Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הודעה שהמוביוס מחכה לי בדואר.

אשמח אם מישהו מהמשתמשים הוותיקים במצלמה, יעלו סקרין-שוטס של ההגדרות של המוביוס שלהם.

אני לא רוצה להתעסק יותר מדי עם עדכוני קושחה, אלא להגדיר אותה פעם אחת כפי שצריך ולתת למצלמה לבצע את תפקידה.

 

תודה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם.

טיילתי טיפה באתרים ונתקלתי במודעה הזו באתר וואלה לגבי מראה של הרכב הפנימית שהיא מגיעה בצרוף מצלמה .

מה אתם חושבים עלייה שווה להשקיע כסף ולהתקין ?

האם יש משהו אשר כבר רכש אותה ..?

 

 

אגב יש 2 גרסאות 1 אם מצלמה אחת ובתוספת 200 שקל אם 2 מצלמות האם כדי ?

http://www.wallashops.co.il/GroupDeal/gdp.aspx?pi=STmrdvr&c=0

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

ראשית, מצלמות לרכב כדאי להזמין מחו"ל דרך איביי או אתרים מומלצים מכיוון שההפרשים מגיעים למאות אחוזים.

 

אני לא מכיר את המראה-מצלמה הזאת, אך למיטב ידיעתי המראות-מצלמות האלו אינן מצטיינות

באיכות הצילום שלהן בד"כ.

כמו כן המראה-מצלמה כבדה ועשויה לגרום לנפילת המראה המקורית, עליה נתלית המראה-מצלמה.

 

בתור מצלמה קבועה שאינה בולטת לחולפים על פני הרכב, המוביוס תיהיה עדיפה כניראה בכל פרמטר

(למעט החיסרון במסך, למרות שהיא מותקנת קבוע אז תכוון פעם אחת עם מחשב נייד והלאה אינך צריך יותר את המסך).

אם לא מפריע לך שהמצלמה לא "נסתרת", ישנן מצלמות רבות נוספות מומלצות.

 

ישנו שירשור ענק עם מאגר מידע גדול מאוד בנושא מצלמות לרכב:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=440339

פורסם

היי,

מישהו שמע אולי על מצלמה מדגם GS2000?

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1-5-LCD-1080P-Car-DVR-Camera-Vehicle-Video-DV-Recorder-GS2000-/380810885902?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item58aa18fb0e

ויכול לתת חו"ד איך היא?

אני מחפש מצלמה קטנה שניתן לפרק/להרכיב בקלות מהידית אחיזה. אם יש המלצות נוספות אשמח לשמוע.

פורסם
קיבלתי הודעה שהמוביוס מחכה לי בדואר.

אשמח אם מישהו מהמשתמשים הוותיקים במצלמה, יעלו סקרין-שוטס של ההגדרות של המוביוס שלהם.

אני לא רוצה להתעסק יותר מדי עם עדכוני קושחה, אלא להגדיר אותה פעם אחת כפי שצריך ולתת למצלמה לבצע את תפקידה.

 

תודה.

 

מקפיץ...

עד כמה הכרחי שהכרטיס יהיה 32G ולא 16G נניח?

פורסם

בתור אחד שכבר שנתיים + עם ה DVR 027 יש מישהו שעשה את המעבר ל MOBIUS וממליץ?

 

אני שוקל לעשות שינוי, בינתיים הכל עובד לי טוב אז לא לחוץ. :wink:

פורסם
מקפיץ...

עד כמה הכרחי שהכרטיס יהיה 32G ולא 16G נניח?

 

לא חייב בכלל 32 ג'יגה, זה יוצא 4.5 שעות צילום

 

כרטיס 32 ג'יגה זה יותר למי שמצלם איתה כמצלמת EXTREME ואין לו דרך להוריד את המידע מהמצלמה למחשב, אז עדיף שיצלם כמה שיותר סרטים אחד אחריי השני מבלי שהם "ימחקו".

 

מה שכן חשוב, שהכרטיס יהיה של חברה מוכרת, רוב האנשים שנתקלים בבעיות עם כרטיסי 32gb הם כאלו שקונים משהו זול ללא חברה, אבל יש כאלו שזה עובד להם מצויין.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם

המצלמה אצלי סוף סוף :)

אשמח אם מישהו ממשתמשי המוביוס יצרף צילומי מסך עם ההגדרות שלו. אני לא מבין חלק מהם.

 

בנוסף, כשאני רואה סרטון שצילמתי זה נראה כאילו יש טיפות על המסך אבל הוא נראה לי נקי לחלוטין. מישהו נתקל בדבר כזה?

תודה.

פורסם

היי,

 

קודם כל אני יודע שיש את זה בנעוץ. אבל זה 94 עמודי תגובה ואני לא מבין שם כלום.

בסך הכל יש לי שאלה. אני רוצה מצלמה ממוצעת שתצלם טוב ביום + בלילה.

שיהיה נוח לחבר אותה לרכב בגדול זהו.

אני מזמין מEBAY.

יש המלצות?

ומה אתם אומרים לגבי F900?

פורסם
שלום לכולם.

טיילתי טיפה באתרים ונתקלתי במודעה הזו באתר וואלה לגבי מראה של הרכב הפנימית שהיא מגיעה בצרוף מצלמה .

מה אתם חושבים עלייה שווה להשקיע כסף ולהתקין ?

האם יש משהו אשר כבר רכש אותה ..?

 

 

אגב יש 2 גרסאות 1 אם מצלמה אחת ובתוספת 200 שקל אם 2 מצלמות האם כדי ?

http://www.wallashops.co.il/GroupDeal/gdp.aspx?pi=STmrdvr&c=0

לקנות בוואלה - 300 שקל מצלמה בסיסית, עוד 200 שקל לשדרג למצלמה עם 2 עדשות, לא לשכוח שצריך לרכוש מטען ב40 שקל ודמי משלוח של 30 שקל...כמה יצא לנו? 570 שקל.

 

או...

 

ללחוץ על הקישור למטה ולקנות את המראה "המשודרגת" כולל המטען ועם משלוח עד הבית ב...315 שקל.

http://www.ebay.com/itm/Dual-lens-in-car-camera-recorder-vehicle-Rearview-Mirror-DVR-Video-Dash-Cam-NEW-/190868284694?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c70a2e516

 

אה ולגבי ההמלצה, אז לא התנסיתי עם מצלמה כזאת אף פעם, אבל לא נראה לי שהייתי משתמש בזה. מעדיף מצלמה יעודית לרכב.

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

DVR 0801, עולה כ-100$, מעולה וקטנה, עם מסך וGPS. להזהר מזיופים ב-40$ (הסימן המובהק שאין מגעים בחיבור לתושבת) :

 

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שלום לכם , יש לי שאלה , ואני אשמח לעזרה של חבריי הפורום .

 

חשבתי לקנות מצלמה לרכב

ולא הבנתי איך מחברים אותה לרכב .

יש אפשרות של מצלמה עם חיבור למצת ?

 

אשמח להמלצות של מצלמה איכותית ופשוטה מבחינת הרכבה , אין בעיה של מחיר .

 

תודה רבה ושבת שלום :)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...