Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום , אני מתעניין ברכישת מצלמה לרכב. קראתי מספר לא מועט של פוסטים באשכול הזה עד שפשוט שמתי אותו במועדפים ובמשך כמה ימים שאני מלקט ממנו מידע.

הדגמים שקיימים אצלי כרגע בארסנל הם אלה:

מוביוס, mini0801 , sj1000

 

מבחינת המוביוס והmini0801 אני מבין שהן טובות (הדברים שחשובים לי ולא ציינתי הם גודל, איכות, מחיר, ושימושיות)

כשאני כותב שימושיות כאחד מהדברים החשובים לי - זה ישירות מגיע ל sj1000. האם למישהו כאן יש אותה? יכול להמליץ/להיפך? כי לא מצאתי יותר מדי חוות דעת משימוש יומיומי.

אני שוקל לקנות אותה כי מבחינת המחיר היא עדיין בלימיט (העליון) שלי (ולכן אגב, הmini קצת הרבה מעל התקציב) וגם מפני שהיא מגיעה עם המון מעמדים והכי חשוב, שמגיעה עם כיסוי נגד מים.

שמתי לב שלהמון כאן יש מוביוס, אז צפיתי קצת בסירטונים ביוטיוב ואני קצת סקפטי כי בחלקם האיכות לא מלהיבה (הסירטונים שצפיתי הם ברובם מהארץ)

הכי חשוב זה שלשלושת המצלמות האלה ישנם סיקורים (שצפיתי גם בהם בין היתר) אצל TECHMOAN בערוץ שלו ביוטיוב.

 

אשמח לתגובות שלכם ידידיי המלומדים :)

פורסם

דוד דוד (יש קשר לאברהם אברהם?)

אל תסתמך על האיכות ביוטיוב,

הסרטון עובר דחיסה אגרסיבית והרבה מידע נשמט בדרך.

בכל סקירה של TECHMOAN הוא מפרסם גם קישור לבלוג הפרטי שלו

ושם יש קבצי הדגמה שהוא הוריד ישירות מהמצלמה.

תבדוק שם את הקבצים של המוביוס, האיכות מדהימה.

פורסם
שלום , אני מתעניין ברכישת מצלמה לרכב. קראתי מספר לא מועט של פוסטים באשכול הזה עד שפשוט שמתי אותו במועדפים ובמשך כמה ימים שאני מלקט ממנו מידע.

הדגמים שקיימים אצלי כרגע בארסנל הם אלה:

מוביוס, mini0801 , sj1000

 

מבחינת המוביוס והmini0801 אני מבין שהן טובות (הדברים שחשובים לי ולא ציינתי הם גודל, איכות, מחיר, ושימושיות)

כשאני כותב שימושיות כאחד מהדברים החשובים לי - זה ישירות מגיע ל sj1000. האם למישהו כאן יש אותה? יכול להמליץ/להיפך? כי לא מצאתי יותר מדי חוות דעת משימוש יומיומי.

אני שוקל לקנות אותה כי מבחינת המחיר היא עדיין בלימיט (העליון) שלי (ולכן אגב, הmini קצת הרבה מעל התקציב) וגם מפני שהיא מגיעה עם המון מעמדים והכי חשוב, שמגיעה עם כיסוי נגד מים.

שמתי לב שלהמון כאן יש מוביוס, אז צפיתי קצת בסירטונים ביוטיוב ואני קצת סקפטי כי בחלקם האיכות לא מלהיבה (הסירטונים שצפיתי הם ברובם מהארץ)

הכי חשוב זה שלשלושת המצלמות האלה ישנם סיקורים (שצפיתי גם בהם בין היתר) אצל TECHMOAN בערוץ שלו ביוטיוב.

 

אשמח לתגובות שלכם ידידיי המלומדים :)

 

ניראה לי שאתה מתפזר קצת עם מה שאתה באמת רוצה, אתה לא כל כך החלטי. מצד אחד אתה רושם "גודל, איכות, מחיר, ושימושיות" כלומר מוביוס בקלות לוקחת בקטגוריה הזו.(הכי קטנה בגודל, הכי איכותית בצילום, הכי זולה מהשלוש, הכי שימושית בגלל הגודל ומספר רב של מעמדים (כולל חסין למים שאפשר לשפצר מcase של 808#)

 

מצד שני אתה רושם "והכי חשוב, שמגיעה עם כיסוי נגד מים." כאשר בקטגוריה הזו אולי sj1000 נראית אופציה אידיאלית, כי אצלה הכל מגיע ייעודי וגם לה לא חסר בכלל מעמדים(שמגיעים כבר בחבילה)

 

אני ממליץ שתחליט מה השימוש העיקרי של המצלמה, לפי זה תחליט מה אתה רוצה.

 

לכל מצלמה יש יתרון בולט אחד על האחרות, אבל למוביוס יש את הוותק הכי גדול פה בפורום וגם בחו"ל ולדעתי לא תתאכזב אם תקנה אותה.(אציין בזאת שאין ברשותי אף אחד מהמצלמות הנ"ל, אני רק כותב לך על סמך המידע שאני קורא בפורומים ממשתמשים שקנו)

 

בהצלחה!

 

 

נ.ב לכלל הפורום

האם יש סיכוי שלקראת Christmas יהיו איזשהן הנחות ל-mobius, ככה שנוכל להנות ממצלמה משובחת במחיר עוד יותר אטרקיבי??

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם
ניראה לי שאתה מתפזר קצת עם מה שאתה באמת רוצה, אתה לא כל כך החלטי. מצד אחד אתה רושם "גודל, איכות, מחיר, ושימושיות" כלומר מוביוס בקלות לוקחת בקטגוריה הזו.(הכי קטנה בגודל, הכי איכותית בצילום, הכי זולה מהשלוש, הכי שימושית בגלל הגודל ומספר רב של מעמדים (כולל חסין למים שאפשר לשפצר מcase של 808#)

 

מצד שני אתה רושם "והכי חשוב, שמגיעה עם כיסוי נגד מים." כאשר בקטגוריה הזו אולי sj1000 נראית אופציה אידיאלית, כי אצלה הכל מגיע ייעודי וגם לה לא חסר בכלל מעמדים(שמגיעים כבר בחבילה)

 

אני ממליץ שתחליט מה השימוש העיקרי של המצלמה, לפי זה תחליט מה אתה רוצה.

 

לכל מצלמה יש יתרון בולט אחד על האחרות, אבל למוביוס יש את הוותק הכי גדול פה בפורום וגם בחו"ל ולדעתי לא תתאכזב אם תקנה אותה.(אציין בזאת שאין ברשותי אף אחד מהמצלמות הנ"ל, אני רק כותב לך על סמך המידע שאני קורא בפורומים ממשתמשים שקנו)

 

בהצלחה!

 

נ.ב לכלל הפורום

האם יש סיכוי שלקראת Christmas יהיו איזשהן הנחות ל-mobius, ככה שנוכל להנות ממצלמה משובחת במחיר עוד יותר אטרקיבי??

 

 

אני מסכים שאני קצת מתפזר (ולדעתי זה מרוב המידע שאני נחשף אליו בשבוע האחרון) ואחת מהסיבות שאני פה - זה בגלל אנשים שכמותך שאוהבים לעזור :)

בכל אופן אמרת דבר נכון מאוד כי "למוביוס יש את הוותק הכי גדול פה בפורום וגם בחו"ל" - שזה פלוס רציני בנוגע אליה, שיוצאים עידכוני גירסה בממוצע פעם בחודש (מה של2 האחרות אין מה לדבר)

העניין של השימושיות : הכוונה שלי היא מצלמה שתשמש (חוץ מהsj1000) אך ורק כמצלמת דרך לאוטו. הסיבה שאני מתלבט ואשמח לשמוע חוות דעת נוספות היא האופציה להוציא את הsj1000 מהרכב ולהיכנס איתה לצילומים מתחת למים (צוללן בעוונותיי...אבל אני לא מתכוון לבחון את הצהרות היצרן- "עד 30 מטר"). כרגע אין לי מצלמה שאני יכול לצלם איתה מתחת למים וחשבתי לעצמי שאם באותו מחיר (80 דולר-שזה הגבול העליון שדיברתי עליו קודם) אקבל מצלמה באותה איכות של המוביוס (עם מסך ואפשרות לצילום מתחת למים) אז שווה לשקול.

 

לגבי הסיפא שלך, הנחות לmobius- אני די בספק, כי מאז שהיא נמכרת (לפי הבנתי- יוני 13') המחיר שלה נשאר סטטי. אבל אני לוקח לתשומת לבי, ואעקוב לגבי זה. אם אראה משהו מעניין - בהחלט אכתוב כאן.

פורסם
דוד דוד (יש קשר לאברהם אברהם?)

אל תסתמך על האיכות ביוטיוב,

הסרטון עובר דחיסה אגרסיבית והרבה מידע נשמט בדרך.

בכל סקירה של TECHMOAN הוא מפרסם גם קישור לבלוג הפרטי שלו

ושם יש קבצי הדגמה שהוא הוריד ישירות מהמצלמה.

תבדוק שם את הקבצים של המוביוס, האיכות מדהימה.

 

תודה תודה ;-)

הורדתי מספר סרטונים (של 3 המצלמות שהזכרתי כאן) ובהחלט אני מבין על מה אתה מדבר...

אפשר לומר שמבחינת איכות צילום, הן בלילה והן ביום, מדובר על איכות מעולה לצרכים שלי.

החכמתי, תודה.

פורסם

אתמול בערב גיליתי חדשה מרעישה, יש רעשים שיוצאים ממצלמת ה-DVR שמוכרים במחסני חשמל ובאוטו דיפו בסביבות ה-100 שקלים, הרעשים הללו חוסמים את קליטת ה-GPS במכשיר הסלולרי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כן, יש אנשים בפורום RCGROUPS שטענו שמצלמת ה MOBIUS שיבשה להם את ה GPS על הטיסנים הממונעים. הייתה לי בעבר מצלמה זולה יותר (ניתן לראות בחתימה שלי) ששיבשה לי את הקליטה ברדיו ברכב, ההשערה היא בגלל תדר המעבד.

 

פורסם

אם ככה אני מניח שהמצלמה הבאה שלי תהיה כשחברות מבוססות יוציאו DVR ולא רק סינים עם מלחם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מה זה "חברה מבוססת"? יש לך מצלמות רכב של סוני וכדומה כבר בשוק, המחיר בשמיים אם אתה מעוניין להשקיע.

אתה יכול לראות כאן השוואה בין מצלמות:

http://dashcamtalk.com/dash-cam-comparison/

 

לדעתי אין מה לחכות ל"חברה מבוססת", המצלמות שיש היום בשוק הן מצוינות ובשליש מחיר ממחיר של "חברה מבוססת". חוץ מזה, 70 אחוז מהדברים שלנו מיוצרים בסין, לא רק מצלמות רכב.

 

פורסם

כן אבל הבעיה זה עם הרעשים שדופקים כל אפשרות לקליטת GPS, ואם זה קורה גם במוביוס זה בעייתי מבחינתי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אולי יש הרבה הפרעות ממצלמות זולות שאכן גורמות לבעיות בקליטת GPS או רדיו, אבל זה יקרה בעיקר במצלמות באיכות ירודה. למרות מה שכתוב ב RCGROUPS לגבי ה Mobius, אני עם המצלמה הזו כבר כמה חודשים טובים ואין לי שום בעיה. גם ב RCGROUPS ספציפית לגבי ה MOBIUS, לא הרבה אנשים כתבו זאת אלא רק חלק אז אני לא יודע באמת כמה זה נכון.

אם אתה מעוניין במצלמה, תכנס לאתר שנתתי לך למעלה, תבחר מצלמה שנראית לך מבחינת תקציב, איכות וידאו, צרכים וכו' ותקרא מה שכתבו עליה. אם אין איזה Known issue של הפרעות GPS או רדיו אז לדעתי אין מניעה לקנות אותה.

 

פורסם

כן בהזדמנות אני אקנה מצלמה חדשה, לא יודע עדיין מה היא תהיה ובכמה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לדעתי לקנות GoPro זה אוברקיל.

אם אני לא טועה אין שם loop recording וגם לדעתי היא "מנצנצת" יותר מדי וקוראת לגנב.

מה גם שהיא יקרה יותר משמעותית.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...