Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
שניכם צודקים, המוכר הזה רחוק מלהיות אידאלי, אבל גוגל מגינים עלינו עם ה BUYER PROTECTION. המוכרים האלה לא מקבלים את הכסף לפני שעוברים 45 יום ורק אם אין תלונות בתקופה הזו.

קניתי מאות פריטים אצל כל מיני מוכרים, והיו פעמים שמוכר שלח לי מוצר דפוק/מוצר שחסרים בו פריטים/מוצר מזוייף. תמיד קיבלתי את הכסף כשהתלוננתי.

לדוגמה הזמנתי סטרימר ב 60$ והגיע לי המכשיר עם שריטות, ובלי ספק כח וכבלים שהיו אמורים להיות מצורפים. קיבלתי את כל הכסף חזרה מייד בלי ויכוחים, והמכשיר כמובן נשאר אצלי, כי זה לא ריאלי לשלוח את זה חזרה.

יותר מפחיד אותי לקנות מוצר בחנות בישראל מאשר באיביי, פה כמעט אף אחד לא יחזיר לך את הכסף בלי מאבק מתיש.

 

יצא לי להשתמש בהגנה של EBAY, קניתי סוללה לנייד, וחודש וחצי היא לא הגיעה, ביקשתי לשלוח הודעה רק למוכר (לא לפתוח קייס), כי אני מפחד שאני יקבל מוצר ובעצם לא שילמתי עליו (אני לא רוצה ליהיות אוכל חינם), בקיצור הם ראו את ההודעה וישר פתחו לו קייס, ונתנו לו 4 ימים להגיב, הוא לא הגיב ואוטומט הכסף חזר אליי.

 

ממליץ לכם מניסיון לא כל כך גדול, לקנות אם אפשר ממוכרים שנמצאים בהונג-קונג, המשלוחים מהירים יותר משם. (פעם אחרונה זה היה כ.זיכרון לפלאפון שהגיע תוך 6 ימים)

 

לגבי הזמנה של מוצר כלשהו (נגיד מצלמה) והמוכר שולח חתיכת זבל במקום, לא יצא לי להתקל וגם לא לחברים שלי, אם אתם אומרים אני מאמין לכם, אבל אני יודע שזה נדיר באיביי.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם לי לא קרה, אני מסתמך על הודעות מהפורום:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3759777#post3759777

 

השיטה של המוכר- ברגע שהוא נותן מספר מעקב הקייס לא נסגר אוטומטית אלא מחכים שהמוצר יגיע.

פורסם

חברים יקרים,

 

אני יודע שהרבה אהבו את המצלמה הזו ואני שוקל לרכוש אותה, גם המחיר נראה לי טוב.

 

מה דעתכם?

 

http://www.ebay.com/itm/Mobius-ActionCam-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-Pocket-Camcorder-/151071891306?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item232c961f6a

 

כמו כן, כיצד ההתקנה בדיוק נעשית? האם ניתן לחבר אותה למערכת המולטימדיה שמגיעה עם Audi A3 ולראות את הצילום על המסך? או שזה מתחבר למצית ברכב?

 

אשמח לדעתכם וגם האם המחיר משתלם, אני רואה שמעל 4,000 איש קנו אותה וקראתי פה בשרשור כי אהבתם אותה, זו אמורה להיות מתנה לאחי...

 

תודה לכולם!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
חברים יקרים,

 

אני יודע שהרבה אהבו את המצלמה הזו ואני שוקל לרכוש אותה, גם המחיר נראה לי טוב.

 

מה דעתכם?

 

http://www.ebay.com/itm/Mobius-ActionCam-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-Pocket-Camcorder-/151071891306?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item232c961f6a

 

זה המוכר שמאושר על ידי היצרן, שים לב שיש לו פידבק חיובי של 99.9%, מחזה נדיר בקרב המוכרים הסינים. קיבלתי ממנו לפני שבוע את המצלמה, אין תלונות. לגבי איכות המצלמה- עדיין לא התקנתי וגם לא קיבלתי עדיין כרטיס זיכרון, אז רק יצא לי לבדוק אותה בתור וובקאם...

 

כמו כן, כיצד ההתקנה בדיוק נעשית? האם ניתן לחבר אותה למערכת המולטימדיה שמגיעה עם Audi A3 ולראות את הצילום על המסך? או שזה מתחבר למצית ברכב?

 

אני קיבלתי כבל שמאפשר חיבור למסך של הרכב, אבל לא ברור לי אם זה מגיע עם כל קניה (היה רשום על זה GIFT FOR YOU :) ) לכבל יש יציאה לוידאו אנלוגי רגיל RCA + קול + USB לטעינה.

התקנה- כיד הדימיון הטובה עלייך- החל מהדבקה עם דבק דו צדדי וחיבור פשוט למצת, המשך במתקן תליה מיוחד, וכלה בהעברת החוטים + שנאי בצורה מוסתרת- הכל שאלה של כמה בא לך להשקיע.

 

אשמח לדעתכם וגם האם המחיר משתלם, אני רואה שמעל 4,000 איש קנו אותה וקראתי פה בשרשור כי אהבתם אותה, זו אמורה להיות מתנה לאחי...

 

על זה אני לא יכול לענות לך כי עדיין לא התקנתי, אבל אם הכל יעבוד כמו שצריך- נראה לי שמדובר בעסקה טובה, מה גם שאין לך יותר מידי אפשרויות עם המצלמה הזו (יש מוכרים נוספים שמוכרים ב10$ פחות אבל לא נראה לי ששווה להתעסק עם מוכר נטול פידבק ושלא אושר על ידי היצרן בשביל 10$ חיסכון)

 

תודה לכולם!

 

על לא דבר :)

פורסם
על לא דבר :)

 

תודה רבה על התשובה ותתחדש!

 

כלומר אם הבנתי נכון הוא מקבל את המתח שלו מהמצת כדי להיות מופעל? אין אפשרות לחבר אותו לכבלים של הרכב באופן מוסתר בלי לראות אותם?

 

תודה,

פורסם
תודה רבה על התשובה ותתחדש!

 

כלומר אם הבנתי נכון הוא מקבל את המתח שלו מהמצת כדי להיות מופעל? אין אפשרות לחבר אותו לכבלים של הרכב באופן מוסתר בלי לראות אותם?

 

תודה,

 

יש אפשרות. המצלמה מתחברת ליציאת USB שאפשר להתקין במקום נסתר ברכב, אם אין לך כזאת.

פורסם
יש אפשרות. המצלמה מתחברת ליציאת USB שאפשר להתקין במקום נסתר ברכב, אם אין לך כזאת.

 

יש יציאת USB ברכב, לא זוכר איפה בדיוק היא ממוקמת. כלומר המצלמה מתחברת אליה?

 

האם אני צריך לרכוש את האביזרים הנלווים חברים כמו אלו?

 

http://www.ebay.com/itm/TV-Out-Cable-for-Mobius-ActionCam-Sports-Camera-/181166013424?ssPageName=STRK:MESE:IT

 

http://www.ebay.com/itm/3-Meter-Car-Charging-Cable-for-Mobius-ActionCam-Sports-Camera-/151072001797?ssPageName=STRK:MESE:IT

 

http://www.ebay.com/itm/Universal-Mini-USB-Car-Charger-Adapter-for-Media-Player-Cell-Phone-iPhone-Ipod-/180942478506?ssPageName=STRK:MESE:IT

 

תודה רבה!

פורסם
יש יציאת USB ברכב, לא זוכר איפה בדיוק היא ממוקמת. כלומר המצלמה מתחברת אליה?

 

האם אני צריך לרכוש את האביזרים הנלווים חברים כמו אלו?

 

http://www.ebay.com/itm/TV-Out-Cable-for-Mobius-ActionCam-Sports-Camera-/181166013424?ssPageName=STRK:MESE:IT

 

http://www.ebay.com/itm/3-Meter-Car-Charging-Cable-for-Mobius-ActionCam-Sports-Camera-/151072001797?ssPageName=STRK:MESE:IT

 

http://www.ebay.com/itm/Universal-Mini-USB-Car-Charger-Adapter-for-Media-Player-Cell-Phone-iPhone-Ipod-/180942478506?ssPageName=STRK:MESE:IT

 

תודה רבה!

 

הכבל הראשון הוא לחיבור לטלויזיה, ואולי גם לאיזה מסך חיצוני. תבדוק אולי הוא מתחבר למסך שיש ברכב שרשמת... אולי מישהו מהפורום מכיר.

 

השני הוא כבל הטענה של 3 מטר. אתה מקבל עם המצלמה כבל כזה, אך קצר יותר. אני מאמין שלהתקנה נורמלית כן צריך אותו.

 

השלישי הוא פשוט מתאם ממצת הרכב ל USB. אתה צריך אותו רק אם אתה מתכוון לחבר את המצלמה למצת או להתקן אחר שחיברת שיש לו יציאה כמו במצת הרכב. אני לא רכשתי אותו אלא ממיר מתח עם יציאת USB ופיוז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם יש לך יציאת USB ברכב אז הסתדרת- אם לא, אתה תצטרך את המטען מהלינק השלישי ששמת.

הלינק הראשון- TV OUT - זה הכבל שקיבלתי "על חשבון הבית".

אני די בטוח שגם אתה תקבל, אני לא רואה סיבה למה המוכר יצ'פר אותי :-)

והלינק השני ששמת- מומלץ לקנות כבל מאריך לUSB, אבל שים לב- אתה לא חייב שזה יהיה יעודי לMOBIUS, כל כבל USB למיקרו USB יתאים לך

פורסם
אם יש לך יציאת USB ברכב אז הסתדרת- אם לא, אתה תצטרך את המטען מהלינק השלישי ששמת.

הלינק הראשון- TV OUT - זה הכבל שקיבלתי "על חשבון הבית".

אני די בטוח שגם אתה תקבל, אני לא רואה סיבה למה המוכר יצ'פר אותי :-)

והלינק השני ששמת- מומלץ לקנות כבל מאריך לUSB, אבל שים לב- אתה לא חייב שזה יהיה יעודי לMOBIUS, כל כבל USB למיקרו USB יתאים לך

 

אני חושב להזמין את הכבל TV OUT כי ייתכן ואצטרך אותו לחבר את המצלמה למערכת מולטימדיה ברכב, לא ככה?

 

הכבל המאריך לא כלול עם החבילה של המצלמה אז ארכוש אותה עכשיו גם לייתר ביטחון, לא יכול לדעת אם אקבל כמתנה או לא...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...