Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אידיאלי זה לכוון עם לפטופ בפעם הראשונה ולא לגעת בה יותר.

או שאפשר לפי העין ואז לבדוק את הסרטון במחשב בבית ולפי זה לכוון.

 

ODEDOS מתי הזמנת?

אני הזמנתי ב22/11 ועדיין לא קיבלתי. מבאס.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אידיאלי זה לכוון עם לפטופ בפעם הראשונה ולא לגעת בה יותר.

או שאפשר לפי העין ואז לבדוק את הסרטון במחשב בבית ולפי זה לכוון.

 

ODEDOS מתי הזמנת?

אני הזמנתי ב22/11 ועדיין לא קיבלתי. מבאס.

 

זה בדיוק מה שתכננתי לעשות, הבעיה היא שאני לא יודע כמה יציב המתקן שקניתי (שאגב קניתי מהמוכר הרשמי לפני חודש וחצי ועדיין לא הגיע).

זה המתקן:

http://www.ebay.com/itm/Car-Windshield-Suction-Cup-Mount-Holder-for-Mobius-Action-Sports-Camera-/181166005622?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160

למישהו יש ניסיון איתו? כמה הוא יציב והאם ניתן לקבע אותו בצורה כזו שלא יזוז לאורך זמן?

פורסם

כל עניין הכיוון הוא מאד לא בעייתי, בגלל הזוית הרחבה. כיוון כללי קדימה, לוודא שהיא יושבת אופקית, מקביל לקו החלון.

מקסימום ניסיון אחד ובדיקה במחשב בבית, לא צריך יותר מזה.

אני לא אוהב מתקני ואקום בכללי, והמתקן הזה גדול מדי בעיניי, אז בניתי לי מתקן 'עשה זאת בעצמך'. לא מסובך.

דרש עוד כוונון אחד אחרי נסיון 'על רטוב', ומאז הוא מתפקד בהצלחה רבה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=4021381&highlight=%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%A4%D7%A7%D7%A1#post4021381

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לא יודע לגבי היציבות.

אני הזמנתי את המצלמה עם הסטנד שנדבק עם דבק דו"צ.

בכל מקרה אני שם את זה פעם אחת ולא נוגע אז בשביל מה וואקום שבדר"כ נופל בחום הישראלי.

פורסם

שלום,

אני מתלבט ברכישה בין DR32 (מישהו פרסם פה 2 סרטונים מאוד איכותיים בעמוד 83 אם אני לא טועה), לבין המוביוס.

המחיר של הDR32 כמעט כפול, אבל היא נראית מאוד איכותית ומגיעה גם עם מסך.

 

מה דעתכם?

פורסם

לפי דעתי ענית לעצמך.

אם לא חשוב לך מסך אז חבל לשלם כפול. המוביוס עושה עבודה מצויינת.

אם תצטרך לראות איזה סרטון באופן דחוף תוכל להוציא את הכרטיס זכרון ולשים בסמארטפון.

אם אני זוכר נכון הקבצים יוצאים בפורמט MOV שאמור להתמך באייפון ובאנדרואיד יש מליון נגנים שמנגנים כל קובץ.

לגבי ווינדוס פון אוכל לעדכן כשאקבל את המצלמה אם היא יודעת לקרוא את הקבצים האלה.

פורסם

השאלה היא לא לגבי המסך אלא לגבי האיכות.

מסך זה פיצ'ר נחמד אבל לא הכי הכרחי, האיכות (ובמיוחד הצילום בלילה) זה החלק החשוב.

האם המוביוס טובה יותר? אותה איכות?

האם יש דגם אחר עד 400₪ (איביי) שכדאי לקנות?

פורסם

נראה שהמוביוס נותנת תמונה איכותית יותר :)

איך היא מבחינת תפעול והתקנה?

ואשמח לקבל לינק למוכר מומלץ באיביי (חוץ מהמצלמה מה עוד צריך לקנות?)

פורסם
לגבי חיבור מחשב-

אם אני לא טועה כל תוכנת ווב-קאם תעבוד איתה, אבל בכל מקרה באתר של המוביוס ממליצים על תוכנה שנקראית AMCAP.

לגבי אנדרויד- תבדוק קודם שהמכשיר שלך תומך בUSB HOST (בנקסוס 4 לדוגמה זה דורש סוג של פריצה + כבל מיוחד עם הזנה נפרדת של מתח)

 

איזו אפליקצה מומלצת לאנדרואיד ? האם אני צריך כבל מיוחד או מספיק מיני USB למיני USB ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

תפעול והתקנה מאוד פשוטים, יש בעמוד המכירה באיביי קישור להורדת התוכנה למחשב.

 

כולם רוכשים מהמוכר הזה:

 

http://stores.ebay.com/eletoponline365

 

שים לב שיש לו באנדלים של מצלמה+כרטיס זכרון.

אבל הכרטיסים הם CLASS 4 אז יכול להיות שעדיף לרכוש כרטיס בארץ CLASS 10 בנפרד.

 

שים לב גם שאתה צריך לרכוש תושבת למצלמה.

יש שני סוגים אחת עם וואקום ואחת עם מדבקה.

פורסם
תפעול והתקנה מאוד פשוטים, יש בעמוד המכירה באיביי קישור להורדת התוכנה למחשב.

 

כולם רוכשים מהמוכר הזה:

 

http://stores.ebay.com/eletoponline365

 

שים לב שיש לו באנדלים של מצלמה+כרטיס זכרון.

אבל הכרטיסים הם CLASS 4 אז יכול להיות שעדיף לרכוש כרטיס בארץ CLASS 10 בנפרד.

 

שים לב גם שאתה צריך לרכוש תושבת למצלמה.

יש שני סוגים אחת עם וואקום ואחת עם מדבקה.

 

סורי שאני משגע אותך..אבל אני רוצה לעשות קניה נבונה :)

 

האם באמת יש צורך בCLASS 10? (ההבדל במחיר לא בשמיים אבל למה להשקיע סתם...)

בנוגע לתושבות, מה עדיף (מנסיונך האישי...)? מדבקה תשאיר סימנים לא?

פורסם
אני קניתי מצלמה DVR כזאת מצלמה ממש טובה גם ביום וגם בלילה.

 

זה כמו שאני אגיד שקניתי מקרר שמקרר גם בחורף וגם בקיץ.

תן דגם :)

פורסם

אני לא יודע אם צריך CLASS 10 לצילום עצמו, למרות שהביטרייט, קצב העברת הנתונים הוא גדול מאוד

בגלל האיכות הגבוהה. (קראתי איפשהו על 18-20 מגה לשניה).

אבל זה כן אמור לתת יתרון כשמורידים את הקבצים למחשב.

מלבד זה, לך תדע מאיפה הכרטיסים האלה מגיעים, יש הרבה זיופים שמסתובבים באיביי, עדיףל לקנות בKSP, זה גם ככה אותו מחיר

וגם תקבל אחריות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...