Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מפעיל מצלמה גם כשאיני ברכב לפי תחושה ואינטואיטיבית במקומות מועדים לפורענות.

 

מקור המתח אצלי ברכב למצלמה פעיל קבוע ולכן אינו מצריך סוללה.

 

לשאר הערותיך?

 

יש לי פה בסה"כ 8 פוסטים ובכ"א מהם כבר הבהרתי מי מה למה ומדוע...

 

השאלה היא אם הצילומים היפים והחדים של ה- 8000 שהעלו אנשים ליוטיוב הינם של 8000 מקורית או 8000 שנמכרת ביוטיוב.

מאחר ואני רוצה לקנות מצלמה טובה לאבי, הנתון הזה יעזור לי להחליט, תודה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השאלה היא אם הצילומים היפים והחדים של ה- 8000 שהעלו אנשים ליוטיוב הינם של 8000 מקורית או 8000 שנמכרת ביוטיוב.

מאחר ואני רוצה לקנות מצלמה טובה לאבי, הנתון הזה יעזור לי להחליט, תודה.

 

לא יודע. המצלמה טרם הגיעה אליי וזכור שמה שאנשים מעלים הם בד"כ הסרטונים הטובים ביותר שיצאו להם ובתנאים אופטימליים. חוץ מזה, שלעולם יהא הבדל באיכות בין מה שנראה ביוטיוב לבין מה שנראה ישירות מה SD של המצלמה במסך מחשב.

פורסם
לא יודע. המצלמה טרם הגיעה אליי וזכור שמה שאנשים מעלים הם בד"כ הסרטונים הטובים ביותר שיצאו להם ובתנאים אופטימליים. חוץ מזה, שלעולם יהא הבדל באיכות בין מה שנראה ביוטיוב לבין מה שנראה ישירות מה SD של המצלמה במסך מחשב.

 

מודה לך על התייחסותך לכל שאלותיי :-)

פורסם

היי,

אני מעוניין לקנות מצלמה דרך ראשונה,

ראיתי בEBAY את המצלמה הזו:

http://www.ebay.com/itm/GS8000L-Full-HD-1080P-In-Car-DVR-Cam-Black-Box-Night-Vision-G-sensor-Novatek-/171193507804?pt=US_Car_Monitors_w_Built_In_Player&hash=item27dbed9fdc

מישהו אולי רכש אותה ויכול להמליץ?

ובכללי אם יש המלצות נוספות עד 150 +- אשמח לשמוע.

 

ועוד שאלה קטנה, איך המצלמות מקבלות חשמל ? מהמצת?

 

תודה!

פורסם
היי,

אני מעוניין לקנות מצלמה דרך ראשונה,

 

ועוד שאלה קטנה, איך המצלמות מקבלות חשמל ? מהמצת?

 

תודה!

 

כן כל המצלמות שמיועדות לרכב מקבלות חשמל מהמצת.

הן נדלקות אוטומטית כאשר יש סוויץ'...

פורסם

הבנתי..ולכמה זמן פחות או יותר מחזיקה הסוללה שלהם בלי הטענה?

עכשיו ראיתי דגם נוסף : GS608 ..

http://www.ebay.com/itm/GS608-Full-HD-1080P-Mini-Dash-Cam-Camera-Car-DVR-G-sensor-Motion-Detection-HDMI-/121195683338?pt=US_Rear_View_Monitors_Cams_Kits&hash=item1c37d35e0a

לפי הסרטונים ביוטיוב האיכות לא רעה..וגם מבחינת הגודל היא מתאימה לי.

חיפשתי בפורום ולא מצאתי אזכורים לגביה..מישהו אולי התנסה בה?

 

תודה

פורסם
מישהו התנסה ויכול לתת המלצות\חוות דעת על המצלמה הזאת:

 

ebay.com/itm/Mini-0801-novatek-Chip-Car-DVR-Dash-Cam-HD-1080P-G-sensor-120-Degree-lens-/121189859217?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item1c377a7f91

 

תודה.

 

זה זיוף זול עם איכות גרועה של ה0801 הטובה שעולה בסביבות ה90 דולר

פורסם

תגידו מה אתם אומרים על זה?

http://www.geekbuying.com/item/SJ4000-Novatek-1080P-30fps-12-Mega-Pixels-H-264-1-5-Inch-170-Wide-Angle-Lens-Outdoor-Waterproof-Sports-Home-Security-HD-DV-CAR-DVR-Camera-Silver-323557.html

יוצא כ368 ש"ח בדולר אוסטראלי.

 

gycem4rWhPg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אפשר ליראות את כל הטקסט בוידאו במיוחד מספרי רכב חולפים וכו'.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מעוניין להזמין את המוביוס.

 

כמה זמן המצלמה מחזיקה על הסוללה?

יש מוכר מומלץ? עם באנדל הכולל תושבת, כבל + מתאם לשקע מצת ?

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מעוניין להזמין את המוביוס.

 

כמה זמן המצלמה מחזיקה על הסוללה? לפי המדריך 80 דקות, ניסיתי בעצמי ולהפתעתי היא החזיקה אפילו יותר, צילמתי 90 דקות ולא סיימתי את הסוללה.

יש מוכר מומלץ? עם באנדל הכולל תושבת, כבל + מתאם לשקע מצת ?

eletoponline365, מתאם לשקע מצת נראה לי שתצטרך לקנות ממוכר אחר, את שאר הדברים יש למוכר הזה אבל לא בצורה של באנדל (רק עם כרטיס זיכרון)

 

הערות באדום

פורסם

מבחינת מכס זה עניין של מזל, אם המוכר רשם על החבילה (כולל מחיר המשלוח) מחיר גבוה מ 75$ והחבילה תתפס אתה תשלם. תבקש מהמוכר שירשום מחיר נמוך מ 75$. בגדול, אין מה לדאוג, החבילה נשלחת בדואר רגיל והסיכוי שהיא תתפס במכס הוא מאוד נמוך.

 

פורסם
מבחינת מכס זה עניין של מזל, אם המוכר רשם על החבילה (כולל מחיר המשלוח) מחיר גבוה מ 75$ והחבילה תתפס אתה תשלם. תבקש מהמוכר שירשום מחיר נמוך מ 75$. בגדול, אין מה לדאוג, החבילה נשלחת בדואר רגיל והסיכוי שהיא תתפס במכס הוא מאוד נמוך.

 

אני מכיר שאלו הם החוקים החדשים:

- קנייה עד לסכום של 75$ פטורה מכל המיסים

- קנייה בין 75$ ל325$ פטורה ממכס בלבד, אך חלים עליה מע"מ ומס קנייה (במידה וקיים)

- קנייה מעל 325$ תחוייב בכל המיסים מכס, מע"מ ומס קנייה.

- מחיר המשלוח נכלל בסכום הקנייה, כך למשל אם המוצר עלה 1200 ש"ח, ונוסף עליו משלוח של 100 ש"ח, המוצר כבר לא יהיה פטור ממכס, כיוון שהשווי הכולל של החבילה יעבור את ה1200 ש"ח.

 

כלומר מכס אין עד 325$ כאשר אם החבילה שהזמין עולה יותר מ-75$ הוא ישלם רק מס קנייה(במידה ויש) ומע"מ.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם
היי,

אני מעוניין לקנות מצלמה דרך ראשונה,

ראיתי בEBAY את המצלמה הזו:

http://www.ebay.com/itm/GS8000L-Full-HD-1080P-In-Car-DVR-Cam-Black-Box-Night-Vision-G-sensor-Novatek-/171193507804?pt=US_Car_Monitors_w_Built_In_Player&hash=item27dbed9fdc

מישהו אולי רכש אותה ויכול להמליץ?

ובכללי אם יש המלצות נוספות עד 150 +- אשמח לשמוע.

 

ועוד שאלה קטנה, איך המצלמות מקבלות חשמל ? מהמצת?

 

תודה!

לי יש את הדגם: GS8000L, האיכות שלה באור יום היא טובה, בלילה לא כ"כ.

אם אתה רוצה איכות טובה בלילה לך על הדגם: GS8000

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...