Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה, שאלה קטנה.

אני רוצה להזמין כרטיס זיכרון למצלמה שהזמנתי - GS8000L 1080P

האם הסוג של הכרטיס הזה 64GB SanDisk Ultra MicroSDXC MicroSD Card Class 10 מתאים? (הזמנתי ב30 שקל דרך אי-ביי ככה שלמרות שזה כרטיס עם יחסית הרבה מקום זאת לא הבעיה).

אודה להתייחסותכם,

תודה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אהלן חבר'ה, שאלה קטנה.

אני רוצה להזמין כרטיס זיכרון למצלמה שהזמנתי - GS8000L 1080P

האם הסוג של הכרטיס הזה 64GB SanDisk Ultra MicroSDXC MicroSD Card Class 10מתאים? (הזמנתי ב30 שקל דרך אי-ביי ככה שלמרות שזה כרטיס עם יחסית הרבה מקום זאת לא הבעיה).

אודה להתייחסותכם,

תודה.

 

נשמע לי מחיר נמוך מידי לכרטיס זה, תיזהר שלא יהיה זיוף.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מצטרף לאלה שמעליי, כנראה מדובר בזיוף,

כבר נתקלתי בסיפורים על כרטיס כשאתה מכניס אותו למחשב נראה שהכל תקין והוא אפילו נותן לך להעתיק אליו קבצים,

הבעיה היא שאי אפשר לקרוא ממנו כלום-

מה שקורה בפועל הוא שמישהו שיחק עם הTOC של הכרטיס כדי שהוא ייראה בנפח גדול שלמעשה הכרטיס בנפח קטן מאוד.

פורסם

יש ברשותי את GS9000L. תמורה טובה מאוד לכסף. בוידיאו ניתן לראות את מספרי הרכב מקרוב.

החיבור של של המצלמה למתקן שלה זה גם החיבור שלה למקור המתח, שזה מאוד נוח.

במצלמה הקודמת שלי עקב חיבור וניתוק תמידי של כבל המתח הוא פשוט נקרע.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

קראתי את ה 10 דפים האחרונים ויצאתי יותר מבולבל :)

אני רוצה לרכוש מצלמה לרכב, אין לי עניין בעדשה פנימית.

חשוב לי שיהיה מסך למצלמה וזה הסיבה שפסלתי את mobius שנראה שהרבה גולשים פה רכשו אותה.

 

אם במקרה יש ערכה שכוללת בנדל עם מטען וסטנד לרכב זה יהיה מצוין.

בעיקרון אני רוצה לרכוש מ AMAZON.UK

התקציב שלי כולל משלוח והכל סביב 100$

 

מה אתם אומרים ?

פורסם

יש לי שאלה:

לאחר כל ההמלצות החלטתי להזמין את ה-Mobius + מתאם לשמשה עם מדבקה + כבל USB באורך 3 מטר לטובת התקנה "נקייה" ברכב.

על כך המוצרים בנפרד כתוב באייבי שהם מגיעים במעטפה עם "פצפצים".

 

השאלה היא, האם כל זה אמור להכנס במעטפה כזאת?

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם
קראתי את ה 10 דפים האחרונים ויצאתי יותר מבולבל :)

אני רוצה לרכוש מצלמה לרכב, אין לי עניין בעדשה פנימית.

חשוב לי שיהיה מסך למצלמה וזה הסיבה שפסלתי את mobius שנראה שהרבה גולשים פה רכשו אותה.

 

אם במקרה יש ערכה שכוללת בנדל עם מטען וסטנד לרכב זה יהיה מצוין.

בעיקרון אני רוצה לרכוש מ AMAZON.UK

התקציב שלי כולל משלוח והכל סביב 100$

 

מה אתם אומרים ?

אחרי קצת בדיקות התחרטתי :-D

אני לא פוסל את האופציה לעדשה נוספת, במידה וכן אמקם אותה בחלק האחורי.

 

אשמח לקבל המלצות :mm_yeah:

פורסם

אני לא מבין בעולם הזה יותר מידי אם בכלל.

אבל אני רוצה לשים את המצלמה בחלק האחורי של הרכב שתצלם לכיוון הקדמי ותתחיל לעבוד בכל פעם שהיא תרגיש תנועה.

כמו כן גם חשוב לי מאד שהיא לא תעבוד על המצבר של הרכב אלה בבטריות משלה או משהו, קיימת חייה כזאת?

אני אסביר יותר.

לאחרונה אני נתקל בתופעה קצת מעצבנת, מדבקות שמודבקות על החלון (מהסוג המעצבן שקשה להוריד)

יריקות, ושאר דברים טובים ונחמדים שמפתיעים אוי באופן קבוע.

חשוב לי לציין שאין לי כל דבר רע עם השכנים או עם האנשים האחרים שבאים במגע או עוברים ליד הרכב...

מישהו נתקל בדבר דומה?

 

קיימת מצלמה כזאת?

עזרה בבקשה.. :(

פורסם

שלום חברים יש למישהו המלצה על מצלמת אבטחה לרכב יש דבר כזה ?

 

ואם יש אופציה של לראות און ליין בנייד \ מחשב .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...