Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
תתחדש,

 

אני עדיין מחכה שהמוביוס שלי תגיע,

 

האם מיד התחלת לצלם איתה או ששינית הגדרות בעזרת התוכנה וחשוב מכל, האם עדכנת את ה-Firmware או איך שהיא הגיעה, כך התקנת אותה ברכב והתחלת בצילומים?

 

תודה,

 

ניסיתי לשדרג לגירסה החדשה, והיא התבררה כדפוקה (כשמחברים USB למחשב, במצב של "התחל הקלטה אוטומטית

כשיש מקור מתח", היא נדפקת ונתקעת), אז חזרתי לגירסה שהיא באה איתה (כרגע לא זוכר את שמה)

 

שיניתי כמובן הגדרות, כמו צילום במהופך, לופ רקורדינג וכו'.

 

אני חוזר בי בעניין צילום הלילה. כרגע עשיתי עוד כמה בדיקות, ויש משהו דפוק במצלמה הזו בצילום הלילה -

קשה מאוד לראות מספרי רכב, גם כשממש קרובים לרכב, והאורות מהפנסים נמרחים בצורה לא מחמיאה..

מנסה לבדוק אפשרות לשיפור בהגדרות, ולחקור על זה באינטרנט, נראה). זה עדיין טוב בהרבה מה dvr-037

אבל לא מה שחשבתי. צילום היום - מרשים ביותר.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תתקין את גרסה 0.57, הבעיה שתיארת אמורה להפתר שם. לגבי צילום הלילה, תוודא שאתה מצלם ב 1080 עם 50 הרץ ותפעיל גם את ה WDR.

 

ניתן לעבוד עימה עם הגרסה שהיא מגיעה ורק אם יהיו בעיות כלשהן לעדכן ל-0.57?

 

לגבי הפעלת WDR זה נעשה דרך התוכנה למצלמה ואחרי שמפעילים את האופציה הזו היא נשארת כך קבוע? היא לא פוגעת בצילום יום ומסייעת קבוע לצילום לילה?

 

תודה,

פורסם

אני לא יודע עם איזו גרסה המצלמה שלך הגיעה, כנראה עם 0.53 אם יש לך את הבעיה הזו. תעדכן ל 0.57, היא יציבה יותר.

לגבי ה WDR, אתה מפעיל את זה בתוכנה וזהו, זה תופס, אין מה לשנות יותר.

לפי מה שהבנתי זה אולי משפיע קצת על צילום היום אבל היתרונות של צילום הלילה עולים על החסרונות, אני בכל מקרה הפעלתי את זה אחרת בלילה הצילום הוא מאוד חשוך בכבישים ללא תאורה.

 

פורסם
אני לא יודע עם איזו גרסה המצלמה שלך הגיעה, כנראה עם 0.53 אם יש לך את הבעיה הזו. תעדכן ל 0.57, היא יציבה יותר.

לגבי ה WDR, אתה מפעיל את זה בתוכנה וזהו, זה תופס, אין מה לשנות יותר.

לפי מה שהבנתי זה אולי משפיע קצת על צילום היום אבל היתרונות של צילום הלילה עולים על החסרונות, אני בכל מקרה הפעלתי את זה אחרת בלילה הצילום הוא מאוד חשוך בכבישים ללא תאורה.

 

שלי באה עם ה 0.47 ושדרגתי מיד ל 0.53 ואז גיליתי את הבעיה. פתחתני בזמנו טרד בנושא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=503316

 

עדכנתי כעת ל 0.57 (שנועדה לפתור בדיוק את הבאג של ה auto external power), וכעת זה אכן

עובד עם החיבור למחשב, ולא תוקע את המצלמה. כיוונתי גם ל 50 הרץ, ונראה בלילה. (ה1080 נשאר

כמו שהיה). לא חושב שיהיה הבדל גדול, אבל נראה.

 

אגב, אני מצלם ב 30fps (כי ב60 fps הוידאו מעט נתקע לי כשאני מציג אותו על הלפטופ). האם יש יתרון

ל 60fps בתצוגת מספרי רישוי, ובלילה? ההיגיון אומר שכן.

פורסם

יש בעיה שהתחילה בגרסה 0.53 אם אני לא טועה, תראו את הוידאו כאן. בכבישים חשוכים עם תאורת כביש נראה שלמצלמה יש בעיה להתמודד. זה לא היה קיים בגרסה 0.47. אני עם גרסה 0.57 ובוידאו רואים בבירור את מצלמה מרצדת בגלל תאורת הרחוב ואיך הכל נראה מרוח וכאילו בהילוך איטי.

פתחתי שאלה על זה כאן, נראה אם המפתח יגיב.

 

פורסם
בקיצור, חזרתי לגרסה 0.47, אומנם חסרים כמה פיצ'רים קטנים אבל לפחות הצילום בסדר גמור.

 

המצלמה שלי עדיין בדרך, עוד לא הגיעה...

 

אז אתה בעצם אומר לחזור ל-0.47 או לעדכן ל-0.57 במידה ויהיו בעיות?

 

אני אנסה להשתמש בה כפי שתגיע ואז נבדוק אם יש בעיות או לא.

 

תודה,

פורסם

לדעתי עדיף להשאר עם גרסה 0.47 בינתיים. בגרסה 0.53 יש בעיה ברגע שמחברים את המצלמה למחשב ובגרסה 0.57 יש בעיה של צילום בלילה, כמו שניתן לראות בקובץ המצורף.

 

פורסם

בהוראות כתוב שהסוללה מספיקה לבערך 80 דקות. לגבי קייס נגד מים וכדומה, היו שמועות שיהיה קייס כזה, בינתיים עדיין לא יצא ולא ידוע מתי יצא.

 

תיקון:

עכשיו ראיתי את הקייס הזה. הוא לא נראה לי מהמפתח הרשמי אלא צד שלישי. בנוסף, אני לא יודע איך ישפיע קייס סגור על פיזור החום של המצלמה, לא בטוח שאני הייתי מנסה.

 

פורסם

ניסיתי עכשיו עם הגירסה 0.57(אחרי שהחלפתי מ0.47), אותו ח**.

 

הבעיה מתחלקת ל2:

 

1. פנסי הרחוב ופנסי הרכבים בכביש, מוצגים עם קווים נמרחים בצורת קשתות. כמו בסרטון הזה:

http://www.youtube.com/watch?v=xYwYC1BtcSs

 

(אצלי זה מופיע בצורה חמורה יותר. ובנוסף, התמונה מעט "מלוכלכת" ומפוספסת בלילה.

כאילו שמו ISO גבוה בטירוף, למי שמכיר ממצלמות)

 

2. בלתי אפשרי לקרא מספרי-רישוי מקרוב בלילה, כשפנסי רכבך מאירים

את מספר הרישוי ברכב שלפניך, זה יוצר "אובר" חשיפה, ומספר הרישוי

יוצא בוהק ומסונוור. בדיוק כמו פה בקטע בין 04-07

 

בעיה 2 זו כנראה בעיה כללית של המצלמה הזו, ראיתי את זה בכל הסרטונים ביוטיוב.

צריך להתקרב ממש מקרוב לרכב בשביל שזווית תאורת הפנסים תרד מתחת מספר הרישוי

, או לכבות את הפנסים(אם השטח מעט מואר),, ורק אז רואים את המספר.

 

בעיה 1 כנראה משותפת לחלק מהמצלמות ולא לכולם, ולא תלוי בגירסה. (היה לי את

אותה בעיה גם בגירסה 0.47, וכעת גם בגירסת 0.57). עובדה שבסרטון השני שצירפתי

אין את בעיית "מריחת הקשתות" מהפנסים. הנה למשל עוד סרטון בהם הפנסים נראים

כמו כוכבים! הכל מצוין, אין טיפה מריחה מהפנסים:

 

 

עברתי על הרבה סרטונים ביוטיוב, ואני רואה הבדלים, בעיקר בקטע מריחת הקשתות האלו.

אני חושב שמדובר ב2 סדרות של אותה מצלמה, כשבאחת מהם יש את הקטע הדפוק הזה

ובשניה לא. לצערי נפלתי על הדפוק.

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין להתקין ברכב שלי מצלמה (למקרים של תאונות, דו"חות לא מוצדקים וכו') שיודעת להידלק ולהיכבות אוטומטית עם התנעת וכיבוי הרכב. בהנחה ואני מביא איתי את המצלמה, את המתקן שלה וכל מה שצריך זה רק להעביר כבלים מאחורי הדשבורד (?) באוטו ולחבר למקור כוח, כמה זה אמור לעלות במקום שיודע להתעסק עם זה?

 

תודה מראש.

פורסם
שלום,

 

אני מעוניין להתקין ברכב שלי מצלמה (למקרים של תאונות, דו"חות לא מוצדקים וכו') שיודעת להידלק ולהיכבות אוטומטית עם התנעת וכיבוי הרכב. בהנחה ואני מביא איתי את המצלמה, את המתקן שלה וכל מה שצריך זה רק להעביר כבלים מאחורי הדשבורד (?) באוטו ולחבר למקור כוח, כמה זה אמור לעלות במקום שיודע להתעסק עם זה?

 

תודה מראש.

מישהו? אפילו הערכה גסה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...