Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אם הרכב שלך טופל כמו שצריך,ולא חיי בפקקים אז כן כנראה שלרכב שלך יש פחות בלאי. 

 

ברור שאם הרכב שלי היה נוסע 30 אלף קמ באותה דרך שעשיתי היה פחות בלאי,זה לא הכוונה שלי. זה ברור. 

 

אני סך הכל מתכוון שקילומטר זה לא דבר שצריך בגללו לפסול רכב. 

אפשר להסכים או לא.קילומטר לדעתי זה לא מדד לכלום כל עוד זה בטווח קילומטר הנוראמלי. 

 

עריכה:כן אני לא נעמד בפקקים כי יוצא מהבית ב5 בבוקר ולא יוצא לי לעמוד בפקקים כמעט,90% מהזמן שיוט. 

 

עריכה אחרונה על ידי Ido12
  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל רכב יד שניה חייב יישור קו. ולא משנה מה טען בעלים הקודמים. רכב שבילה גם 40k קילומטר רק בעיר אז רוב הסיכויים שיש לו יותר פיח על שסתומים ובטח יחייב גם החלפת שמן גיר , לעומת רכב שבילה יותר קילומטרים בבין עירוני. בקיצר יש המון פרמטרים אבל בכל זאת הייתי ממליץ להחליף את כל הנוזלים.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 5 דקות, 98civic כתב:

כל רכב יד שניה חייב יישור קו.

אם אני מחר מוכר את הרכב שלי, הקונה המאושר זוכה ל10.5 שנים של היסטוריית טיפולים מתועדת וכל שנשאר לו הוא לחכות לטיפול הבא (או לתקלה הבאה...) שום יישור קו. יש רכבים גם כאלה.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, 98civic כתב:

כל רכב יד שניה חייב יישור קו

לא נכנס  לדוגמאות (ויש לי שלוש כאלה "בשלוף") אבל זו אמירה שהיא לא תמיד נכונה. אני לא מדבר על רכבים בסכומים נמוכים ששם סביר להניח שיש יותר בלאי, אלא על רכבים בסכומים של 25K וצפונה

פורסם

רוב הרכבים שרכשתי יד שנייה עשיתי יישור קו גם בסכומים של מעל ל -70K

אם זה צמיגים, טיפול, מצבר או כל דבר אחר. לקנות רכב ללא יישור קו, זה ממש נדיר.

פורסם

הנה הזדמנות להפריך את הטענה של יצחק לוי והמחירון שלו : האם מישהו מהפורום, קיבל אי פעם שיחת טלפון מהמחירון ונשאל על המחיר בו קנה/מכר מכונית?

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם
לפני 19 שעות, 98civic כתב:

כל רכב יד שניה חייב יישור קו.

אמירה כוללנית מידי.

גם מי שרכש ממני את הרכב הקודם, בן כמעט 9, נסע בסבבה עד הטיםול הבא.

 

לפני 17 שעות, yogev20 כתב:

אם זה צמיגים, טיפול, מצבר או כל דבר אחר. לקנות רכב ללא יישור קו, זה ממש נדיר.

ברכישת רכב יד שניה, החלפת צמיגים או מצבר, לא נחשבת (אצלי לפחות) ל"יישור קו".

×
×
  • תוכן חדש...