Jump to content

הפיראט האדום

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי הפיראט האדום

  1. מצויין, תודה, אקח לחשמלאי.
  2. אבא שלי, הנהג, רכש הרכב לפני שנה, ולאחרונה החלו בעיות התנעה ברכב. הדבר היחיד שפותר לו הבעיה זה הנעה במצב 2. למוסך?
  3. קיה ריו משומשת (בלבד) יכולה לענות על צרכיך, כולל תא מטען ובדגש על דירוג בטיחות. שנת 2012 ואילך.
  4. היות ועכשיו חורף, הייתי בודק לא רק את השמשה. למשל: האם הצטברו עלים מתחת לשמשה הקדמית. אם כן, השאיבה היא באמצעות צינורית. בכל מקרה, עד שיימצא הפתרון, קנה סופג לחות כדוגמת סנו פרש סופג לחות ומונע עובש. זה יחסוך לך נזק עתידי רב.
×
×
  • תוכן חדש...