Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה?100-250?על מה?

על עבודה של 5 שניות בדיוק?

לי לקחו על זה 50 ש''ח.

 

תפרסם בבקשה מי לקח לך 50 ש"ח יעזור פה להרבה אנשים.

פורסם
ניסיתי עכשיו עם הגירסה 0.57(אחרי שהחלפתי מ0.47), אותו ח**.

 

הבעיה מתחלקת ל2:

 

1. פנסי הרחוב ופנסי הרכבים בכביש, מוצגים עם קווים נמרחים בצורת קשתות. כמו בסרטון הזה:

http://www.youtube.com/watch?v=xYwYC1BtcSs

 

(אצלי זה מופיע בצורה חמורה יותר. ובנוסף, התמונה מעט "מלוכלכת" ומפוספסת בלילה.

כאילו שמו ISO גבוה בטירוף, למי שמכיר ממצלמות)

 

2. בלתי אפשרי לקרא מספרי-רישוי מקרוב בלילה, כשפנסי רכבך מאירים

את מספר הרישוי ברכב שלפניך, זה יוצר "אובר" חשיפה, ומספר הרישוי

יוצא בוהק ומסונוור. בדיוק כמו פה בקטע בין 04-07

 

בעיה 2 זו כנראה בעיה כללית של המצלמה הזו, ראיתי את זה בכל הסרטונים ביוטיוב.

צריך להתקרב ממש מקרוב לרכב בשביל שזווית תאורת הפנסים תרד מתחת מספר הרישוי

, או לכבות את הפנסים(אם השטח מעט מואר),, ורק אז רואים את המספר.

 

בעיה 1 כנראה משותפת לחלק מהמצלמות ולא לכולם, ולא תלוי בגירסה. (היה לי את

אותה בעיה גם בגירסה 0.47, וכעת גם בגירסת 0.57). עובדה שבסרטון השני שצירפתי

אין את בעיית "מריחת הקשתות" מהפנסים. הנה למשל עוד סרטון בהם הפנסים נראים

כמו כוכבים! הכל מצוין, אין טיפה מריחה מהפנסים:

 

 

עברתי על הרבה סרטונים ביוטיוב, ואני רואה הבדלים, בעיקר בקטע מריחת הקשתות האלו.

אני חושב שמדובר ב2 סדרות של אותה מצלמה, כשבאחת מהם יש את הקטע הדפוק הזה

ובשניה לא. לצערי נפלתי על הדפוק.

 

 

רוצה לעדכן שאחרי ניקוי של עדשת המצלמה וניקוי חלון הרכב, תופעת "מריחות הקווים" נעלמו,

ואחרי כמה לילות עם המצלמה הזו ובדיקת הצילומים, התוצאה משביעת רצון.

פורסם
רוצה לעדכן שאחרי ניקוי של עדשת המצלמה וניקוי חלון הרכב, תופעת "מריחות הקווים" נעלמו,

ואחרי כמה לילות עם המצלמה הזו ובדיקת הצילומים, התוצאה משביעת רצון.

 

נשמע טוב.

 

אז עם איזו גרסה אתה משתמש כרגע במצלמה?

 

ובעצם מה שאתה אומר שהמצלמה בסדר גמור ואין 2 גרסאות (טובה וגרועה), אכן?

 

8)

פורסם
נשמע טוב.

 

אז עם איזו גרסה אתה משתמש כרגע במצלמה?

 

ובעצם מה שאתה אומר שהמצלמה בסדר גמור ואין 2 גרסאות (טובה וגרועה), אכן?

 

8)

 

אכן, טעות שלי. קפצתי למסקנות מוקדם מידי.

אפשר להתרשם מסרטון ממנה, איכות טובה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=bNnzDpY5p8Q&hd=1

פורסם

היה די ברור שהבעיה היא בשמשה שלך. היה כאן עוד מישהו עם אותה בעיה, אחרי שהוא ניקה את השמשה התמונה לא נמרחה.

מציע לך לחזור לגרסה 0.47, בגרסה 0.53 יש בעיה שכאשר מחברים את המצלמה למחשב היא מתחילה לצלם ובגרסה 0.57 יש בעיה בצילום וידאו בכבישים חשוכים שמדי פעם יש בהם אור, כמו למשל פנסי דרך, הוידאו נראה כאילו בהילוך איטי ויש ריצודים של אור. המפתח כבר מודע לבעיה הזו ועובד על תיקון.

 

פורסם
זה בראשון לציון, באזור תעשיה ישן, השופרסל.

אני יעדכן במיקום מדויק מחר.

 

 

 

מחכים למיקום, טלפון ,... משהו .... זרוק לנו עצם ....

בברכה,

מישה

פורסם

כמה שאלות לבעלי המצלמה MOBIUS (ואני מניח שיש כאן הרבה כאלה).

 

האם המצלמה אמורה להתחיל להקליט לבד כאשר היא מקבלת מתח?

 

מהי הגירסה הכי טובה נכון להיום? ראיתי כל מיני הודעות על גרסאות חדשות שמשבשבות דברים.

ואם המצלמה שודרגה יש דרך להחזיר לאחור?

פורסם

האם המצלמה אמורה להתחיל להקליט לבד כאשר היא מקבלת מתח?

ניתן להגדרה בעזרת התוכנה. אם אתה רוצה זה אפשרי ואם לא אז לא.

 

מהי הגירסה הכי טובה נכון להיום? ראיתי כל מיני הודעות על גרסאות חדשות שמשבשבות דברים.

לפי מה שהבנתי 0.47 . אני לא שידרגתי הלאה בגלל מה שאנשים אומרים.

 

ואם המצלמה שודרגה יש דרך להחזיר לאחור?

כן. פשוט מתקינים את הגירסא הישנה יותר באותה צורה שמתקינים את החדשות.

פורסם

שלום לכולם,

קצת קשה לעקוב אחר כל השינויים בשירשור הותיק הזה. אני מחפש מצלמה שתעמוד בדרישות הבאות:

1. קטנה וקומפקטית - ללא מסך

2. חיבור לסוויצ' לצורך טעינה

3. התחלת צילום אוטומטית

4. הקלטה בלופ

5. אפשרות שדרוג תוכנה - לא חובה אבל טוב שיהיה

 

יש ברשותי את המצלמה הזאת:

Smallest HD 720P Mini in Car Dash Camera DVR Video Register Recorder G-Sensor

(תכתבו באיביי כי אני לא יכול לפרסם קישורים)

 

הצילום בה ח*א, היא לפעמים בכלל לא מקליטה אף על פי שמנורת החיווי מראה שכן והכי גרוע - אין בה צילום בלופ. אני אמור לנחש מידי פעם מתי נגמר לה הזיכרון ואז לרוקן את הכרטיס אחרת היא לא מצלמת כלום (ועדיין.. מחווה שכן). בקיצור, חבל על הכסף.

 

אשמח להמלצות.

 

תודה

פורסם
שלום לכולם,

קצת קשה לעקוב אחר כל השינויים בשירשור הותיק הזה. אני מחפש מצלמה שתעמוד בדרישות הבאות:

1. קטנה וקומפקטית - ללא מסך

2. חיבור לסוויצ' לצורך טעינה

3. התחלת צילום אוטומטית

4. הקלטה בלופ

5. אפשרות שדרוג תוכנה - לא חובה אבל טוב שיהיה

 

יש ברשותי את המצלמה הזאת:

Smallest HD 720P Mini in Car Dash Camera DVR Video Register Recorder G-Sensor

(תכתבו באיביי כי אני לא יכול לפרסם קישורים)

 

הצילום בה ח*א, היא לפעמים בכלל לא מקליטה אף על פי שמנורת החיווי מראה שכן והכי גרוע - אין בה צילום בלופ. אני אמור לנחש מידי פעם מתי נגמר לה הזיכרון ואז לרוקן את הכרטיס אחרת היא לא מצלמת כלום (ועדיין.. מחווה שכן). בקיצור, חבל על הכסף.

 

אשמח להמלצות.

 

תודה

 

יש יותר זולות, אבל Mobius עושה יופי של עבודה ועונה על הדרישות שציינת.

קישורים כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=4142024#post4142024

פורסם

תודה על התשובות.

אני רוצה להזמין מאתר באנגליה שTECHNOMAN המליץ עליו.

מהנסיון שלי מאנגליה החבילה מגיעה תוך כמה ימים.

 

למישהו יצא להזמין מהאתר הזה? http://joovuu.com/

תוך כמה זמן קיבלתם?

 

ועוד שאלה, האם כדאי להזמין את העדשה הרגילה או העדשה הרחבה?

ההבדל הוא לא כזה דרמטי אבל העדשה הרחבה נראית קצת לא טבעית, כמו FISH EYE טיפה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...