Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מקבל באהבה את כל התגובות וכמובן שזכותכם לקנות באיביי.

החבילה שמתאימה לפורום כאן כוללת מוביוס עם עדשה רחבה, כרטיס זיכרון 16GB, כבל התקנה 3 מטר, מתאם למצית, ומחזיק לשמשה. המחיר הוא 449 ₪ ואת המע"מ עדיין לא הצלחנו להוציא ממדינת ישראל.

שימו לב גם שאצלינו מדובר על המצלמה מורכבת עם העדשה הרחבה בניגוד לאיביי לעיל.

 

אתה בטוח ש- 449? באתר מופיע 499 ש״ח.

פורסם

יש לי DVR שקניתי ב-ALI כבר לפני חצי שנה, והוא ממש מצויין

F900LHD Car DVR 1920*1080P 2.5'' LCD With HDMI

לא רואה עליו שום סמל דגם חברה או משהוא

אבל יש בעיה ש-4 שעות הקלטה לוקח לו 32 ג"ב

ובטח אפשר להוריד מהאיכות ושייצר קבצים קלים יותר

יש מצב אולי בעדכון תוכנה לשפר את גודל הקובץ או משהוא כזה שהקבצים לא יהיו כל כך כבדים?

 

במצלמה עצמה אחרי שכיוונתי על האיכות המינימלית, עדיין מראה שרק 4 שעות יש מקום להסריט

תודה

פורסם

קראתי כאן הרבה על המוביוס ונראה לי שאזמין אותה

 

לא הצלחתי להבין אם יש למצלמה חיישן תנועה. כלומר אם הרכב בחניה ומישהו עובר לפניו המצלמה מזהה תנועה ומתחילה להקליט?

 

תודה לעונים

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שאלה לגבי התקנה-

יש ברשותי מוביוס, ואני מתכנן להתקין אותה ולכוון באמצעות לאפטופ.

האם ישנה אפשרות לעשות את זה בלי לנתק את המצלמה ממקור המתח?

הכוונה היא שיהיה לי קצה אחד של USB שאותו אוכל לחבר ללאפטופ וכשאנתק אז המצלמה תקבל את המתח כרגיל מהשנאי שמחובר למצת.

האם יש אופציה לעשות את זה עם כבל OTG Y? שהמתח יגיע ממקור אחד והמידע ממקור שני?

אם כן- איזה כבלים בדיוק אני צריך לקנות? (צד אחד מצלמה עם מיני יו אס בי, צד שני שנאי עם יו אס בי גדול ומחשב עם יו אס בי גדול)

פורסם

למה אתה צריך את זה ?

אתה יכול לחבר אותה למחשב, להגדיר מה שבא לך ולשמור. אחרי שתסיים ותחבר לשנאי מהמצת היא עדיין תזכור את ההגדרות.

יש לה סוללה פנימית בשביל זה (באותה מידה שהיא זוכרת הכל אחרי שאתה מכבה את הרכב והיא לא מקבלת מתח).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני צריך כי המוביוס לא באה עם מסך, ואני רוצה לראות מה היא רואה בזמן ההתקנה...

כמוכן אם אני אצטרך כל פעם לנתק אותה ולחבר מחדש אני מפחד שאזיז אותה מהכיוון המקורי ואז לא עשיתי בזה כלום.

פורסם

אוקיי, תחבר את המחשב, תראה מה שתראה, ואז תחליף את הכבל, לא מבין מה הסיפור, למה אתה צריך שהמתח יגיע בו זמנית מהמצת.

ולגבי החשש שלך מהכיוון - תהיה רגוע, בגלל שהעדשה כזאת רחבה והמצלמה עצמה בעלת צורה שטוחה יחסית -

כל מה שצריך זה לכוון אותה בערך קדימה, אופקי עם נטיה קלה מאד למטה, הכיוון המדוייק ממש לא קריטי. מקסימום מוציאים את הכרטיס

פעם אחת, הולכים למחשב, בודקים מה יצא, ומקזזים אם צריך. זה ממש לא עניין בעייתי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
אני צריך כי המוביוס לא באה עם מסך, ואני רוצה לראות מה היא רואה בזמן ההתקנה...

כמוכן אם אני אצטרך כל פעם לנתק אותה ולחבר מחדש אני מפחד שאזיז אותה מהכיוון המקורי ואז לא עשיתי בזה כלום.

 

חבל על הכסף.(לא שזה כזה יקר)

 

אני יסביר לך מה אני עשיתי:

ירדתי לרכב התקנתי את המצלמה כפי שחשבתי שתהיה ישרה ובזווית טובה. לחצתי כמה פעמים על כפתור התמונה במספר מצבים(זוויות) ומספרתי אותם על דף(סה"כ 3).

עליתי מיד הביתה(אתה יכול לעשות זאת עם הלפטופ באוטו), חיברתי תמוביוס למחשב וראיתי איזו זווית הכי מתאימה לי.

מה שראיתי זה שכל 3 הזוויות היו בסדר, כלומר לא היה כמעט הבדל.

חזרתי לרכב השארתי את החיבור כמו שכיוונתי, נעלתי חזק וזהו.

 

אני גם חשבתי שיהי קשה לכוון אותה בגלל שאין מסך, אבל בגלל שיש לה זווית רחבה, לא משנה איך תתקין אותה, אתה תראה 90% מקורה לקורה.

אני גם מאמין שאין רכב שהמרחק בין הגג לדשבורד כל כך נמוך שזה יכנס לך לפריים של המצלמה ו"יסתיר".

 

בהצלחה!

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם
קראתי כאן הרבה על המוביוס ונראה לי שאזמין אותה

 

לא הצלחתי להבין אם יש למצלמה חיישן תנועה. כלומר אם הרכב בחניה ומישהו עובר לפניו המצלמה מזהה תנועה ומתחילה להקליט?

 

תודה לעונים

 

תשובה ממישהו?

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם

בגרסאת התוכנה האחרונה, גרסה 1.13 הוסיפו תמיכה בזיהוי תנועה. יש אפשרות לשלוט על הרגישות של המצלמה לתנועה, רק שים לב שהמצלמה צריכה להיות מחוברת למקור מתח קבוע במידה והרכב חונה אחרת הסוללה תגמר.

הנה קצת מידע.

 

פורסם

תודה רבה! הסוללה הפנימית לא מספיקה להרבה זמן?

במידה והמצלמה מחוברת למקור מתח קבוע, אין חשש שהמצבר יתרוקן? (אני מניח שצריכת הזרם היא מזערית?)

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם

הסוללה הפנימית מספיקה בערך ל 80 דקות צילום. מבחינת האם היא תרוקן את המצבר, אני לא חושב, הצריכה שלה היא מזערית, אבל צריך לוודא את זה.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...