם.
הוא זה שהיה צריך לחזור לזגג ולהפעיל אחריות על העבודה הזאת.
כנראה השמשה הוחלפה בקיץ, לא היו גשמים/ לא רחץ את הרכב - לכן לא גילה את הבעיה.



toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כרגע יורד אצלנו גשם יצאתי לבדוק רטיבות, הגג יבש (רק כשהיה שלג על הגג, הוא נזל לרכב)

לעומת זאת אזור הדוושות רטוב, מצ"ב תמונה של השלולית.IMG_0109.thumb.JPG.58ee8acc38aff274d2fbb891c9425904.JPG.

 

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

ממליץ לך לטפל בהקדם כמו כן לבדוק איך הכי נכון לייבש באופן נכון אחרת יהיה לך ריח של עובש וטחב ולא יהיה קל להיפטר מזה.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

פורסם

זאת חתיכת נזילה...
תכסה את הרכב עם ניילון, בעיקר את החלק העליון של השמשה בחיבור עם הגג .
אם יש באיזור חניון תת קרקעי - תחנה שם.
כאשר ייגמרו הגשמים, תספוג את הרטיבית עד כמה שניתן ותשאיר חלונות פתוחים כמה שאפשר.
לצערך, הגשמים יחזרו ביום שלישי.
אם נקודת החשמל נגישה, אחרי שתספוג את המיים עם סמרטוטים, אפשר לייבש בעזרת הפן.







toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם זה בחלק העליון של השמשה, אפשר לנסות תיקון ללא הורדת השמשה.

 מרימים מעט את הגומיה כדי דחוף פיה של דבק שמשות ומריצים פס איטום דק לאורך השמשה ומחזירים את הגומיה למקום.  

 

פורסם

היות ועכשיו חורף, הייתי בודק לא רק את השמשה. למשל: האם הצטברו עלים מתחת לשמשה הקדמית. אם כן, השאיבה היא באמצעות צינורית. 
בכל מקרה, עד שיימצא הפתרון, קנה סופג לחות כדוגמת סנו פרש סופג לחות ומונע עובש. זה יחסוך לך נזק עתידי רב. 

×
×
  • תוכן חדש...