Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

משום מה בחוברת ההוראות של המוביוס הם דווקא ממליצים על קלאס 4 וכותבים שאין צורך בקלאס 10...

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לא יודע לגבי היציבות.

אני הזמנתי את המצלמה עם הסטנד שנדבק עם דבק דו"צ.

בכל מקרה אני שם את זה פעם אחת ולא נוגע אז בשביל מה וואקום שבדר"כ נופל בחום הישראלי.

 

כשקניתי את הוואקום לא הייתי מודע לקיום המתקן עם הדו"צ,

נראה לי שאני אקנה אותו בכל מקרה (גם ככה הוואקום לא הגיע... מנפלאות הדואר)

פורסם

היי,

משהו יכול להמליץ על אתר אמין \ מוכר אמין ב-Ebay לרכוש ממנו את המוביוס?

הבנתי אגב בחלק מהמקומות שהמצלמה באה בנפרד והכבלים,זכרון, שנדבק לשמשה גם באים בנפרד.

מה אני צריך ל"קיט" מלא?

 

תודה.

פורסם

Package included

 

1X Mobius ActionCam

1X Mounting Base

1X USB cable

 

ועכשיו כנראה שהוא גם נותן מתנה כבל וידאו לטלויזיה.

 

תצטרך לרכוש גם תושבת לשמשה, יש עם וואקום ויש עם מדבקה דו"צ, תסתכל בעמוד הקודם.

פורסם
אידיאלי זה לכוון עם לפטופ בפעם הראשונה ולא לגעת בה יותר.

או שאפשר לפי העין ואז לבדוק את הסרטון במחשב בבית ולפי זה לכוון.

 

ODEDOS מתי הזמנת?

אני הזמנתי ב22/11 ועדיין לא קיבלתי. מבאס.

 

הזמנתי רק ב26/11.

אני כבר ממזמן לא מצפה להגעה מהירה של פריטים מאיביי.

 

מפצל שקעים לרכב הגיע אחרי חודשיים(!).

פורסם

יצא עדכון תוכנה למוביוס, 0.59, התקנתי ועדיין לא יצא לי לבדוק. מישהו כבר התנסה ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

כל 2013 היתה לי DOD-F900LHD.

היא היתה מותקנת היטב, יפה וקבוע מתחת למראת הנהג. לא חטפה שמש ישירה אבל... הטמפ' הכלואה ברכב בקיץ הקטלני שלנו, הכריעה אותה לבסוף.

לפני כמה ימים היא שבקה טוטאלית. הכי ברור זה שהמעבד שלה "נשרף". נו בטח, אחרי שכל הקיץ הוא התבשל ורתח ב"צל"... ראוי לציין שבתהליך הגסיסה שלה, המצלמה הספיקה גם לחבל ב-SD והתקילה אותו כך שלא ניתן לפרמט אותו לעבודה מחדש.

הנה סרטון של רכב שפגע בריכבי.

במיבחן התוצאה - המצלמה כיסתה במינימום את עלותה :-)

 

צפו בסרטון ע"כ:



 

youtube.com/watch?v=XGCQhfjux0A

 

אז אני מחפש דחוף מצלמה אחרת, חדשה... אולי אבחר ב"מוביוס". מדוע דחוף? אחרי שאתה מתרגל למצלמה ש"מגינה" עליך, אתה חש עירום בלעדיה. זאת התחושה.

פורסם

אני רוצה להזמין יחד עם המצלמה כבל 3 מטר כדי להעבירו בצורה אסטתית מסביב לשמשה בדרך למטה אל שקע המצת. האם תהיה בעיה למצלמה לעבוד עם כבל USB ארוך?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...