Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קראת את כל מה שכתוב על המצלמה כאן?

המצלמה היא מיצרן סיני לא הכי מוכר, יש לה בכלל מסך? אמרת שאתה רוצה מסך. אם תשאל אותי, אני לא הייתי קונה אותה, היצרן הוא סיני עלום שם, לא נראה לי שיש לה בכלל פיתוח, אתה לא תקבל עדכוני קושחה, ראיתי שרשום שם משהו על Build quality לא הכי להיט.

 

קראתי.

יש מסך.

היא המומלצת ביותר בטווח המחירים.

אני לא מצפה ליותר מדי מהמצלמה שלי.

כרגע יש לי DVR037 שעובדת מעולה כבר שנתיים, האתר מדרג את ה-G1W מעל ה-027 החדשה.

מחפש משהו חדש לרכב השני.

 

מסך כאמור חובה, אחרת הייתי לוקח את המוביוס.

 

תודה.

פורסם
TECHMOAN סוקר מצלמה חדשה, VICO TF2+

9qIMAONxCXM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

גורמת לי מאוד לרצות למכור את הMINI 0801 בת החודש שלי, ולקנות אחת כזו.

 

האיכות בלילה נראית מדהימה, שלא נדבר על האיכות באור יום.

האיכויות האלו נמצאות רק בטווח המחירים הזה?

פורסם

אני רכשתי לפני כמה חודשים את הDR32. מצלמה מאוד איכותית ואני מאוד מרוצה.

 

youtube\\\\com/watch?v=91-RC4oUpv4

 

ובלילה

youtube\\\com/watch?v=TH4cJiPjIc0

להוריד את המקפים לפני ... אני משתמש חדש ועדיין לא יכול לפרסם קישורים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
פורסם

עדכון קל,

קיבלתי את המצלמה שהזמנתי (LS650W) עלות-240ש"ח כולל משלוח וללא כ.זכרון

אחרי מספר ימים אני יכול לומר שהצילומים די מוצלחים (אני מצלם באיכות של 720P 60FS)

התושבת די חזקה וגם את ההשחלה של הכבל ביצעתי בצורה די מסוות.

 

חסרונות-

1.תפריט קצת מסורבל.

2.חיישן G רגיש מאוד גם כשהוא מכוון לרגישות מינ'(מילוי כ.זכרון בקבצי זבל,פתרון-האופצ' בוטלה וחסל)

3.גדולת מידות (באופן יחסי).

 

יתרונות-

1.תמונה חדה בצילום יום והתמודדות טובה בצילום ישיר מול השמש.תמונה טובה גם בלילה.

2.תצוגה גדולה יחסית וברורה(נראה לי חשוב במקרה שעוצר אותך שוטר ואתה רוצה להוכיח חפותך בו במקום)

3.די מרתיעה במראה.

 

תומר

 

 

קישור לסרטון הדגמה:

$T2eC16h,!ywFI0gPpM4nBSW5)6ljRQ~~60_35.JPG

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
סתם מתוך סקרנות-

מישהו שקנה ב56$ קיבל את המוביוס שלו?

 

גם אותי מעניין מה עלה בגורל אלו שזכו להזמין בזול.

 

אני רכשתי לפני כמה חודשים את הDR32. מצלמה מאוד איכותית ואני מאוד מרוצה.

 

youtube\\\\com/watch?v=91-RC4oUpv4

 

ובלילה

youtube\\\com/watch?v=TH4cJiPjIc0

להוריד את המקפים לפני ... אני משתמש חדש ועדיין לא יכול לפרסם קישורים

 

בהחלט מצלמה איכותית גם ביום ובמיוחד בלילה, אך המחיר שלה יקר מאוד לטעמי.

 

תתחדש ותהנה ממנה!

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם
סתם מתוך סקרנות-

מישהו שקנה ב56$ קיבל את המוביוס שלו?

 

המוכר הוסר מהרשימה, כנראה רמאי, קיבל המון דירוגים שליליים אחרי שאנשים לא קיבלו את המצלמות שהזמינו.

אני עדיין לא קיבלתי את המצלמה, פתחתי תלונה, ואת הכסף אקבל חזרה מאיביי.

פורסם

השתכנעתי לוותר על מצלמה עם מסך בעקבות המחיר היחסית האטרקטיבי של המוביוס.

במיוחד שיש לי מערכת מולטימדיה שאני יכול לחבר אותה אלייה.

מקווה לא להתאכזב, מבטיח לעדכן ברגע שאקבל אותה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...