Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אייפון 5S תודה על העצה הלא עניינית שלך,

 

מה לגבי המצלמה הזאת

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-140-1080P-2-TFT-Car-DVR-Dual-Cameras-Recorder-IR-Night-Vision-G-sensor-/131038517283?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item1e82811823&vxp=mtr

 

בעיקרון התכנון הוא לצלם במשך הלילה בלבד ולא בזמן הנסיעה,מה דעתכם?,אשמח לעזרה.

m7kj.jpg
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז איך שאני מבין הGS8000L אמור לספק את הצרכים או שאני טועה?

באתר של GEEK יש הנחה סבירה למצלמה:

http://www.geekbuying.com/item/Full-HD-1920-1080P-2-7Inch-120-Degree-Wide-Angle-Car-DVR-Recorder-with-G-sensor-Motion-Detection-H-264-HDMI-GS8000L-315569.html

מסתובבים קופונים ברשת ואפשר לקבל עוד הנחה קטנה.

אני פשוט חושב להזמין כי GEEK חייב לשלוח לי חלק למכשיר סיני שהזמנתי מהם כתוקף לאחריות.

לכן האם אתם ממליצים את המצלמה?

או להזמין את המוביוס ולהנות כל רגע

יש גם את ה:GS9000L

http://www.geekbuying.com/item/Full-HD-1920-1080P-2-7Inch-140-Degree-Wide-Angle-Car-DVR-Recorder-with-G-Sensor-Motion-Detection-H-264-HDMI-GS9000L-315571/

פורסם (נערך)

מה יותר מומלץ בשביל המוביוס, המחזיק עם הוואקום או עם הדבק?

 

ועוד שאלה, יש אפשרות להטעין דרך שקע המצת? אני אזמין דרך המוכר שמומלץ בפורום, לפי התיאור החבילה לא כוללת אופציה של חיבור למצת, רק דרך USB ואני צריך את החיבור הזה לסמארטפון!

עריכה אחרונה על ידי 666pluto
פורסם

ואם ארצה להסיר אותו בעתיד, הוא לא גורם לשאריות כלשהן שאי אפשר להסיר? הרכב שייך לחברת ליסינג...

 

דרך אגב, קראתי את המדריך שלך (אדידס) להתקנת המצלמה בצורה אסטית ברכב. אפשרי לבצע כזה דבר גם בשברולט ספארק? הייתי רוצה לשני כבלים, אחד למוביוס והשני לסמארטפון שיהיה ממוקם בשמשה פינה תחתונה שמאלית.

בטח שלא לבד, אני אפנה לבעל מקצוע. מעדיף להוציא את ה-200 שקלים האלה (אני משער שזה יהיה המחיר?)

פורסם
כנראה שלא ממש חפרת מספיק..

בוודאי שיש אפשרות להגנה על קבצים - ידנית, לחיצה על כפתור ה-M בזמן הקלטה תגרום לקובץ להיות מוגן ממחיקה.

 

 

 

עמוד 6 במדריך :

http://www.mytempfiles.info/mobius/MobiusManual.pdf

 

מעניין אותי משהו אחר:

טיך אני יודע שלחיצה על M תנעל דווקא את הקובץ שאני צריך?

אם בדיוק שניה אחרי סיום הסרטון שאני רוצה לשמור היא מתחילה להקליט אחד חדש, אז לחיצה על M תשמור לא את מה שאני צריך.

פורסם
ואם ארצה להסיר אותו בעתיד, הוא לא גורם לשאריות כלשהן שאי אפשר להסיר? הרכב שייך לחברת ליסינג...

 

דרך אגב, קראתי את המדריך שלך (אדידס) להתקנת המצלמה בצורה אסטית ברכב. אפשרי לבצע כזה דבר גם בשברולט ספארק? הייתי רוצה לשני כבלים, אחד למוביוס והשני לסמארטפון שיהיה ממוקם בשמשה פינה תחתונה שמאלית.

בטח שלא לבד, אני אפנה לבעל מקצוע. מעדיף להוציא את ה-200 שקלים האלה (אני משער שזה יהיה המחיר?)

 

אין בעיה להסיר את הדבק, עם סכין חדה בזהירות ועם אלכוהול הכל יורד.

לגבי ההתקנה, לא צריכה להיות בעיה עם כל רכב אחר, זה רק עניין של למצוא מקור חשמל ברכב ולהעביר את הכבלים בצורה אסתטית.

 

מעניין אותי משהו אחר:

טיך אני יודע שלחיצה על M תנעל דווקא את הקובץ שאני צריך?

אם בדיוק שניה אחרי סיום הסרטון שאני רוצה לשמור היא מתחילה להקליט אחד חדש, אז לחיצה על M תשמור לא את מה שאני צריך.

 

נכון, אם תלחץ אחרי שהתחיל קובץ חדש הוא לא ישמור לך את הקובץ הנכון אבל אם יש לך כרטיס מספיק גדול יש לך כמה שעות עד שתגיע הביתה כדי למשוך את הקובץ. אם עשית תאונה ואתה רוצה שלא ימחק הקובץ, חכה כמה דקות ותנתק את המצלמה מהחשמל כדי שהיא תפסיק להקליט.

 

פורסם

אהלן,

אני לא מכיר את ה GS800, ממה שקצת קראתי יש לה בעיות אמינות. זה גם הכל עניין של צרכים ומה שמתאים לך באופן אישי. לי אישית מתאימה מצלמה קטנה, ללא מסך, ללא GPS, עם איכות וידאו מעולה ועם תמיכה ארוכת טווח של המפתח. לך אולי מתאים משהו אחר לגמרי אז קשה לי להגיד מה מתאים לך.

אם אתה רוצה מצלמה עם מסך אז כנראה שה MOBIUS לא בשבילך. אם אתה רוצה מצלמה עם היתרונות שפירטתי למעלה, לך על ה MOBIUS, מצלמה עם איכות וידאו מצויינת, עם עדכוני FIRMWARE רבים והמון משתמשים שקנו אותה ואפשר להעזר בהם בפורומים.

 

פורסם (נערך)
חברה אני מחפש מצלמת דרך לרכב מאייבי עם צילום באיכות HD (רצוי צילום כפול גם מבפנים גם את הדרך)

 

תקציב שלא יעבור את ה 200 (בכל זאת זה מצלמה מאייבי)

רכשתי את המצלמה הזאת עומד בדיוק בתקציב שקבעת. אני רכשתי מהמוכר הזה בגלל שהוא נמצא באנגליה והמשלוח יותר מהיר, הוא שלח לי מצלמת HD 1080P.

אני מקמתי את המצלמה האחורית בתוך הרכב כך שהיא משמשת כמצלמת פנים

in.jpg

מצלמת הרכב נראת כך מבפנים

out1.jpg

ומחוץ לרכב יש לה "חתימה" נמוכה יחסית מכיון שרובה "מתחבאת" מאחורי סך השמש המרכזי

out2.jpg

וסרטון כלפי חוץ

http://www.youtube.com/watch?v=QS_K_WOkD0I

וסרטון מפנים הרכב

http://www.youtube.com/watch?v=qzJo39BUdgM

יוטיוב הוריד מהאיכות ויש לציין שאפשר לקרוא מספרי רכב בצורה טובה מאוד

מצורף צילום מסך מאותו מקום שרואים בסרטון הראשון, כפי שנראה על המסך המחשב שלי

לכידה.JPG

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...