Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לך מושג האם זה כבל הכרחי לחיבור המצלמה למערכת המולטימדיה ברכב?

 

האמת, אין לי מושג. אני הייתי בודק אילו כניסות יש למערכת המולטימדיה, ואז בודק אם לכבל הזה יש יציאה כזו.

פורסם
האמת, אין לי מושג. אני הייתי בודק אילו כניסות יש למערכת המולטימדיה, ואז בודק אם לכבל הזה יש יציאה כזו.

 

טוב, הזמנתי את המצלמה שיהיה בהצלחה :-P

 

נחשוב לגבי הכבל TV OUT

 

לגבי כבל המאריך של 3 מטר כדאי לרכוש לייתר ביטחון?

פורסם
טוב, הזמנתי את המצלמה שיהיה בהצלחה :-P

 

נחשוב לגבי הכבל TV OUT

 

לגבי כבל המאריך של 3 מטר כדאי לרכוש לייתר ביטחון?

 

אני רכשתי גם את הכבל 3 מטר. לא רואה דרך אחרת לחבר את המצלמה בלי שהכבל יעבור באמצע השמשה. (אלא אם יש לך כניסת USB קרובה למיקום המצלמה). כמובן שניתן גם לחפש כבל דומה אצל מוכר אחר.

פורסם
טוב, הזמנתי את המצלמה שיהיה בהצלחה :razz:

 

נחשוב לגבי הכבל TV OUT

 

לגבי כבל המאריך של 3 מטר כדאי לרכוש לייתר ביטחון?

 

זה לא כבל מאריך,זה כבל מיקרו USB רגיל באורך של 3 מטר,איך תחבר את המצלמה למטען אם לא יהיה לך כבל?

ואתה צריך כבל בכזה אורך אם אתה מתכוון להסתיר את הכבל.

 

יש לך מושג האם זה כבל הכרחי לחיבור המצלמה למערכת המולטימדיה ברכב?

 

 

הכרחי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תודה על העזרה אנשים יקרים,

 

בסופו של דבר הזמנתי גם את המצלמה, גם את הכבל 3 מטר כי באמת אני רוצה שיחברו את זה דרך דפנות הרכב מבלי שהחוטים יהיו גלויים והזמנתי גם את הכבל TV OUT של המצלמה כדי לחבר אותה למערכת המולטימדיה ברכב.

 

שיהיה בהצלחה!

פורסם
לכל בעלי מצלמת ה mobius, יצאה גרסה חדשה מספר 0.57. מציע לכם לא לעדכן עדיין, ראיתי משתמשים שדיווחו על בעיות באתר rcgroups.

 

המצלמה בדרך אלי, עוד לא קיבלתי אותה אבל ניתן פשוט להשתמש עימה איך שהיא מגיעה? האם חייבים לעדכן או אפשר להשתמש בה עם התוכנה/גרסה שאיתה היא באה?

 

תודה,

פורסם
ערב טוב.

רכשתי מוביוס.

ואני כועס, היא מעצבנת אותי.

 

התקנתי הכל כמו שצריך לפי הספר.

מצלמה נדלקת, מקליטה, נורה צהובה למעלה ואדומה בתחת מהבהבות להן.

מתישהו במהלך הצילום, הן מפסיקות והמצלמה נכבית.

WTF?!

אני משתגע כבר. אני כל פעם מדליק אותה שוב, היא עובדת כמה דקות, ושוב נכבית!!

זה קורה כשהיא מחוברת לחשמל, וגם כשלא. בדקתי AUTO TURN OFF זה מבוטל.

היא נדלקת לבד כשהסוויץ' נפתח, ומתכבה מתי שבא לה.

 

אני כבר משתגע.

חתיכת פיס אוף שיט.

דרך אגב, כל עניין הקלאס 10 זה בולשיט אחד גדול, כתוב אלף פעם בכל מדריך שלה שזה לא חשוב איזה קלאס הכרטיס, ואפילו עדיף 4. זה ספציפית למוביוס, לא רלוונטי למצלמות אחרות.

יש לי 16 ג'יגה קלאס 10, שכבר פירמטתי עקב בעיה אחרת.

 

תשיג כבל USB עם גוש, ותחבר אליה את המצלמה.

לי זה פתר את הבעיה.

 

תמונת כבל עם גוש

<a href=w250zydzqyjk.jpg' alt='w250zydzqyjk.jpg'

פורסם
המצלמה בדרך אלי, עוד לא קיבלתי אותה אבל ניתן פשוט להשתמש עימה איך שהיא מגיעה? האם חייבים לעדכן או אפשר להשתמש בה עם התוכנה/גרסה שאיתה היא באה?

 

תודה,

 

אפשר להשתמש בגרסה שהיא מגיעה, כרגע הגרסה הכי מומלצת היא 0.47

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מה התפקיד של הגוש?

שמתי לב שכל כבל שמעביר מידע ( HDMI,S-VIDEO,VGA ) קיים בווריאציות של "עם גוש" ו"בלי גוש"

 

וספציפית במצלמות DVR, הכבל USB שמחובר אליהן משמש כחיבור חשמל בלבד, אז מה תפקידו החשוב של אותו גוש הפעם?

 

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ferrite_bead

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם
מה התפקיד של הגוש?

שמתי לב שכל כבל שמעביר מידע ( HDMI,S-VIDEO,VGA ) קיים בווריאציות של "עם גוש" ו"בלי גוש"

 

וספציפית במצלמות DVR, הכבל USB שמחובר אליהן משמש כחיבור חשמל בלבד, אז מה תפקידו החשוב של אותו גוש הפעם?

 

במילים פשוטות - זה נועד לסנן הפרעות חשמליות שיכולות להפריע למידע שזורם בכבל.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...