Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
איך משנים תאריך ושעה במוביוס?

זה בתאריך שונה אצלי לגמרה!

 

עוד לא קיבלתי את המצלמה אך אם איני טועה כל ההגדרות נעשות דרך התוכנה msetup בחיבור המצלמה למחשב, ואז כל ההגדרות ניתנות לשינוי/כיוונון דרך המחשב.

 

חפש את התוכנה, אני חושב שכך אך בטוח שיש פה הרבה חבר'ה עם המצלמה שיוכלו לענות לך בוודאות.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהלן,

לא ניתן לכוון תאריך ושעה דרך התוכנה. עד כמה שזכור לי, באתר RCGROUPS נאמר ע"י אחד המפתחים שהתאריך והשעה מסתנכרנים אוטומטית עם התאריך של המחשב כאשר מחברים את המצלמה אליו. אם תאריך המחשב שלך הוא כמו שצריך ועדיין המצלמה לא מסתנכרנת, תקרא במסמך ההוראות של המצלמה, כתוב שם איך לקנפג את המצלמה בעזרת קובץ TXT, באותו קובץ גם ניתן לכוון שעה ותאריך.

 

פורסם

לאחר גלישה, קריאה וסקירת האפשרויות בעברית, אנגלית איביי ואתרים עצמאיים מחו"ל כמובן

 

במסגרת רכישת רכב, יש רצון לרכוש מצלמה לרכב - Car dvr

יש עדיפות לתועלת מול תמורה בגבולות 20$ עד 70$ כולל משלוח, לא כולל כרטיס זכרון.

 

בהתלבטות ישנו שיקול לרכוש מצלמה בעלות של עד 50$ כדאי לא לשלם מיסים בקבלת המוצר בארץ.

 

הגעתי למספר דגמים:

1. ls650w - כנראה טובה יותר, החיסרון היחידי שעולה מעל 50$, וכנראה שיווספו עלויות מיסים בקבלת המוצר בארץ.

עלות כ65 דולר

למשל כאן באיביי

 

 

2. g1w - כנראה הדגם שיוזמן, מתאים בתכונות, מתאים במחיר. החיסרון - שקע הטעינה עלול להיות רופף, כנראה שניתן לבצע כיפוף קטן לצ'ופציק בפנים ולפתור את הבעיה במידת הצורך.

עלות כ50 דולר

למשל כאן באיביי

 

3. Dual Lens - מצלמה עם עדשות נפרדות, כך שניתן לצלם חזית ואחור, או חזית ופנים או 2 כיוונים שונים כרצונך. החיסרון - איכות נמוכה יותר במצלמה הראשית ואיכות עוד יותר נמוכה במצלמה המשנית.

עלות כ57 דולר

למשל כאן באיביי

 

4. המצלמה הפשוטה והזולה ביותר שמצאתי

עלות כ17 דולר, 60 שקל

למשל כאן באיביי

 

הערות

המחירים למצלמות שצויינו כוללים משלוח, לא כוללים כרטיס זכרון.

המוכרים שניתנו אליהם קישורים לא קשורים אלי, לא מכיר אותם ומעולם לא קניתי מהם כלום.

ההערות שכתבתי על כל דגם/קישור הינם לפי הערכתי הגסה ולפי מה שקראתי בימים האחרונים באינטרנט.

רוב הסיכויים שנזמין את המצלמה יחד עם חברים, כך שככל הנראה נקנה 4 מצלמות, לא מפחדים ממכס / מיסים כי בעצם כל אחד מזמין לעצמו, על שמו וכתובתו. אחד החברים מעוניין ב2 מצלמות, וכנראה שיזמין אותם בהפרש של מספר ימים.

למען הסר ספק, לא מדובר באיזה יבוא מסחרי, או למטרת מכירה, מעוניינים בשימוש עצמי לרכבים הפרטיים שלנו.

 

מה דעתכם? באיזו מצלמה אתם משתמשים? אפשר תמונה (איך מצלם, איך מותקן)?

בברכה,

מישה

פורסם
לאחר גלישה, קריאה וסקירת האפשרויות בעברית, אנגלית איביי ואתרים עצמאיים מחו"ל כמובן

 

במסגרת רכישת רכב, יש רצון לרכוש מצלמה לרכב - Car dvr

יש עדיפות לתועלת מול תמורה בגבולות 20$ עד 70$ כולל משלוח, לא כולל כרטיס זכרון.

 

בהתלבטות ישנו שיקול לרכוש מצלמה בעלות של עד 50$ כדאי לא לשלם מיסים בקבלת המוצר בארץ.

 

הגעתי למספר דגמים:

1. ls650w - כנראה טובה יותר, החיסרון היחידי שעולה מעל 50$, וכנראה שיווספו עלויות מיסים בקבלת המוצר בארץ.

עלות כ65 דולר

למשל כאן באיביי

 

 

2. g1w - כנראה הדגם שיוזמן, מתאים בתכונות, מתאים במחיר. החיסרון - שקע הטעינה עלול להיות רופף, כנראה שניתן לבצע כיפוף קטן לצ'ופציק בפנים ולפתור את הבעיה במידת הצורך.

עלות כ50 דולר

למשל כאן באיביי

 

3. Dual Lens - מצלמה עם עדשות נפרדות, כך שניתן לצלם חזית ואחור, או חזית ופנים או 2 כיוונים שונים כרצונך. החיסרון - איכות נמוכה יותר במצלמה הראשית ואיכות עוד יותר נמוכה במצלמה המשנית.

עלות כ57 דולר

למשל כאן באיביי

 

4. המצלמה הפשוטה והזולה ביותר שמצאתי

עלות כ17 דולר, 60 שקל

למשל כאן באיביי

 

הערות

המחירים למצלמות שצויינו כוללים משלוח, לא כוללים כרטיס זכרון.

המוכרים שניתנו אליהם קישורים לא קשורים אלי, לא מכיר אותם ומעולם לא קניתי מהם כלום.

ההערות שכתבתי על כל דגם/קישור הינם לפי הערכתי הגסה ולפי מה שקראתי בימים האחרונים באינטרנט.

רוב הסיכויים שנזמין את המצלמה יחד עם חברים, כך שככל הנראה נקנה 4 מצלמות, לא מפחדים ממכס / מיסים כי בעצם כל אחד מזמין לעצמו, על שמו וכתובתו. אחד החברים מעוניין ב2 מצלמות, וכנראה שיזמין אותם בהפרש של מספר ימים.

למען הסר ספק, לא מדובר באיזה יבוא מסחרי, או למטרת מכירה, מעוניינים בשימוש עצמי לרכבים הפרטיים שלנו.

 

מה דעתכם? באיזו מצלמה אתם משתמשים? אפשר תמונה (איך מצלם, איך מותקן)?

 

כאחד שמזמין באופן קבוע כמה חבילות בחודש ובמחירים שיותר גבוהים מ75$ אף פעם לא שילמתי מע"מ או מכס.

מעבר לזה שאתה יכול לבקש מהמוכר לשקר לגבי שווי החבילה ולהצהיר על שווי נמוך, לי אף פעם לא יצא לשלם שום דבר גם על חבילות שהשווי המוצהר שלהם היה גבוה מ75$(כנראה הרבה מזל או שזה ככה אצל כולם).

לגבי הכמות גם פה אתה מאוד לחוץ, אתם יכולים להזמין כולם את כל המצלמות ביחד באותה חבילה לבקש מהמוכר שירשום שווי של 50$ וזה יעבור בלי בעיה(כל עוד זה נשלח בדואר רגיל ולא ע"י EMS, DHL, UPS ודומיהם) וחבר שלך שרוצה להזמין 2 ממש לא צריך להזמין בנפרד ובטח שלא בהפרש של כמה ימים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מכס משלמים מעל 75$...

 

גם לא מדוייק:

מעל 75$ משלמים מע"מ

מכס משלמים מעל 1200 שקל \ 320$~ בנוסף למע"מ.

פורסם
גם לא מדוייק:

מעל 75$ משלמים מע"מ

מכס משלמים מעל 1200 שקל \ 320$~ בנוסף למע"מ.

 

לא הגיוני... הזמנתי לפני חודשיים שני חולצות בעלות כוללת של 76$ מאנגליה, הגיעו והמכס דרך 135 ש''ח נוספים.

זה לא נשמע לי כמו מע''מ בלבד.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

תודה על ההתייחסות,

אם כתבתי מכס - הרי הכוונה הייתה חכל המיסים למיניהן בצורה גורפת.

 

לגבי להגיד למוכר לכתוב כך או אחרת, בשום אופן לא מעוניין.

בשביל זה השיקול לקנות מתחת לסכום המחוייב במס.

 

האם אפשר להתייחס באופן פרטני לדגם המומלץ, מועדף, אולי זה שיש לכם?

בברכה,

מישה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לא הגיוני... הזמנתי לפני חודשיים שני חולצות בעלות כוללת של 76$ מאנגליה, הגיעו והמכס דרך 135 ש''ח נוספים.

זה לא נשמע לי כמו מע''מ בלבד.

 

לא יודע אם זה הגיוני או לא, תתווכח עם המחוקק :-P

לגבי מה ששילמת- האם 76$ כולל משלוח מחו"ל?

האם השתמשת בחברת שילוח דוגמת FED EX או דואר סטנדרטי?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם כתבתי מכס - הרי הכוונה הייתה חכל המיסים למיניהן בצורה גורפת.

 

לגבי להגיד למוכר לכתוב כך או אחרת, בשום אופן לא מעוניין.

בשביל זה השיקול לקנות מתחת לסכום המחוייב במס.

 

האם אפשר להתייחס באופן פרטני לדגם המומלץ, מועדף, אולי זה שיש לכם?

 

בכל מקרה הסכום המחוייב במס כלשהו- החל מ75$ כולל עלות המשלוח.

אם הקצבת לעניין בערך 70$ ודיפדפת עשרות דפים אחורה בטח ראית שהמצלמה המומלצת במחיר הזה היא הmobius.

(במידה ואתה לא רוצה מסך).

פורסם
בכל מקרה הסכום המחוייב במס כלשהו- החל מ75$ כולל עלות המשלוח.

אם הקצבת לעניין בערך 70$ ודיפדפת עשרות דפים אחורה בטח ראית שהמצלמה המומלצת במחיר הזה היא הmobius.

(במידה ואתה לא רוצה מסך).

 

 

 

דווקא הבנתי שכבר מדובר בדגם ישן יותר ויש מצלמות אחרות טובות ומומלצות יותר ומזה הגעתי לשני הדגמים הראשונים שכתבתי.

 

האם המוביוס הזו עדיפה ?

אפשר לחיות ללא מסך

בברכה,

מישה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא יודע לענות לך... צר לי.

כמוכן מה זה אומר דגם ישן? איזה התפתחויות היו בתחום הצילום בשנה האחרונה? אפילו 10 שנים אחרונות?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני רק קיבלתי לאחרונה את המוביוס שלי, ואפילו לא התקנתי עדיין,

כך שאני בשלב של להצדיק את ההחלטה שעשיתי לפיכך כל המלצה שלי צריכה להילקח בערבון מוגבל :-P

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...