Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי המלצות למצלמה תוכל לקרוא בשרשור הזה.

לגבי התקנת מצלמה, תסתכל בחתימה שלי למטה, יש גם את ההתקנה שעשיתי ברכב וגם המלצה על מצלמה שנקראת Mobius.

אגב, כל המצלמות מתחברות למצת, משם הן מקבלות חשמל.

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לגבי המלצות למצלמה תוכל לקרוא בשרשור .

לגבי התקנת מצלמה, תסתכל בחתימה שלי למטה, יש גם את ההתקנה שעשיתי ברכב וגם המלצה על מצלמה שנקראת Mobius.

אגב, כל המצלמות מתחברות למצת, משם הן מקבלות חשמל.

 

תודה על התגובה .

אבל אתה מסביר שם שצריך להעביא את הכבל מקורב אחת לשנייה , ולתא כפפות וכו' .

אי אפשר בלי כל הבלאגן הזה ? לחבר את המצלמה למצת , ולהדביק אותה לשמשה . וזהו ?

פורסם

כן, אתה יכול לשים את המצלמה על השמשה ולחבר אותה ישירות למצת, הכבל שלך יהיה גלוי ולא מוסתר. אני רק הראתי איך לחבר בצורה מסודרת ויפה יותר.

 

פורסם
כן, אתה יכול לשים את המצלמה על השמשה ולחבר אותה ישירות למצת, הכבל שלך יהיה גלוי ולא מוסתר. אני רק הראתי איך לחבר בצורה מסודרת ויפה יותר.

 

 

תודה ,

 

אתם יכולים להמליץ לי על מצלמה טובה ואיכותית מהאיביי

ב400-500 שקל

פורסם

עדכון קטן,

לאחר שקיבלתי מצלמת רכב דגם ls650w , לאחר יומיים של שימוש - המצלמה נתקעה ולא הגיבה לשום כפתור, לחיצה , ריסט ואף לא נכתבתה בעת כיבוי הסוויץ.

למען הסר ספק, יומיים המצלמה עבדה באופן תקין, נכתבה כמו שצריך והכל.

 

לאחר מספר ימים ללא עבודה, המצלמה חזרה לעבוד,

ללא קשר לכרטיס זכרון, להתמלאותו או לפירמוט שלו.

 

לאחר שבוע עבודה תקינה, שבו יצא לי לצלם באור יום, בחושך, ביום עם גשם, בחושך עם גשם

איכות הצילום ביום טובה מאוד, אפילו בתנאי גשם , לדעתי.

 

בתנאי חושך איכות הצילום כמובן פחות טובה, אך די טובה. בתנאי חושך וגשם איכות הצילום סבירה. בתנאי חושך מוחלט איכות הצילום לא טובה, אך הגיונית.

 

בסך הכל מרוצה מאוד מאיכות הצילום כשהמצלמה עבדה.

 

לצערי, תוך זמן קצר מאוד, המצלמה התקלקלה לחלוטין, נוספו פסים משונים בצילום, משהו מהחיישן עצמו, כי זה מופיע במסך בעת הצילום וכך זה מוקלט.

 

המצלמה נשלחת למוכר להחלפה.

 

עד שתתקבל חדשה, נרכשה מצלמה מיבואן ישראלי,

Blacksys cw-100

המצלמה הינה ללא מסך, אך כוללת אפשרות לחיבור רכיב ניווט חיצוני אשר לא זמין לרכישה בישראל.

איכות הצילום נראית, פחות טובה בכל המצבים לעומת ה ls659w.

 

אשתדל מאוחר יותר להעלות צילום של שתי המצלמות.

בברכה,

מישה

פורסם

השתמשת בכרטיס קלאס 10?

נתקלתי בתופעה דומה ואפילו זהה עם מצלמה סינית בשימוש עם כרטיס קלאס 10 עם 32 ג'יגה (כרטיס איכותי של סאנדיסק).

מעבר לכרטיס קלאס 4 של 16 ג'יגה פתר את הבעיות הללו לחלוטין.

פורסם
השתמשת בכרטיס קלאס 10?

נתקלתי בתופעה דומה ואפילו זהה עם מצלמה סינית בשימוש עם כרטיס קלאס 10 עם 32 ג'יגה (כרטיס איכותי של סאנדיסק).

מעבר לכרטיס קלאס 4 של 16 ג'יגה פתר את הבעיות הללו לחלוטין.

 

 

תודה על המענה, למעשה אני וחבר קנינו שתי יחידות זהות של ה ls650w , כאשר הכרטיס שלי עובד תקין ביחידה שלו ומדובר בכרטיס סאנדיסק 32g קלאס 10 , כאשר הכרטיס של החבר ממותג אחר לא סייע ליחידה שלי לעבוד תקין.

בברכה,

מישה

פורסם
הבאנו את המוביוס לארץ. היא במלאי ואפשר להצטייד מיידית עם אביזרי חיבור וכרטיס זיכרון 16GB. כל הפרטים באתר YeshGo

 

 

במחיר קצת פחות אטרקטיבי..

פורסם

כיוון שיש מע"מ ועלויות ייבוא, אנחנו לא יכולים להתחרות עם הסינים מאיביי על מחיר. מה שאנו נותנים זה שירות מקומי והמצלמה זמינה במלאי מעכשיו לעכשיו.

פורסם
כיוון שיש מע"מ ועלויות ייבוא, אנחנו לא יכולים להתחרות עם הסינים מאיביי על מחיר. מה שאנו נותנים זה שירות מקומי והמצלמה זמינה במלאי מעכשיו לעכשיו.

 

בחייאת ראבק, סיפורים אצל הסבתא.

ובכלל, פורום פרסום זה לא פה.

 

ומציע לכל מי שרוצה את המצלמה, להזמין מאיביי:

http://www.ebay.com/itm/Mobius-ActionCam-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-Pocket-Camcorder-/151071891306

240 ש"ח, כולל "עלויות יבוא" (משלוח חינם).

 

אין שום סיבה בעולם לשלם כמעט כפול. חזירות ישראלית טיפוסית.

פורסם

לא מצליח להבין את ההגיון.

המצלמה לבדה עולה 350 ש"ח - 100 ש"ח יותר ממה שהיא נמכרת באיביי. המצלמה כולל כל האביזרים עולה 500!!

על מה? כרטיס 16G שעולה בארץ 80 ש"ח ותופסן פלסטיק שעולה באיביי 4 דולר?!

 

אח"כ מתפלאים למה כולם רצים להזמין מאיביי.

המצלמה כולל האביזרים (תופסן וכבל 3 מטר) עלתה לי 270 ש"ח, וכרטיס של sandisk 32G עלה לי בארץ עוד 130 ש"ח. עדיין יש הפרש של 100 ש"ח.

פורסם

מקבל באהבה את כל התגובות וכמובן שזכותכם לקנות באיביי.

החבילה שמתאימה לפורום כאן כוללת מוביוס עם עדשה רחבה, כרטיס זיכרון 16GB, כבל התקנה 3 מטר, מתאם למצית, ומחזיק לשמשה. המחיר הוא 449 ₪ ואת המע"מ עדיין לא הצלחנו להוציא ממדינת ישראל.

שימו לב גם שאצלינו מדובר על המצלמה מורכבת עם העדשה הרחבה בניגוד לאיביי לעיל.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...