Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז ריחות אין

כששטפו לי את הרכב ואני ישבתי בפנים ראיתי איך המים נכנסים בחיבור העליון של השמשה וגג הרכב נסעתי לזגג והציע לי הורדה של השמשה הקדמית והדבקה מחדש ב400 ש"ח ללא אחריות 

נשמע יקר מדי

בתאריך 19.2.2021 בשעה 13:25, danniel כתב:

אפשר לנסות תיקון ללא הורדת השמשה.

 מרימים מעט את הגומיה כדי דחוף פיה של דבק שמשות ומריצים פס איטום דק לאורך השמשה ומחזירים את הגומיה למקום.  

 

לא מצאתי גומיה בגג.

איפה קונים דבק שמשות ופס איטום? (באזור י-ם)

יש סרטון שמסביר איך עושים את זה?

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

אני לא כל כך מבין - מפברואר הדבר קורה וטרם טיפלת בו?

 

בכל אופן, הגומיות שיושבות על השמשה הן לא לאיטום אלא נטו לאסתטיקה. בטח ובטח שלא הייתי קונה דבר כזה מעליאקספרס.

 

400 ש"ח נשמע סביר מאוד. זו עובדה מורכבת ועדיף לתת אותה לבעל מקצוע כדי לא לגרום נזק נוסף בעצמך. המצב שלך מאוד גרוע מהתמונות בפוסט הקודם, אז לא הייתי מחכה יום עם זה.

  • אהבתי 1

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

השמשה אצלך לא מודבקת טוב, והמים ימצאו דרך לחלחל פנימה, גם עם הגומיה הנוספת הזאת שצירפת בלינק.  אין דרך אחרת - צריך להוריד את השמשה, למרוח כמו שצריך סיליקון שחור  ולהדביק את השמשה בחזרה. כמובן, לתת לזה להתייבש בלי להזיז את הרכב כמה שעות טובות  ולא לשטוף אחר כך 10 ימים לפחות. כדאי לסיים את הסיפור  לפני שהגשמים יגיעו.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרכב עשוי ברובו מתכת שיכולה להחליד וחוטי חשמל ומחבריהם שרצים לכל אורכו ורוחבו (שלא נדבר על מחשבים), אגם הברבורים שהיה לך באיזור הדוושות זה אסון בהתהוות, לא הייתי מחכה רגע עם התיקון של זה, ו400 שקל לא נשמע כזה נורא

כבר חתמתי...

פורסם

תודה על התגובות

אבל פירוק שמשה ללא אחריות על שבר מלחיץ אותי

הרי הם מורידים ומרכיבים מאות ביום א"א לתת אחריות?

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

אם יש לך מקיף שכולל ביטוח שמשות, אתה יכול לבדוק אם ניתן להפעיל אותו על זה.

בכל מקרה, לדעתי כדאי לקחת את הסיכון ואולי גם להחליף שמשה אם צריך, מים יכולים לגרום לך לנזקים יותר חמורים מהמצב הנוכחי.

פורסם

הזגג עובד עם חברות הביטוח 

וזה לא מכוסה, הוא טוען שעם זה ישבר במהלך עבודתו הוא יגבה מהביטוח

זה באמת אפשרי?

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם

לפעמים אדם צריך מראה לפנים שלו בשביל לפעול ותודה ל @ArikB על ההערה 

נסעתי על הבוקר לזגג קיבלת שירות נפלא ומהיר העובד עבד בזהירות ותוך שעה יצאתי

עכשיו נמתין לשטיפה לכבוד השבת הראשונה של השנה הבעל"ט ונבדוק שוב רטיבות

  • אהבתי 3

"בלי סיכון אין סיכוי"

×
×
  • תוכן חדש...