Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בחרתי לוותר על המוביוס במיוחד משיקולי חוסר מסך וכן-לא-איזו עדשה...

הזמנתי GS8000L

בינתיים, מכל המחקרים שעשיתי על מצלמות רכב (ועשיתי המון), זו המצלמה הטובה ביותר במישוואת עלות-תועלת.

היא מגיעה עם סט אביזרים מלא שכולל סטנד לשימשת הרכב וכבל מצת ארוך.

ביחד עם כרטיס מיקרו SD על 8G (זה מספיק), יוצא לי 225 ש"ח.

זה סכום שלא כואב יותר מדי לכיס "לסכן" אותו לעונת השמש הבאה ולהיווכח האם המצלמה תשרוד אותה.

 

מה השוני לעומת ה- 9000?

אני רואה שהמחיר שלהם פחות או יותר זהה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הי,

 

לא הובנתי נכון. התכוונתי שתמליצו לי על מצלמה דואלית שמכבה את עצמה בכיבוי הרכב.

לגבי המצלמה שלי, אכן קראתי את חוברת ההוראות ואין אזכור על כך.

אני לא יודע אם זה קשור, אבל בדקתי אותה בבית בלבד:

הטענתי אותה מספר שעות.

שמתי כרטיס זיכרון וערכתי בדיקה ראשונית.

אכן, איך שהדלקתי את המצלמה, היא התחילה להקליט וידאו.

כאשר ניתקתי את המצלמה מהכבל המחובר למחשב והנחתי אותה על השולחן ללא תזוזה היא לא הפסיקה להקליט.

בכלל, כאשר אני מחבר אותה בחזרה לקבל ה- USB היא לא נדלקת.

 

זוהי המצלמה אשר ברשותי (מישהו מכיר?):

מאחר והמערכת לא מאפשרת לפרסם קישורים למי שאין לו 20 הודעות לפחות, תשימו נקודה במקום רווח אחרי tinyurl:

tinyurl com/oaz25af

או לחילופין, תרשמו בשורת החיפוש באיביי:

HD 1080P Two Dual Camera Car Vehicle DVR Cam Dash Video

 

תודה!

 

תיקון לדבריי:

ירדתי לרכב וגיליתי שהמצלמה מגיבה שונה כאשר אני מחבר את המטען הרגיל של המצת (לכניסת ה- DC5V) במצלמה לעומת חיבור כבל USB בין כניסת ה- USB במצלמה לחיבור USB שמוכנס אצלי מראש לכניסת מצת הרכב.

בחיבור הפשוט למצת המצלמה מתנהגת כשורה (נדלקת אוטומטית ונכבית אוטומטית בכיבוי הרכב).

אז אם כך הכל תקין, רק חבל שאני נאלץ לבזבז כניסת מצת עם החיבור הפשוט.

פורסם
תיקון לדבריי:

ירדתי לרכב וגיליתי שהמצלמה מגיבה שונה כאשר אני מחבר את המטען הרגיל של המצת (לכניסת ה- DC5V) במצלמה לעומת חיבור כבל USB בין כניסת ה- USB במצלמה לחיבור USB שמוכנס אצלי מראש לכניסת מצת הרכב.

בחיבור הפשוט למצת המצלמה מתנהגת כשורה (נדלקת אוטומטית ונכבית אוטומטית בכיבוי הרכב).

אז אם כך הכל תקין, רק חבל שאני נאלץ לבזבז כניסת מצת עם החיבור הפשוט.

 

יכול להיות שיש הפרש בזרם שמועבר למצלמה, אולי לפי זה היא מזהה מתי את המתחבר למצ הרכב ומתי דרך USB.

 

תבדוק מה רשום על המטען השלם(למצת) לעומת המטען עם ה-USB.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם
יש הבדל בזרם. זרם ממחשב נמוך יותר מזרם של החשמל ברכב.

 

חיברתי ברכב את כבל ה- USB כפי שחיברתי את המצלמת 50 ש"ח שיש לי.

המצלמה הפשוטה מגיבה טוב והמצלמה הדואלית מתנהגת כאילו היא בטעינה ורק מנורת ביקורת דולקת והמסך מסרב להידלק גם את אני לוחץ על ON.

אני רוצה לחדד שב-2 המצבים אני מחבר את המצלמה לכניסת מצת הרכב. פעם אחת עם חיבור פשוט ישירות לכניסת המצת, ופעם אחת עם כבל USB אל תוך מתאם USB שמתחבר לכניסת מצת הרכב.

רק עם הכבל הפשוט והסטנדרטי המצלמה מתפקדת כמו שצריך.

פורסם
יש הבדל בזרם. זרם ממחשב נמוך יותר מזרם של החשמל ברכב.

 

לא מדוייק, נכון שכניסת USB במחשב מוגבלת ל-500mA(ככה זה התקן)

 

לעומת זאת מטען למצת שאליו אתה יכול לחבר כבל USB, לא מוגבל ל-500mA, כי יש מטענים לרכב של 1A, 2A ואפילו יותר, זה תלוי בשנאי. בסופו של יום יש גם מטענים למצת הרכב שמוצאים רק 500mA כי זה מה שהשנאי שלהם עושה.

 

ל-wantootree,

 

רשום במפרט של המצלמה שהיא צריכה 5v ו-1000mA כלומר זרם של 1A, תבדוק האם זה מה שהמטענים שלך מספקים.

 

בכל אופן אם זו לא הבעיה, אז רכשת מוצר שהוא אינו מוכר לרוב האנשים כאן ובכלל לא יודע עד כמה הוא נפוץ בעולם. אולי תשקול לקנות להבא מוצר שסיקרו ובדקו את הבעיות שלו.

 

 

בהצלחה!

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם
לא מדוייק, נכון שכניסת USB במחשב מוגבלת ל-500mA(ככה זה התקן)

 

לעומת זאת מטען למצת שאליו אתה יכול לחבר כבל USB, לא מוגבל ל-500mA, כי יש מטענים לרכב של 1A, 2A ואפילו יותר, זה תלוי בשנאי. בסופו של יום יש גם מטענים למצת הרכב שמוצאים רק 500mA כי זה מה שהשנאי שלהם עושה.

 

ל-wantootree,

 

רשום במפרט של המצלמה שהיא צריכה 5v ו-1000mA כלומר זרם של 1A, תבדוק האם זה מה שהמטענים שלך מספקים.

 

בכל אופן אם זו לא הבעיה, אז רכשת מוצר שהוא אינו מוכר לרוב האנשים כאן ובכלל לא יודע עד כמה הוא נפוץ בעולם. אולי תשקול לקנות להבא מוצר שסיקרו ובדקו את הבעיות שלו.

 

 

בהצלחה!

 

אכן יש לי מתאם USB למצת עם 2 כניסות של 1+2.1 אמפר.

תודה בכל אופן.

רק שאבין - אצלכם המצלמה מחוברת למצת דרך מתאם USB או שהחיבור עם כבל רגיל למצת?

פורסם
אכן יש לי מתאם USB למצת עם 2 כניסות של 1+2.1 אמפר.

תודה בכל אופן.

רק שאבין - אצלכם המצלמה מחוברת למצת דרך מתאם USB או שהחיבור עם כבל רגיל למצת?

 

יש חשיבות למקור המתח ויש חשיבות לאורך הכבל ותאימותו לגאדג'ט הספציפי אליו הוא מיועד.

גם אם מקור המתח יהא הנדרש והתקין אך הכבל לא וארוך מדי, ההולכה הארוכה "תאבד" מתח בדרך.

אם הכבל יהא תיקני באורכו ("פשוט וסטנדרטי") אך מקור המתח לא, גם לא יועיל.

השילוב של השניים - מקור מתח מבוקש ותיקני וכבל באורך ותיקני כפי שסופק לך, יואיל.

פורסם
מה השוני לעומת ה- 9000?

אני רואה שהמחיר שלהם פחות או יותר זהה.

 

המחיר שלהן אינו זהה פחות או יותר...

ה-9000 יקרה יותר וללא שום צורך מוצדק להשקיע בה בגלל רכיב GPS, לטעמי הפרטי כמובן.

סה"כ, המטרה במינימום שתהא מצלמה סבירה שמתפקדת ובמקסימום, שהיא תשרוד את הקיץ הבא ברכב.

אם המצלמה תיכשל אז ההשקעה לא תכאיב לכיס :-)

פורסם
המחיר שלהן אינו זהה פחות או יותר...

ה-9000 יקרה יותר וללא שום צורך מוצדק להשקיע בה בגלל רכיב GPS, לטעמי הפרטי כמובן.

סה"כ, המטרה במינימום שתהא מצלמה סבירה שמתפקדת ובמקסימום, שהיא תשרוד את הקיץ הבא ברכב.

אם המצלמה תיכשל אז ההשקעה לא תכאיב לכיס :-)

 

ההבדל הינו פחות מ- 40 ש"ח (כ- 118 ש"ח מול כ- 155 ש"ח). לא נורא.

ראיתי עוד שוני וזה בזוית הצפייה: 120 מעלות ב- 8000 מול 140 מעלות ב- 9000.

תוכל בבקשה להסביר איך רכיב ה- GPS משתלב בצילום הוידאו? איך זה בא לידי ביטוי?

תודה.

נ.ב. - לא הבנתי מה הכוונה "לשרוד את הקיץ".

פורסם
ההבדל הינו פחות מ- 40 ש"ח (כ- 118 ש"ח מול כ- 155 ש"ח). לא נורא.

ראיתי עוד שוני וזה בזוית הצפייה: 120 מעלות ב- 8000 מול 140 מעלות ב- 9000.

תוכל בבקשה להסביר איך רכיב ה- GPS משתלב בצילום הוידאו? איך זה בא לידי ביטוי?

תודה.

נ.ב. - לא הבנתי מה הכוונה "לשרוד את הקיץ".

 

לא טרחתי מקודם להתייחס לזה אך אם כבר העליית את זה אז, זווית רחבה מדי לא אהודה עליי. תמונה מעוותת מדי.

 

תצוגה ה GPS משתלבת בעזרת תוכנה שאתה אמור לקבל על CD עם המצלמה ולהתקינה במחשב.

 

בעת שתצפה בצילומי מסלול נסיעה תוכל לראותם ביחד עם פרמטרים שונים כולל תצוגה גם על מפת גוגל (כמו תוכנות לצפייה וניתוח נתונים של שעוני GPS לספורט וכדומה).

 

אם הייתי יכול לצרף תמונות אז הייתי מעלה כאן. סתם לינקים? תגגל "תמונות" על GS9000 + GPS ותראה במו עיניך.

 

"לשרוד את הקיץ"?

 

קרא את הפוסט הראשון שלי: 1304 # בעמוד 87 ונסה להבין מה צפוי למצמד היניקה של ה-9000 שמכיל בתוכו רכיבים אלקטרונייים של ה-GPS והוא יחטוף את כל השמש בחזית השימשה.

פורסם
לא טרחתי מקודם להתייחס לזה אך אם כבר העליית את זה אז, זווית רחבה מדי לא אהודה עליי. תמונה מעוותת מדי.

 

תצוגה ה GPS משתלבת בעזרת תוכנה שאתה אמור לקבל על CD עם המצלמה ולהתקינה במחשב.

 

בעת שתצפה בצילומי מסלול נסיעה תוכל לראותם ביחד עם פרמטרים שונים כולל תצוגה גם על מפת גוגל (כמו תוכנות לצפייה וניתוח נתונים של שעוני GPS לספורט וכדומה).

 

אם הייתי יכול לצרף תמונות אז הייתי מעלה כאן. סתם לינקים? תגגל "תמונות" על GS9000 + GPS ותראה במו עיניך.

 

"לשרוד את הקיץ"?

 

קרא את הפוסט הראשון שלי: 1304 # בעמוד 87 ונסה להבין מה צפוי למצמד היניקה של ה-9000 שמכיל בתוכו רכיבים אלקטרונייים של ה-GPS והוא יחטוף את כל השמש בחזית השימשה.

 

תודה על ההסבר.

 

1. כלומר, מהמחשב בבית אני יכול לדעת היכן נמצא הרכב כרגע, האם כך?

 

2. לגבי הזווית הרחבה - את האמת, לא אכפת לי שיהיה עיוות קל בצדדים (למרות שביוטיוב ישנם סירטונים יפים של המצלמה).

אני לא אשב עם פופקורן מול הסירטונים. זה רק למקרה הצורך ובמקרה הצורך, תוספת הזווית יכולה לתפוס פגיעת רכב מהצד שלא תתועד בזוית צרה יותר.

 

3. לגבי מצמד היניקה - מצמד יניקה רגיל אפשר לרכוש בנפרד בכ-10 ש"ח. אולי גם ניתן לרכוש מצמד יניקה גם ל- 9000.

לא ברור לי היכן הפוסט שלך. בת'רד הזה יש רק 34 עמודים.

 

4. אגב, בחיפושי אחר נתונים על ה- 9000, נתקלתי במודעת מכירה של אתר בעברית שבה מצויין הדבר הבא:

המצלמה אינה תומכת בכרטיס זכרון מהיר Class 10, אלא רק בכרטיס זכרון Class 4 רגיל עד SD 32G Micro

אני מניח שזה חל גם על ה- 8000 וצריך לתת על זה את הדעת גם על שאר המצלמות המוזכרות פה.

 

5. עוד דבר - ראיתי גם הפרשים גדולים במחירים של ה- 8000/9000 באתרים שונים בחו"ל (מלבד איביי).

האם הכוונה שיש 8000 או 9000 מקוריים ובאיביי מוכרים באותו השם דגמים מזוייפים עם איכות נמוכה?

פורסם
תודה על ההסבר.

 

1. כלומר, מהמחשב בבית אני יכול לדעת היכן נמצא הרכב כרגע, האם כך?

 

2. לגבי הזווית הרחבה - את האמת, לא אכפת לי שיהיה עיוות קל בצדדים (למרות שביוטיוב ישנם סירטונים יפים של המצלמה).

אני לא אשב עם פופקורן מול הסירטונים. זה רק למקרה הצורך ובמקרה הצורך, תוספת הזווית יכולה לתפוס פגיעת רכב מהצד שלא תתועד בזוית צרה יותר.

 

3. לגבי מצמד היניקה - מצמד יניקה רגיל אפשר לרכוש בנפרד בכ-10 ש"ח. אולי גם ניתן לרכוש מצמד יניקה גם ל- 9000.

לא ברור לי היכן הפוסט שלך. בת'רד הזה יש רק 34 עמודים.

 

4. אגב, בחיפושי אחר נתונים על ה- 9000, נתקלתי במודעת מכירה של אתר בעברית שבה מצויין הדבר הבא:

המצלמה אינה תומכת בכרטיס זכרון מהיר Class 10, אלא רק בכרטיס זכרון Class 4 רגיל עד SD 32G Micro

אני מניח שזה חל גם על ה- 8000 וצריך לתת על זה את הדעת גם על שאר המצלמות המוזכרות פה.

 

5. עוד דבר - ראיתי גם הפרשים גדולים במחירים של ה- 8000/9000 באתרים שונים בחו"ל (מלבד איביי).

האם הכוונה שיש 8000 או 9000 מקוריים ובאיביי מוכרים באותו השם דגמים מזוייפים עם איכות נמוכה?

 

 

5. אכן כך.

 

 

3. באשכול הזה וכרגע, יש 89 עמודים ולא הבנת... יש הבדל מהותי בין מצמדי היניקה של ה 8000 וה 9000 וגם הבדל בין מיבנה החיבור של כל מצמד למצלמה המתאימה. אתה לא יכול להחליף הדדית בין המצלמות השונות והמצמדים השונים.

 

 

1. כלומר לא! המצלמה היא לא נווטן והיא לא משדרת למחשב שלך מהרכב. היא רק מצלמת ול 9000 יש יכולת עם מקלט ה GPS לתייג את הצילומים קואורדינטיבית ולסנכרן אח"כ את התכונה הזאת עם ובאמצעות תוכנת מחשב ייעודית ומתאימה אך רק במחשב.

 

"בעת שתצפה בצילומי מסלול נסיעה במחשב תוכל לראותם ביחד עם פרמטרים שונים כולל תצוגה גם על מפת גוגל (כמו תוכנות לצפייה וניתוח נתונים של שעוני GPS לספורט וכדומה)."

פורסם
5. אכן כך.

 

 

3. באשכול הזה וכרגע, יש 89 עמודים ולא הבנת... יש הבדל מהותי בין מצמדי היניקה של ה 8000 וה 9000 וגם הבדל בין מיבנה החיבור של כל מצמד למצלמה המתאימה. אתה לא יכול להחליף הדדית בין המצלמות השונות והמצמדים השונים.

 

 

1. כלומר לא! המצלמה היא לא נווטן והיא לא משדרת למחשב שלך מהרכב. היא רק מצלמת ול 9000 יש יכולת עם מקלט ה GPS לתייג את הצילומים קואורדינטיבית ולסנכרן אח"כ את התכונה הזאת עם ובאמצעות תוכנת מחשב ייעודית ומתאימה אך רק במחשב.

 

"בעת שתצפה בצילומי מסלול נסיעה במחשב תוכל לראותם ביחד עם פרמטרים שונים כולל תצוגה גם על מפת גוגל (כמו תוכנות לצפייה וניתוח נתונים של שעוני GPS לספורט וכדומה)."

 

מוזר, ריענון של המסך שינה מ- 34 עמודים ל- 89 עמודים...

 

1. ראיתי את הסרטון שלך. מקומם! תופעה נרחבת מאד. בעיה תרבותית קשה פה במדינה. קרה גם לי פעמיים. בלי תיעוד...

דרך היוטיוב לא הצלחתי לראות את המספר של הרכב הפוגע, אני מניח שהסרטון המקורי איפשר זאת.

אגב, אתה מפעיל את המצלמה גם כשאתה לא ברכב? כמה זמן הסוללה מחזיקה?

 

2. הבנתי לגבי ה- GPS.

 

3. לגבי מבנה מצמדי היניקה, ההברגה אמורה להיות סטנדרטית, לא?

כמו מצלמות שיש להן אותה ההברגה בתחתיתן.

 

4. אם קנית את ה- 8000 באיביי שאתה מאשר שהיא לא מקורית ובאיכות נמוכה, מדוע קנית אותה?

פורסם
מוזר, ריענון של המסך שינה מ- 34 עמודים ל- 89 עמודים...

 

1. ראיתי את הסרטון שלך. מקומם! תופעה נרחבת מאד. בעיה תרבותית קשה פה במדינה. קרה גם לי פעמיים. בלי תיעוד...

דרך היוטיוב לא הצלחתי לראות את המספר של הרכב הפוגע, אני מניח שהסרטון המקורי איפשר זאת.

אגב, אתה מפעיל את המצלמה גם כשאתה לא ברכב? כמה זמן הסוללה מחזיקה?

 

2. הבנתי לגבי ה- GPS.

 

3. לגבי מבנה מצמדי היניקה, ההברגה אמורה להיות סטנדרטית, לא?

כמו מצלמות שיש להן אותה ההברגה בתחתיתן.

 

4. אם קנית את ה- 8000 באיביי שאתה מאשר שהיא לא מקורית ובאיכות נמוכה, מדוע קנית אותה?

 

 

 

אני מפעיל מצלמה גם כשאיני ברכב לפי תחושה ואינטואיטיבית במקומות מועדים לפורענות.

 

מקור המתח אצלי ברכב למצלמה פעיל קבוע ולכן אינו מצריך סוללה.

 

לשאר הערותיך?

 

יש לי פה בסה"כ 8 פוסטים ובכ"א מהם כבר הבהרתי מי מה למה ומדוע...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...