Jump to content

XDragonMarkX

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי XDragonMarkX

  1. היי, קודם כל אני יודע שיש את זה בנעוץ. אבל זה 94 עמודי תגובה ואני לא מבין שם כלום. בסך הכל יש לי שאלה. אני רוצה מצלמה ממוצעת שתצלם טוב ביום + בלילה. שיהיה נוח לחבר אותה לרכב בגדול זהו. אני מזמין מEBAY. יש המלצות? ומה אתם אומרים לגבי F900?
×
×
  • תוכן חדש...