Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ריו 2021 - שחורה או כסופה ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי שחור.

הכסוף נותן לרכב מראה של רכב ליסינג, השחור ניראה טוב יותר.

אך צבע הזה יכול להיות בעייתי, שריטות יותר בולטות עליו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

 

אני תמיד בוחר צבע כמה שיותר בולט מטעמי בטיחות כדי להוריד את הסיכוי שלא יראו אותי על הכביש בכל מיני מצבים ומכל מיני זוויות, לכן הייתי ממליץ ללכת על אדום.

פורסם

אם אתה לא מתכוון לטפח את הרכב לבד באופן ידני, קח בחשבון שצבע שחור יפה רק כאשר הוא מטופח קבוע

אם אתה לא רוצה קריקטורה על 4 גלגלים. משמע,  סווירלים, והולוגרמות זה חלק ממראה שהרכב יקבל תוך חודשים. 

מעבר לעניין ששחור לא נראה נקי אף פעם. גם צבע שנהב שאני אוהב לא פשוט לתיקונים. 

 

אני אולי משוחד, ליסינג או כל ביטוי אחר לא משפיעים עלי (יש לי סטנדרטים אחרים לאיך  נראה רכב) מבחינתי רק צבע לבן.

(מכל הסיבות שקיימות, מעבר לזה שזה צבע יפה לטעמי)

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

שלום, 

 

צבעים כהים ידרשו רמת תחזוקה גבוהה יותר מצבעים בהירים. 

 

לדעתי האישית, צבע כהה נותן נוכחות לרכבים ומבדיל אותם מרכבים אחרים במיוחד ברכבים עממיים. 

 

לי יש פיג'ו 3008 2017 בצבע לבן, האוטו יפה, וכן יש עליו סימני שריטות ממכונות שטיפה (קרדיט לבעלים הקודם) אולם הם לא בולטים. אני בחרתי בו מצורכי עבודה, עובד בשטח וצבע שחור מתלכלך הרבה, לבן פחות בולט. 

מצד שני, אותו הרכב בצבע כהה נותן לו אפשט דרמטי יותר ויוקרתי יותר. 

 

עצה שלי, אתה בסוף תחזיק את הרכב ולא אחר, תבחר בצבע שאתה אוהב ומה שאתה רוצה שהאוטו שלך יציג, זכור: האוטו מייצג אותך.  

  • רעיון טוב! 2
פורסם

צבע שחור נראה יפה  באולם התצוגה. בחוץ מחכה עולם לא קל לצבע השחור: קיץ לוהט, אבק מזרח תיכוני, אתה שוטף את האוטו ותוך יום יומיים, שילוב של רטיבות הבוקר וחול באוויר, צבע האבק/חול החום נראה בולט והרכב שוב נראה לא נקי.

בעייה דומה בכל הצבעים הכהים.

עדיף לכן צבע בהיר כמו צבע הכסף המוצע, פחות קולט חום בקיץ, האבק והחול פחות בולטים עליו.

בהצלחה

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לדעתי כל צבע שאתה אוהב, חוץ ממה שהצעת. זה רכב ליסינג קלאסי, אם תבחר צבע מעניין לדעתי יש סיכוי שהוא ימכר מהר יותר בהמשך.

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...